![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Doet u het of doet u het niet?
GELIEVE IN HET ENQUETE-TOPIC TE REAGEREN. Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 29 januari 2021 om 16:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uiteraard.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Verdorie ik wilde een enquete toevoegen maar ik was te laat. Negeer dit topic.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Later dan, ik wil geen banpunten door drie keer 'hetzelfde' topic te starten. En ik wil eerst wel eens weten wat het anoniem geeft. Dit topic mag gesloten worden.
Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 29 januari 2021 om 16:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moderatie kan ze samenvoegen. Het is niet opzettelijk, dus waarom banpunten?
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |