Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 10 januari 2005, 19:56   #1
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard Vanhecke is een bewezen leugenaar !

(Belga)BRUSSEL Het Vlaams Belang heeft dan toch geld op tafel gelegd voor de domeinnaam www.vlaamsbelang.be. Toen enkele weken geleden bleek dat een jonge zakenman uit Roeselare met groene sympathieën de partij te slim af was geweest in het registreren van de webstek, zei Vlaams-Belangvoorzitter Frank Vanhecke nochtans nooit geld te zullen bieden voor de domeinnaam. «Ik heb toen gelogen», geeft Vanhecke nu toe. «In december hebben we de domeinnaam voor ongeveer 2.500 euro gekocht. Dat liegen was niet met opzet. In het hiernamaals zullen ze mij wel vergeven. We dachten eerst dat de eigenaar een politieke tegenstander was. Via gerechtelijke weg zouden we de naam voor de website wel gekregen hebben. Uiteindelijk bleek het om een bedrijfje te gaan dat geld verdient met internettoepassingen. Een proces zou ons een smak meer gekost hebben.»

Verkoper Jeroen Soenen (29) was in een vorig leven kandidaat op een
Agalev-lijst. Hij heeft niet het gevoel dat hij zijn idealen verloochent.
«Ik werk samen met een vennoot. Een bedrijf runnen, is een heel andere
realiteit dan politiek bedrijven. Ik wou ook gewoon af van die domeinnaam.
Vlaams-Belangmilitanten vielen mij immers via allerlei internetfora lastig.»
(BAG)

Wat ik al altijd heb gezegd ! Erger, volgens mij kent hij het onderscheid niet meer tussen leugen en waarheid.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline  
Oud 10 januari 2005, 20:13   #2
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
lustige lezer is offline  
Oud 10 januari 2005, 20:22   #3
big bad wolf
Parlementslid

big bad wolf's schermafbeelding

Standaard

so what? omdat Vanhecke op zijn stappen terugkeert is het opeens een leugenaar?

zielig manneke!
Oud 10 januari 2005, 20:29   #4
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door big bad wolf
so what? omdat Vanhecke op zijn stappen terugkeert is het opeens een leugenaar?

zielig manneke!
Ach zo, liegen staat synoniem voor op uw stappen terugkeren bij Eigenbelangers. Goed te weten. Eenmaal aan de vetpotten zullen ze nogal wat op hun stappen terugkeren. Niet zo erg dus...
Oud 10 januari 2005, 20:33   #5
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
(Belga)BRUSSEL Het Vlaams Belang heeft dan toch geld op tafel gelegd voor de domeinnaam www.vlaamsbelang.be. Toen enkele weken geleden bleek dat een jonge zakenman uit Roeselare met groene sympathieën de partij te slim af was geweest in het registreren van de webstek, zei Vlaams-Belangvoorzitter Frank Vanhecke nochtans nooit geld te zullen bieden voor de domeinnaam. «Ik heb toen gelogen», geeft Vanhecke nu toe. «In december hebben we de domeinnaam voor ongeveer 2.500 euro gekocht. Dat liegen was niet met opzet. In het hiernamaals zullen ze mij wel vergeven. We dachten eerst dat de eigenaar een politieke tegenstander was. Via gerechtelijke weg zouden we de naam voor de website wel gekregen hebben. Uiteindelijk bleek het om een bedrijfje te gaan dat geld verdient met internettoepassingen. Een proces zou ons een smak meer gekost hebben.»

«Ik werk samen met een vennoot. Een bedrijf runnen, is een heel andere
realiteit dan politiek bedrijven. Ik wou ook gewoon af van die domeinnaam.
(BAG)

Wat ik al altijd heb gezegd ! Erger, volgens mij kent hij het onderscheid niet meer tussen leugen en waarheid.
Jonge zakenman uit Roeselare ? En die 4 Waalse Vakbondsmannen dan die zoveel tamtam gemaakt hebben ?
Ofwel heb ik een beetje te lang geslapen ergo belangrijke informatie gemist, ofwel heeft de media mij met leugens rond de oren geslagen...

Nu, dat dergelijk kinderachtig 'verzet' uit groene hoek komt zou me dan ook weer niet verbazen.

