![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Sport Van voetbal tot worstelen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elise Mertens wint de Gippsland Trophy in Melbourne
![]() Dat belooft voor de Australian Open: Elise Mertens klopt nummer vijf van de wereld na thriller van formaat Voor de fans: E. Mertens vs. E. Svitolina | Gippsland Trophy Quarterfinals | WTA Match Highlights Mertens/Kanepi
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 8 februari 2021 om 23:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tussen al het voetbal- en wielrengeweld toch nog even dit.
Ook bij het dubbelspel haalde Elise uit, wat wel ten koste ging van Alison VU. Australian Open: Elise Mertens schakelt Alison Van Uytvanck in dubbelspel uit.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elise Mertens walst over Bencic en staat in 1/8e finales Australian Open.
![]() Knap gedaan. Wat een lefgozer is die Universalia toch om het tennis even onder de aandacht te brengen tussen al die voetbal en wielren-fans. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 13 februari 2021 om 23:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En daar eindigde iets wat best een mooi verhaal had kunnen zijn.
Elise Mertens sneuvelt ondanks goede start in achtste finales Australian Open Spijtig ... ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afscheid in schoonheid: Elise Mertens wint nu ook de Australian Open in het dubbelspel, maar moet op zoek naar nieuwe partner.
Spijtig dat Elise op zoek moet gaan naar een andere partner in het tennis want dit was een prima combinatie. p.s. Laten wij de prestatie van Osaka niet vergeten om reden van dat haar trainer onze eigen Wim Fissette ![]() Wim Fissette, coach van Naomi Osaka, voor finale: "Ze is op een missie"
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 februari 2021 om 16:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eigenlijk heeft het voor een groot deel 'Belgische' team Osaka toch goed geholpen.
Petje af ook voor die mensen. Seppe Cuypers, de Belgische sparringpartner van winnares Osaka in Melbourne: “Voor Naomi is ‘the sky the limit’”
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 21 februari 2021 om 11:56. |
![]() |
![]() |