Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2022, 07:03   #1
HOUZEE !
Minister-President

Standaard studie : mrna-gevaccineerden krijgen vaker hartziektes

link naar de pre-print : https://papers.ssrn.com/sol3/papers....act_id=4072489

https://twitter.com/FSBuchholzer/sta...64895386554369

Het grappige is hier vooral dat de placebogroep eveneens bestaat uit gevaccineerden, maar dan niet met een mrna-vaccin. Blijkbaar geven de vectorvaccins minder aanleiding tot hartziektes, al beschermen ze minder goed tegen corona

Laatst gewijzigd door HOUZEE ! : 17 april 2022 om 07:07.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2022, 08:35   #2
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zeer overtuigend.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2022, 09:54   #3
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Alsof dat niet overduidelijk is. Je hoort vandaag van overal dat er sneuvelen aan hartproblemen.
Oud 17 april 2022, 12:26   #4
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Wat zeggen die cijfers juist?
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2022, 13:26   #5
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Alsof dat niet overduidelijk is. Je hoort vandaag van overal dat er sneuvelen aan hartproblemen.
Ook van leverontstekingen bij jonge mensen. Er is een onlosmakelijk verband tussen hartproblemen en die leverontstekingen.

De lever ontvangt veneus bloed vanuit het hele spijsverteringsstelsel. Vanuit de maag, de milt, dunne en dikke darm, en de pancreas. Dat bloed is rijk aan nutriënten die worden opgeslagen in de lever. Het blauwe op de foto is de veneuze bevloeiing van de lever, zoals je ziet vanuit het hele spijsverteringsstelsel. Door die leverontstekingen met dank aan mRNA vaccins, zwelt de lever en ontstaat veneuze stuwing waardoor het veneuze bloed met meer moeite het hart bereikt (het station na de lever, via de vena porta naar de vena cava inferior onderaan het hart) Dit geeft dan hypertensie. Nog heel even voor de "onverklaarbare reden" voor de spectaculaire stijging van hart - en vaatziekten, toch verklaarbaar wordt. Maar eerst moeten nog meer mensen zich laten vergiftigen met de mRNA shots waarvan elke wetenschapper weet dat ze zeer kwalijk zijn.

En dan volgt de nieuwe "wir haben es nicht gewusst"

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 17 april 2022 om 13:29.
Eurosceptic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2022, 13:29   #6
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
link naar de pre-print : https://papers.ssrn.com/sol3/papers....act_id=4072489

https://twitter.com/FSBuchholzer/sta...64895386554369

Het grappige is hier vooral dat de placebogroep eveneens bestaat uit gevaccineerden, maar dan niet met een mrna-vaccin. Blijkbaar geven de vectorvaccins minder aanleiding tot hartziektes, al beschermen ze minder goed tegen corona
Vector-gevaccineerden als placebogroep ter controle van bijwerkingen door mRNA-vaccins bij mRNA-gevaccineerden.

Dat is zoals leverkankerpatiënten met het medicijn A tegen leverkanker als placebogroep gebruiken voor darmkankerpatiënten, voor controle op het medicijn B tegen darmkanker, dat de controlegroep niet krijgt.

Conclusie: zowel vector als mRNA vaccins veroorzaken dus hartziektes bij gezonde mensen door vaccinatie, de ene ietsje minder dan de andere.
Deze "studie" bevestigt en bewijst dus onmiskenbaar dat beide vaccins hartziektes veroorzaken en, belangrijk, bewijzen dus het verband tussen vaccinatie en hartziektes bij vaxslachtoffers.
Oud 17 april 2022, 13:36   #7
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Deze "studie" bevestigt en bewijst dus onmiskenbaar dat beide vaccins hartziektes veroorzaken en, belangrijk, bewijzen dus het verband tussen vaccinatie en hartziektes bij vaxslachtoffers.
Niet alleen blijkt dat statistisch. Er is ook een logische verklaring voor (post 5)
Oud 20 april 2022, 09:14   #8
Vlad
Secretaris-Generaal VN

Vlad's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Hart- en vaatziekten zijn dan ook al decennia welvaartsziekte nummer 1.

In de meltingpot gaat alles kapot.

Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen.