Trouwens, BVL, als je een tweedehandswagen wil kopen, wat zou je dan doen ?
1) ga je dan eerst staan roepen dat het zo'n schitterende, prachtige auto is, of
2) ga je doen dat hij je maar matig interesseert ?
Eens benieuwd hoe je de beste prijs gaat krijgen....
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline  
Oud 10 januari 2005, 21:24   #6
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Moet wel een principiële groene geweest zijn. Misschien zal hij het geld geven aan de slachtoffers van de ramp in zuid-oost Azië of om een stuk regenwoud aan te kopen... De stelling dat hij een ''zakenman" is komt over als een vrijgeleide om al je principes over boort te (mogen) gooien en je broek af te steken voor het grote geld. Hij had de site ook kunnen afstaan aan iemand anders �* la Blokwatch en dan was ie er ook vanaf. Nu burgerlijke ''moraal'' is nooit mijn ding geweest.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 10 januari 2005 om 21:25.
solidarnosc is offline  
Oud 10 januari 2005, 21:42   #7
muys
Parlementsvoorzitter

muys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door khaled
Jonge zakenman uit Roeselare ? En die 4 Waalse Vakbondsmannen dan die zoveel tamtam gemaakt hebben ?
Ofwel heb ik een beetje te lang geslapen ergo belangrijke informatie gemist, ofwel heeft de media mij met leugens rond de oren geslagen...

Nu, dat dergelijk kinderachtig 'verzet' uit groene hoek komt zou me dan ook weer niet verbazen.

Trouwens, BVL, als je een tweedehandswagen wil kopen, wat zou je dan doen ?
1) ga je dan eerst staan roepen dat het zo'n schitterende, prachtige auto is, of
2) ga je doen dat hij je maar matig interesseert ?
Eens benieuwd hoe je de beste prijs gaat krijgen....
u bent 2 dingen door mekaar aan het gooien, dit heeft niets te maken met die 4 vakbondsmannen die om het vb te kloten de vzw vlaams belang iets vroeger hadden opgericht
muys is offline  
Oud 10 januari 2005, 21:51   #8
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door muys
u bent 2 dingen door mekaar aan het gooien, dit heeft niets te maken met die 4 vakbondsmannen die om het vb te kloten de vzw vlaams belang iets vroeger hadden opgericht
Ha ja, juist. Mijn fout. Door al die tegenstrijdige en leugenachtige (des)informatie die je voortdurend doorkrijgt via de media is het mij niet altijd even duidelijk wie/wat ik nu moet geloven...

Positief denken : ik ben menselijk want ik heb gemist !!! Dat ze nu nog eens iets durven zeggen over de on-menselijkheid van Vlaams Belangers !
...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no...
http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html
khaled is offline  
Oud 10 januari 2005, 22:22   #9
Het Skill Effect
Banneling

Het Skill Effect's schermafbeelding

Standaard

Die eigenbelangertjes toch
Het Skill Effect is offline  
Oud 11 januari 2005, 02:33   #10
Internaut
Banneling

Internaut's schermafbeelding

Standaard

sorry maar van zijn eerlijkheid kunnen veel politici nog iets leren. Hij is tenminste eerlijk en gaf toe dat hij fout zat. Kan je van een Leterme en De Wever niet zeggen ivm hun splitsing en het woordje "onverwijld" en "nieuwjaar" zegt u ook wel iets.
Internaut is offline  
Oud 11 januari 2005, 03:20   #11
lustige lezer
Parlementslid

lustige lezer's schermafbeelding

Standaard

Dat lijken sommigen hier niet te willen begrijpen. Iemand die openlijk uitkomt voor zijn fout. Is dat een leugenaar? Neen, een eerlijk mens en er zijn veel politiekers die hier iets van kunne leren. Zoals Verhofstadt met zijn 200.000 nieuwe jobs.
lustige lezer is offline  
Oud 11 januari 2005, 07:08   #12
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het Rotterdams bedrijfje dat de domeinnaam' België.be' registreerde 'verkocht' die naam onder druk voor 10.000 euro aan de Belgische staat. België had twee dure advokaten ingeschakeld en zou via gerechtelijke weg toch die naam hebben gekregen. De twee Rotterdamse zakenmensen wisten dus dat het een strijd van David tegen Goliath zou worden en lieten zich de domeinnaam, naar eigen zeggen, voor een schamele 10.000 euro afkopen.

