![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spreek voor jezelf, vetpens.
![]() ![]() https://www.hln.be/wetenschap/met-co...t-in~a790cf0f/ Ge kunt hem ook inhuren voor lezingen.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 27 december 2020 om 17:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Dit gaat zijn vakdomein ferm te buiten. Coronafilosofie voor amateurs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie is die man nu nog niet kotsbeu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ikke! Laat hem maar steeds verder uit zijn "vakgebied" weg lullen,tot er NIKS meer van de geloofwaardigheid van hem en die ganse club onnozelaars overblijft... Ook madam Vlieghe heeft overigens ook al 2021 "afgeboekt" als je daarvan leest.... Gelukkig hebben we straks nog cabaretiers als "Van Ranst en Vlieghe",met een brede kijk op de samenleving en zijn mensen ![]() Honderdduizenden,nee miljoenen mensen worden geconfronteerd met toenemende zever in pakskes via "de media"... Er zijn ondertussen duizenden SERIEUZE mensen die aan het uitvinden zijn hoe je tegen strak tempo honderduizenden,straks miljoenen,mensen moet oproepen en vaccineren....twee keer... Laatst gewijzigd door kelt : 27 december 2020 om 17:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hitler.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Die journalist citeert me guillemets zoals de Fransen. Andere artikels hanteren aanhalingstekens. Slordige krant waarvoor het niet moeilijk is de baan te krijgen van redacteur, duidelijk.
Laatst gewijzigd door Weyland : 27 december 2020 om 17:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik hoop dat hij binnenkort in Pattaya gespot zal worden door één of andere rioolkrant.
https://www.youtube.com/watch?v=pRKeXgdzpCY Laatst gewijzigd door Weyland : 27 december 2020 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() was dit nu echt nodig om daar een klotedraad aan te wijden? die paljas verdient al die aandacht niet
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() We mogen eens lachen, toch? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het artikel zit trouwens achter een betaalmuur.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ‘Covidik-kijken’ is Van Ranst nog aan het ontwikkelen. «We zitten midden in de crisis en het moet over de toekomst gaan.
Hoe zal Covid onze maatschappij veranderen? Ik deed al een try-out, en die viel goed mee. Het is duidelijk dat er heel wat mensen dieper willen ingaan op dit onderwerp. In de traditionele media is de tijd beperkt tot enkele minuten, eigenlijk is er amper gelegenheid om in de diepte te gaan. Bovendien bereik ik groepen die ik anders mis. Vorige week gaf ik nog een lezing op de PXL-Hogeschool in Hasselt, eerder in Boom voor een jongerenorganisatie die vooral allochtone jongeren verenigt. Wat ik hiervoor vraag? Hetzelfde als wat die vereniging voor andere sprekers geeft. De draagkracht van het bedrijf of de vereniging zal mijn prijs bepalen. Stel je daar niet veel bij voor: in Onze-Lieve-Vrouw Waver kreeg ik een bak witloof. Heel lekker.»
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 27 december 2020 om 18:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rousseau is hem nog niet beu, die wou hem zelfs minister maken.
![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() bon, dat weten we dan ook weer, hij vertelt graag hoeveel smeekbeden hij al gekregen heeft om belangrijke functies op te nemen
|
![]() |
![]() |