Laatst gewijzigd door Vlad : 20 april 2022 om 09:18.
Vlad is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2022, 09:28   #9
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Wat zeggen die cijfers juist?
de spreiding is te groot, die cijfers zeggen dit niks
Oud 20 april 2022, 09:28   #10
morte-vivante
Perm. Vertegenwoordiger VN

morte-vivante's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Niet alleen blijkt dat statistisch. Er is ook een logische verklaring voor (post 5)
het is zelfs niet statistisch, toch niet op basis van de aangehaalde bron
Oud 22 april 2022, 10:45   #11
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
het is zelfs niet statistisch, toch niet op basis van de aangehaalde bron
Om goeie statistieken te maken moet je eerst alle data hebben. Wetend dat meer dan 95% van alle complicaties na inenting gewoon niet geregistreerd worden, zijn er veel te weinig data. Maar zelfs daaruit blijkt het probleem al.

Men vindt neerslag van spike proteïnes in vitale organen, vele maanden na inenting. Iets wat onze afgekochte staatsvirologen vanaf het begin als "zeer onwaarschijnlijk" bestempelden. Het was de bezorgdheid van kritische virologen (Theo Schetters, Geert Vanden Bossche) die zeiden dat mensen op deze manier een autoïmmuunreactie kunnen vertonen. Beiden werden verketterd en als onbekwaam neergezet.

En wanneer die organen nu dysfunctie vertonen (hepatitis na spike in de lever, en vrouwen die een half jaar niet menstrueren op basis van spike in de baarmoeder) komen die achterlijke staatsvirologen roepen dat dat maar tijdelijk en onschuldig is. Ze hebben geen enkel idee over welke schade dit aan een lichaam toebrengt, maar spreken zich er wel over uit.

Het zijn vaccinologen, geen experten over het immuunsysteem. Er zijn tot op heden nog tientallen onopgeloste vraagstukken over het menselijke immuunsysteem. Ik laat daar niet mee knoeien. Nog voor geen half miljoen euro laat ik me met dit vergif inspuiten.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 april 2022 om 10:45.
Oud 22 april 2022, 12:59   #12
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

https://pnws.be/piloot-vaccin-verpli...cockpit-video/
Citaat:
Al zal het natuurlijk wel aan de klimaatopwarming gelegen hebben, en niet aan die prik.

Robert Snow was een piloot bij American Airlines. Met de nadruk op wás, want mogelijks zal hij nooit meer mogen vliegen.

Werkgever American Airlines stuurde volgende boodschap naar zijn werknemers: ‘Ofwel laat je jezelf covid-prikken, ofwel zoek je jezelf maar een andere job’. Robert Snow was niet echt geneigd om zich te laten prikken, maar hij had nog minder zin om zijn pilotenkepie aan de haak te hangen. Enfin, onder dwang ontblootte hij dus zijn schouder.

Op 9 april was hij onderweg met een Airbus 321, met bijna tweehonderd passagiers aan boord. En toen… toen stopte zijn tikker met tikken. Gelukkig was er een verpleegster aan boord, die onmiddellijk wist wat er moest gebeuren. Toen Snow wakker werd, lag hij op de intensive care.

Snow is nu piswoest op American Airlines. Om dat hen te vertellen, nam hij een filmpje op vanop de intensieve zorgen. Hij is er immers van overtuigd dat hij zijn belabberde medische toestand aan het vaccin te danken heeft. Wellicht ontdekken factcheckers later dat dit komt door de opwarming van de aarde. Of dat het allemaal de schuld is van blanke, cismannen: kan ook.
Oud 22 april 2022, 19:08   #13
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oma Bekijk bericht
Robert Snow was een piloot bij American Airlines. Met de nadruk op wás, want mogelijks zal hij nooit meer mogen vliegen.

Werkgever American Airlines stuurde volgende boodschap naar zijn werknemers: ‘Ofwel laat je jezelf covid-prikken, ofwel zoek je jezelf maar een andere job’. Robert Snow was niet echt geneigd om zich te laten prikken, maar hij had nog minder zin om zijn pilotenkepie aan de haak te hangen. Enfin, onder dwang ontblootte hij dus zijn schouder.

Op 9 april was hij onderweg met een Airbus 321, met bijna tweehonderd passagiers aan boord. En toen… toen stopte zijn tikker met tikken. Gelukkig was er een verpleegster aan boord, die onmiddellijk wist wat er moest gebeuren. Toen Snow wakker werd, lag hij op de intensive care.

Snow is nu piswoest op American Airlines. Om dat hen te vertellen, nam hij een filmpje op vanop de intensieve zorgen. Hij is er immers van overtuigd dat hij zijn belabberde medische toestand aan het vaccin te danken heeft. Wellicht ontdekken factcheckers later dat dit komt door de opwarming van de aarde. Of dat het allemaal de schuld is van blanke, cismannen: kan ook.
Zo gaat dat altijd. Ik ben blij dat ik niet heb toegegeven, ondanks alle druk en emotionele chantage. Het is geen vaccin. Ik had te veel bedenkingen bij de technologie van die inentingen en ben heel blij dat ik heb vastgehouden aan de vermoedens. Maar ik vermoed dat de overheid nog verder blijft pushen.

