![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Verzwegen door de pravda-media!
Gisterenavond werden in Mechelen 10-tallen marrokaanse woestemannen opgepakt voor geweldpleging tegen winkeliers en voorbijgangers. Op een gegeven moment leek het zelfs op een ware burgeroorlog! De ruiten moesten eraan geloven. Ouwde vrouwtjes werden tegen de grond geworpen en met stokken geslagen. Enfin het multikul kon weer niet op. En natuurlijk lopen die woeste apen vandaag weer terug gewoon vrij rond. Een aantal van hen waren reeds meermaals eerder opgepakt voor verkrachtingsfeiten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() Oppakken en het land uit zetten dat achterlijk uitschot!
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog steeds op zoek naar een geloofwaardige bron?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bruin apen dat zijn het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() U weet het toch ernesto.Donker of minder het blijven apen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Die bruine he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Ernesto : 28 november 2004 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Burger
|
![]() Simpel, gewoon het leger naar Mechelen sturen op de dag van de feiten, een paar van die apen doodschieten, dan is t er stil voor de volgende 10 jaar. Maar ja, dat is niet humaan heeee!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Dat incident, rafke, is uitgebreid vermeld op Radio2, middagpost, Antwerpse editie.
Misschien wat minder, op kosten van de gemeenschap, op je PC-tje tokkelen en eens luisteren naar Radio2 bv. Maar luisteren is nu eenmaal een werkwoord, en werk is voor gemeentebediendetje, sousfiffre rafke, een vreemd woord. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister
|
![]() [politiek correcte mode] Er is niets aan de hand, het zijn enkele jongens die gediscrimineerd worden, en hun energie kwijt moeten. Het zijn toch zo'n lieverdjes[/politiek correcte mode]
[politiek incorrecte (dus de goede) mode]laat ze alle materiële schade betalen + morele schadevergoeding aan de slachtoffers en nog een fikse boete. Geef ze dan een lange werkstraf en zet ze dan ons land uit. [/politiek incorrecte (dus de goede) mode] |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet Mohamed was 54 toen hij huwde met de 9-jarige Aisha.In mijn ogen maakt dat een pedofiel van hem.Maar ja ik ben dan ook geen moslim. Prins filip tijdens zijn handelsmissie in China:Ze zijn hier met veel 1 miljard 300.000 miljoen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Haat de zonde maar niet de zondaar...8)
|
![]() |
![]() |