![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Boete voor een deelnemer van corona feestje is vandaag 250 euro, dat wordt 750 euro. De boete voor een organisator is vandaag 750 euro, dat wordt 4.000 euro, het wettelijke maximum."
Boetes voor andere misdrijven lijken nu wel een koopje. Zelfs het tonen van vuurwerk is verboden want dat is aanzetten tot misdaad. Ik ben benieuwd wat ze op TV gaan tonen van Kerst- en Nieuwjaarsfeestjes, kunnen ze direct ook een boete toegestuurd krijgen. ![]() Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 15 december 2020 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan 62 door zone-30: 229 euro.
2 koppels wensen elkaar gelukkig nieuwjaar: 3000 euro. Ik wil hier weg! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het al gezegd: zoals in Antwerpen (als het goed is zeg ik het ook): naar de correctionele rechtbank ermee.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leve de N-VA!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Repressie is niet de juiste manier.
Sensibilisering des te meer. De feestjes van 100 man of meer zijn volstrekt overbodig en overdreven. Ik kan me beter inleven met een viertal personen die ne keer samenkomen wat ook niet mag. Zoals die kerel die een sigaret had gerookt. Hij stopt alles weg om zijn mondmasker aan te gaan doen, maar net te laat. Corona boete wegens niet dragen van een mondmasker. Laatst gewijzigd door stuyckp : 15 december 2020 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voor een totale waanzinnige dictatuur is dat hier niet ? Jullie kunnen daarmee overweg ?? Het wordt toch echt tijd om allen die daar verantwoordelijk voor zijn naar de eeuwige jachtvelden te helpen zou ik denken. Waar zijn die lantaarnpalen ? Laatst gewijzigd door patrickve : 15 december 2020 om 17:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je ziet hoe sommigen blijven meegaan in het verhaal van de repressie gewoon omdat bepaalde mensen dat zeggen, dan kan je je inderdaad wel voorstellen hoe bepaalde regimes ooit zo groot geworden zijn. Ik kon mij dat eigenlijk nooit voorstellen. Tot nu natuurlijk. Het grappige is dat het voornamelijk de types zijn die het verleden veroordelen die er nu zelf volledig in meegaan.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door Pontifex : 16 december 2020 om 03:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral dat er daar zo goed als geen volk van naar 't ziekenhuis moet, zelfs al besmetten ze elkaar allemaal, wat een goeie zaak zou zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie is DAAR de organisator van.......dat vereist ingrijpende maatregelen.... (rechters worden afgevoerd naar het gevang...) Laatst gewijzigd door kelt : 15 december 2020 om 18:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij mag kritiek geven, maar dit is puur fascisme, dat die mensen omdat ze feesten voor de rechtbank moeten. Mag ik ook negers kruisbranden dan ? We zullen het ook kritiek noemen.
Laatst gewijzigd door patrickve : 15 december 2020 om 18:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 december 2020 om 18:24. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De coronamaatregelen zijn de tegenpool van fascisme, want ze beschermt de zwakken en vraagt de sterken om een inspanning voor solidariteit te doen. De fascisten zijn jullie die de zwakken in kampen zouden steken om weg te rotten, de publieke ziekenhuizen kapotmaken, zodat jullie kunnen blijven feesteuuuuu.....
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een overheid die de mensenrechten onderschrijft moet zich daar wettelijk aan houden. Anders vervalt de rechtstaat. |
|
![]() |
![]() |