Mensen zijn niet angstig meer, en daar zullen ze iets aan doen.
Ik verwacht in het najaar een nieuwe variant, en een mediacampagne die die variant als zeer gevaarlijk neerzet. Voor jongeren vooral. Vervolgens zal men pushen voor verplichting met een nieuw "vaccin". Want in de huidige inentingen gelooft geen mens meer.

Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 april 2022 om 19:09.
Oud 22 april 2022, 21:29   #14
Eurosceptic
Minister

Standaard

Elon Musk verkondigt vaak dat lage geboortecijfers een bedreiging zijn voor de welvaart. Omdat de bevolking ouder wordt en er veel werkende mensen nodig zijn om de pensioenen van de vergrijzende populatie te betalen.

Men krijgt dan een omgekeerde pyramide en daardoor wordt het pensioenstelsel compleet onbetaalbaar.

Er moeten dus veel mensen geboren worden, in verhouding tot het aantal ouderen. Maar ook dat gaat later problemen geven, want die jongeren worden oud en vergen een alweer grotere groep jongeren op pensioenen te betalen.

Tenzij volwassenen eerder sterven. Als die inentingen het immuunsysteem van mensen inderdaad afbreken door autoïmmuunreacties uit te lokken, is het "probleem" opgelost.

Ik denk al 20 jaar dat we met te veel op de wereld zijn, en dat de machtshebbers er iets aan willen doen.
Oud 22 april 2022, 22:06   #15
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Elon Musk verkondigt vaak dat lage geboortecijfers een bedreiging zijn voor de welvaart. Omdat de bevolking ouder wordt en er veel werkende mensen nodig zijn om de pensioenen van de vergrijzende populatie te betalen.

Men krijgt dan een omgekeerde pyramide en daardoor wordt het pensioenstelsel compleet onbetaalbaar.

Er moeten dus veel mensen geboren worden, in verhouding tot het aantal ouderen. Maar ook dat gaat later problemen geven, want die jongeren worden oud en vergen een alweer grotere groep jongeren op pensioenen te betalen.

Tenzij volwassenen eerder sterven. Als die inentingen het immuunsysteem van mensen inderdaad afbreken door autoïmmuunreacties uit te lokken, is het "probleem" opgelost.

Ik denk al 20 jaar dat we met te veel op de wereld zijn, en dat de machtshebbers er iets aan willen doen.
Bullcrap, in het Westen maken we minder kinderen dan dat er ouderen dood gaan maar dat wordt aangevuld met aanvoer uit landen die teveel kinderen maken. Het lijkt wel communicerende vaten. Landen die dan veel teveel volk hebben en veel teveel kinderen zijn ook deze die het minst gevaccineerd zijn.

Ik geloof ook dat die vaccins en lockdowns gevaarlijk zijn maar er zit geen ontvolkingsprogramma achter, gewoon hebzucht, propaganda, corruptie en massa hysterie.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 april 2022, 23:32   #16
Eurosceptic
Minister

Standaard

Citaat:
Ik geloof ook dat die vaccins en lockdowns gevaarlijk zijn maar er zit geen ontvolkingsprogramma achter, gewoon hebzucht, propaganda, corruptie en massa hysterie.
Ik wil mijn bezorgdheid ook niet als een feit poneren. Ik hoop dat het allemaal onschuldig is. Maar nu weten weten dat Pfizer data achterhield, verwacht ik dat de overheid transparant is over risico's. Dat men het zou afraden, zeker aan jongeren. Maar exact het tegenovergestelde gebeurt, en daar stel ik me heel veel vragen bij.
Oud 23 april 2022, 06:48   #17
Universalia
Secretaris-Generaal VN

Universalia's schermafbeelding

Standaard

Roemenië deelt nu gratis vaccinaties uit in het kasteel van graaf Dracula

Om het allemaal nog wat 'leuker' te maken???

Analyse van officiële overheidsgegevens vindt dat Covid-19 vaccinatie het risico op overlijden door alle oorzaken verhoogt in alle leeftijdsgroepen

WAARSCHUWING: “Vaccin is erger dan we vreesden, kunnen honderdduizenden meer doden verwachten”

Ongelooflijke bloedstolsels worden uit slagaders gehaald bij mensen die zijn overleden na COVID-vaccinatie

Het komt allemaal héél geloofwaardig over zullen sommigen denken.