Misschien kan BLV ook eens een aardig verhaal over Belgisch/Rotterdamse leugens en bedrog schrijven?
Oud 11 januari 2005, 07:11   #13
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lustige lezer
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
Dat hij zijn eigen wel kan slaan omdat hij zelf tot het VB behoorde en via haatcampagnes tegen zijn oude liefde aan boetedoening doet?
Oud 11 januari 2005, 07:14   #14
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Het Rotterdams bedrijfje dat de domeinnaam' België.be' registreerde 'verkocht' die naam onder druk voor 10.000 euro aan de Belgische staat. België had twee dure advokaten ingeschakeld en zou via gerechtelijke weg toch die naam hebben gekregen. De twee Rotterdamse zakenmensen wisten dus dat het een strijd van David tegen Goliath zou worden en lieten zich de domeinnaam, naar eigen zeggen, voor een schamele 10.000 euro afkopen.

Misschien kan BLV ook eens een aardig verhaal over Belgisch/Rotterdamse leugens en bedrog schrijven?
heeft de belgische staat toen verklaard geen geld te zullen bieden voor die domeinnaam?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline  
Oud 11 januari 2005, 08:11   #15
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
heeft de belgische staat toen verklaard geen geld te zullen bieden voor die domeinnaam?
Citaat:
Kortom onze eis was niet meer dan logisch. Maar de Belgische overheid -eigenlijk gestuurd vanuit het kabinet van de eerste minister (Verhofstadt)-wilde er allemaal niets van weten. Het ging hen uiteindelijk om het principe en niet om de euro's.

Met wie hebben jullie onderhandeld?

Dat was het kabinet van de eerste minister. Maar wat we ook deden, elke euro was er één teveel. En op die manier is er uiteindelijk een gerechtelijke procedure gestart, iets wat wij, als kleine garnalen helemaal niet moesten.
Oud 11 januari 2005, 09:12   #16
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel

Waarom zou ik ? Het is toch het "Eigenbelang" dat pretendeert alles anders en beter te zullen doen... "Grote kuis" aan leugens en bedrog, "Afrekenen Nu", Anders dan de Anderen",...
Oud 11 januari 2005, 10:33   #17
Towelie030981
Gouverneur

Towelie030981's schermafbeelding

Standaard

«Ik werk samen met een vennoot. [size=5]Een bedrijf runnen, is een heel andere[/size]
[size=5]realiteit dan politiek bedrijven[/size]. Ik wou ook gewoon af van die domeinnaam.
(BAG)

Wat ik al altijd heb gezegd ! Erger, volgens mij kent hij het onderscheid niet meer tussen leugen en waarheid.[/quote]Wel grappig, weet niet wat ik daar moet uit opmaken.
Towelie030981 is offline  
Oud 11 januari 2005, 12:33   #18
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Om de poen is het te doen, ook voor Groen!.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 11 januari 2005 om 12:33.
solidarnosc is offline  
Oud 11 januari 2005, 12:41   #19
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Om de poen is het te doen, ook voor Groen!.
Bij jullie is het om de haat , jij zou die domeinnaam nooit hebben verkocht uit verzuurdheid
Oud 11 januari 2005, 13:08   #20
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Bij jullie is het om de haat , jij zou die domeinnaam nooit hebben verkocht uit verzuurdheid
Haat is niet het juiste woord. Zoals kameraad Yoda al zei:'' Once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny.'' Ik zou het eerder gezonde sportieve concurrentie noemen maar wij zouden de site inderdaad nooit verkocht hebben. Het Belang komt er nog goedkoop van af. Hoewel eerlijk gezegd ik hield al mijn hart vast toen ik het hoorde dat iemand van Groen! die site had. De schrik sloeg me op het hart bij de gedachte dat ze die site zouden omvormen tot een soort bedevaartsoord voor de Linkse Kerk in Vlaanderen. Een soort virtueel Scherpenheuvel.
solidarnosc is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be