![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() https://www.hln.be/binnenland/vlaand...itie~a3842da7/
Citaat:
Dat is dan de partij die beloofde het waterhoofd van de overheid te laten krimpen. Op Vlaemsch vlak zijn ze volop het idiote waterhoofd van de Vlaemschen kleutertuin aan het opblazen. En dan de mensen maar klagen over onmenselijke belastingen, bvb de autobelasting.
![]() |
![]() |
#2 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben het ook beu. Als ge hier verdomd als gehandicapte nog aan eten wil geraken in de winter dan moet je een auto bezitten en rekenen ze de volle pot aan als je met die wagen maar 1000 km per jaar aflegt. Dat noemen ze hier steun aan gehandicapten. Moet nu even gaan uitkijken. Dat spelletje dat hier gespeeld wordt begint mijn kloten uit te hangen. Even overwegen of ik die ijsvlakte die ze hier winter noemen niet beter ontwijk naar de Kanarische eilanden trek om daar in de zon van de warmte te genieten. Dan mag het hier verdomme katten regenen en hoef ik geen wagen verder meer te bezitten want ze hebben er weer iets op gevonden. Zelfs de gemeente mag nu ook al mee parten als je een wagen bezit. Als ik gedaan kan maken met die vernuftige spelletjes om de gehandicapten te pluimen zal ik geen minuut aarzelen. Bovendien mag ik ook nog de verwarmingskosten betalen. En water en electricitei.Enz. enz. enz. Ze kunnen er hier verdomd dan achter fluiten. En als ik hier op restaurant ga en vergelijk met wat ik daar moet betalen dan is de rekening nog vlugger gemaakt. Geen euro gun ik die dieven hier nog. Dat ze hier achter geld zoeken op alle mogelijke manieren en anderzijds het geld blijven door vensters en deuren buiten gooien maakt mijn rekening niet meer. Men is hier toch niet eerlijk meer. Nooit geweest trouwens. En mocht ik nog gezond zijn dan trok ik nog verder de wereld in. En zeer zeker mij niet verder laten verwijten dat ik hier een profiteur ben. En als het om te sterven is mogen ze wel over mij beschikken. Gratis nog wel. In dit pestland vinden ze toch van alles uit om mensen te blijven plunderen. Ik kan wel rekenen hoor! Mee alle chinezen maar niet met den deze. Laatst gewijzigd door werkman : 2 januari 2021 om 21:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Svennies : 2 januari 2021 om 22:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door reservespeler : 3 januari 2021 om 07:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Zuhal hier vooruitziend is en dat ze zich nu al wapent om de overgang probleemloos te laten doorgaan. Een dikke pluim voor deze minister. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik de (schaarse) informatie doorlees begrijp ik dus dat Vlaanderen nog enkele aspecten van de Federale dienst Justitie overerft en tevens van de gelegenheid gebruik maakt om een soort "interne hervorming" uit te voeren door die diensten samen te brengen.
Ongetwijfeld zal het ambtenariaat aan de federale kant verminderen. Vergeten we ook niet dat ons dierbare "ambtenariaat" ook aan het afpensioneren is.Uiteindelijk gaan ze daar toch een beetje volk moeten zoeken.... Laatst gewijzigd door kelt : 3 januari 2021 om 09:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alle schuld is Belgische schuld. Gewoon meebrassen met de federale, er kan ons niets gebeuren.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 3 januari 2021 om 10:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() en het is nog waar ook
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel sommige operationele aspecten zoals enkelbanden en slachtofferbegeleiding zitten gewestelijk. En nu wil ze die gewestelijke diensten samenvoegen. Normaal heb je daar minder mensen voor nodig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kost handenvol geld, desondanks zitten ze nog in de twintigste eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() Gouverner c'est prévoir,ik ga niet vlug complimenten geven aan een NV-A'r maar als het goed is mag het ook gezegd worden.
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Neen dus.
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu is er een minister die daar iets aan doet en rararara...........HET IS WEERAL NIET GOED;;;;;Maar nu ik lees van welke partij en welke minister die maatregel genomen heeft dan begrijp ik de tegenstand. Dat had een andere minister van eender welke andeer partij moeten doen dan was het wel goed geweest... MAG DE N-VA OOK EENS IETS GOED DOEN JA????? Laatst gewijzigd door TREBRON : 3 januari 2021 om 11:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het grootste stuk justitie zit nog steeds federaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed, niet?
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sommige zaken mogen terug federaal, andere dan juist helemaal niet. Justitie bevindt zich in de eerste categorie.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
![]() Citaat:
Minder dan één minuut Google. Misschien ook eens Google op jouw computer zetten. https://www.senate.be/www/?MIval=pub...&POS=3&LANG=nl Citaat:
Democratieën sterven niet meer door een plotse coup. Maar wel trager, door democratisch gekozen leiders die het systeem perverteren om aan de macht te blijven. Robert Lieberman Laatst gewijzigd door DewareJakob : 3 januari 2021 om 13:41. |
||
![]() |
![]() |