Men zou dus na een vaccinatie meer kans lopen op een trombose?

Ik heb er totaal geen idee meer van wat men er nog mag van geloven.

Vaccinatie binnenkort vervangen door een 'pil'.

Laatst gewijzigd door Universalia : 23 april 2022 om 06:49.
Universalia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2022, 10:16   #18
jogo
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Bullcrap, in het Westen maken we minder kinderen dan dat er ouderen dood gaan maar dat wordt aangevuld met aanvoer uit landen die teveel kinderen maken. Het lijkt wel communicerende vaten. Landen die dan veel teveel volk hebben en veel teveel kinderen zijn ook deze die het minst gevaccineerd zijn.

Inderdaad, meer eenduidigheid onder de wappies is gewenst, en de wildgroei tegengegaan.
jogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 april 2022, 15:46   #19
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Elon musk is een idioot, een wef.
Inderdaad, het pensioenstelsel zelf, en dus de politiek, is de reden van de onbetaalbaarheid, niet de lage geboortecijfers en niet de vergrijzende bevolking.
De (r)overheid is de bedreiging voor de welvaart.

Want elke burger heeft immers tijdens zijn/haar loopbaan al ZELF zijn eigen pensioen betaald door bij te dragen aan sz om later pensioen te kunnen krijgen.

Het is dus niet de schuld van te lage geboortecijfers dat pensioenen onbetaalbaar worden, maar de schuld van de politiek die het ontvangen pensioengeld van de gepensioneerde burgers, in hún politieke beheer, al hebben opgesoupeerd zodat de kinderen nu hun pensioengeld voor hun latere pensioen al moeten afgeven om de opgesoupeerde pensioengelden van hun ouders te betalen!
Dat heeft dus niks te maken met te weinig kinderen maar met politieke corruptie door een pensioenstelsel met het opsouperen van al het pensioengeld dat reeds werd betaald en waarvoor nu de werkende kinderen al van hun latere pensioengelden worden beroofd.

De gepensioneerde van nu heeft zijn hele leven betaald voor een pensioen dat, door de schuld van de politiek, zijn kinderen nu moeten betalen van hun bijdrage voor hun latere pensioen.

Je kunt je dan afvragen wat dat politiek crapuul gedaan heeft met de geïnde miljarden die toen werden gestort om de pensioenen van de nu vergrijzende bevolking te betalen.
Ergens hebben ze geïnde pensioengelden niet gebruikt om pensioenen te betalen maar waarschijnlijk weer in eigen zakken te steken en dan hebben ze het pensioenstelsel maar veranderd om hun corruptie en verspilling van onze pensioengelden te kunnen verdoezelen.
Citaat:

Dus neen, wie zn hele leven bijdragen betaalt voor zijn later pensioen moet ook uit diezelfde pensioenpot, beheerd door de politiek, zijn pensioen krijgen en niet door het stelen van de pensioenbijdragen van zn werkende kinderen voor hun latere pensioen.

We zijn niet met teveel op de wereld, dat willen ze je doen geloven.
Een voorbeeld:
De oppervlakte van Mongolië is 1.565.000 vierkante kilometer.
De enige stad in Mongolië, ulaanbaatar, heeft een totale oppervlakte van ongeveer 4700 vierkante kilometer.

Mongolië heeft een populatie van 3,3 miljoen inwoners waarvan 60% in de enige stad, ulaanbaatar, woont.
1.560.300 vierkante kilometer is dus zogoed als onbewoond.

Ziedaar de "overbevolking" als men enkel de stad als mierenhoop bekijkt, zonder de miljoenen oppervlakten waar geen mens woont.
Zo wordt de overbevolking in de hele wereld ook bedrieglijk voorgesteld, als boerenbedrog dus.
Oud 23 april 2022, 15:51   #20
Oma
Europees Commissaris

Oma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een gedeeltelijk ontvolkingprogramma maar tweeledig: zowel gereduceerd door vaccins als omvolking door ongevaxte kwekers.
Buitenlandse werkkrachten voor de pensioenen is dus ook een drogreden om te verhullen dat de kroostrijke fortuinzoekers, meestal en ongevaccineerde moslims, de uitgelezen en gehoorzame marionetten zijn voor de toekomstige, dictatoriale slavernij.
Door het verminderde IQ van eeuwenlange inteelt in combinatie met blindelingse, religieuze gehoorzaamheid zijn ze uitermate geschikt om als kweeklustige, slaafse marionetten de mondige, vergrijzende westerlingen te vervangen.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be