![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel dat ik mocht op zoek gaan naar een liefje of een leuk vrouwtje moet ik dan kiezen voor een wees/orphan?
Waarom die keuze? Wel, dan heb je alvast géén last van andere familieleden. (alvast véél minder 'volk' over de vloer) Lijkt mij best handig in deze duistere Covid-19 tijden? Volgens sommige filmprenten is het dan weer opletten met Orphans. (niet terecht) ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 december 2020 om 10:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al gedacht aan Bembem ?
Voldoet aan alle voorwaarden denk ik. ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit voorzorg, deze al maar klaar gezet ....
![]() ![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 19 december 2020 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het zo erg denkt u?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij denkt na over het draaien van zijn kazak.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zen allen naar Kazachstan?
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |