![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() (Belga)BRUSSEL Het Vlaams Belang heeft dan toch geld op tafel gelegd voor de domeinnaam www.vlaamsbelang.be. Toen enkele weken geleden bleek dat een jonge zakenman uit Roeselare met groene sympathieën de partij te slim af was geweest in het registreren van de webstek, zei Vlaams-Belangvoorzitter Frank Vanhecke nochtans nooit geld te zullen bieden voor de domeinnaam. «Ik heb toen gelogen», geeft Vanhecke nu toe. «In december hebben we de domeinnaam voor ongeveer 2.500 euro gekocht. Dat liegen was niet met opzet. In het hiernamaals zullen ze mij wel vergeven. We dachten eerst dat de eigenaar een politieke tegenstander was. Via gerechtelijke weg zouden we de naam voor de website wel gekregen hebben. Uiteindelijk bleek het om een bedrijfje te gaan dat geld verdient met internettoepassingen. Een proces zou ons een smak meer gekost hebben.»
Verkoper Jeroen Soenen (29) was in een vorig leven kandidaat op een Agalev-lijst. Hij heeft niet het gevoel dat hij zijn idealen verloochent. «Ik werk samen met een vennoot. Een bedrijf runnen, is een heel andere realiteit dan politiek bedrijven. Ik wou ook gewoon af van die domeinnaam. Vlaams-Belangmilitanten vielen mij immers via allerlei internetfora lastig.» (BAG) Wat ik al altijd heb gezegd ! Erger, volgens mij kent hij het onderscheid niet meer tussen leugen en waarheid. |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() so what? omdat Vanhecke op zijn stappen terugkeert is het opeens een leugenaar?
zielig manneke!
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ofwel heb ik een beetje te lang geslapen ergo belangrijke informatie gemist, ofwel heeft de media mij met leugens rond de oren geslagen... Nu, dat dergelijk kinderachtig 'verzet' ![]() Trouwens, BVL, als je een tweedehandswagen wil kopen, wat zou je dan doen ? 1) ga je dan eerst staan roepen dat het zo'n schitterende, prachtige auto is, of 2) ga je doen dat hij je maar matig interesseert ? Eens benieuwd hoe je de beste prijs gaat krijgen....
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet wel een principiële groene geweest zijn. Misschien zal hij het geld geven aan de slachtoffers van de ramp in zuid-oost Azië of om een stuk regenwoud aan te kopen... De stelling dat hij een ''zakenman" is komt over als een vrijgeleide om al je principes over boort te (mogen) gooien en je broek af te steken voor het grote geld. Hij had de site ook kunnen afstaan aan iemand anders �* la Blokwatch en dan was ie er ook vanaf. Nu burgerlijke ''moraal'' is nooit mijn ding geweest.
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 10 januari 2005 om 21:25. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Positief denken : ik ben menselijk want ik heb gemist !!! Dat ze nu nog eens iets durven zeggen over de on-menselijkheid van Vlaams Belangers ! ![]()
NOBODY expects the Spanish Inquisition! Our chief weapon is surprise! ...Surprise and fear...fear and surprise.... Our two weapons are fear and surprise...and ruthless efficiency.... Our three weapons are fear, and surprise, and ruthless efficiency...and an almost fanatical devotion to the Pope.... Our four...no... http://orangecow.org/pythonet/the-sp...quisition.html |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Die eigenbelangertjes toch
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() sorry maar van zijn eerlijkheid kunnen veel politici nog iets leren. Hij is tenminste eerlijk en gaf toe dat hij fout zat. Kan je van een Leterme en De Wever niet zeggen ivm hun splitsing en het woordje "onverwijld" en "nieuwjaar" zegt u ook wel iets.
|
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementslid
|
![]() Dat lijken sommigen hier niet te willen begrijpen. Iemand die openlijk uitkomt voor zijn fout. Is dat een leugenaar? Neen, een eerlijk mens en er zijn veel politiekers die hier iets van kunne leren. Zoals Verhofstadt met zijn 200.000 nieuwe jobs.
|
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Rotterdams bedrijfje dat de domeinnaam' België.be' registreerde 'verkocht' die naam onder druk voor 10.000 euro aan de Belgische staat. België had twee dure advokaten ingeschakeld en zou via gerechtelijke weg toch die naam hebben gekregen. De twee Rotterdamse zakenmensen wisten dus dat het een strijd van David tegen Goliath zou worden en lieten zich de domeinnaam, naar eigen zeggen, voor een schamele 10.000 euro afkopen.
Misschien kan BLV ook eens een aardig verhaal over Belgisch/Rotterdamse leugens en bedrog schrijven?
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#14 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Gouverneur
|
![]() Verkoper Jeroen Soenen (29) was in een vorig leven kandidaat op een
Agalev-lijst. Hij heeft niet het gevoel dat hij zijn idealen verloochent. «Ik werk samen met een vennoot. [size=5]Een bedrijf runnen, is een heel andere[/size] [size=5]realiteit dan politiek bedrijven[/size]. Ik wou ook gewoon af van die domeinnaam. Vlaams-Belangmilitanten vielen mij immers via allerlei internetfora lastig.» (BAG) Wat ik al altijd heb gezegd ! Erger, volgens mij kent hij het onderscheid niet meer tussen leugen en waarheid.[/quote]Wel grappig, weet niet wat ik daar moet uit opmaken. |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om de poen is het te doen, ook voor Groen!.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 11 januari 2005 om 12:33. |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|