![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Wat staat op jouw telefoon? | |||
Mijn certificaat natuurlijk |
![]() ![]() ![]() |
5 | 45,45% |
Nog niets, maar eerstdaags wel mijn certificaat |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Niets van corona, gvd |
![]() ![]() ![]() |
4 | 36,36% |
En ja, ook de covidscan |
![]() ![]() ![]() |
1 | 9,09% |
Bweuk neen, geen covidscan |
![]() ![]() ![]() |
3 | 27,27% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 11. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel simpele vraag.
Ik heb het er net opgezet. Niet eer, want ik had iets gelezen dat ze sukkelden met de adroid-app. Volgende vraag: ook de CovidScan? Daarmee kan je een ander mens controleren of wat hij toont op zijn CovidSafeBe geen vervalsing is. Ik wel natuurlijk. Alhoewel ik niet zou weten wie ik moet checken.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb geen smartphone.
Als het nodig is druk ik wel een papieren exemplaar af. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs mijn heksie perfeksie is weg van het makkelijk bedienbare whatsapp.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nogal gemakzuchtig. Mijn heksie heeft er een en het praktische met de smartphone doet zij. Met mijn Nokia van 25 Euro doe ik het noodzakelijke: bellen, of gebeld worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bvb heb geen telefoon nodig, al wat ik heb is internet/email op desktop computer, en dat volstaat al decennia. Net zo elektronisch betalen, nooit gedaan. Waarom zou ik? Cash betalen is gemakkelijk genoeg. Als ik betaalproblemen zie aan kassa's, is het ALTIJD bij elektronisch betalen. Allez, niet ALTIJD, ik heb enige keren iemand gezien die van zijn gebedeld geld, of door luiheid geaccumuleerde kleingeld verlost wilde raken. Elektronische betaalproblemen, pakweg de voorbije 3 jaar, wel 100 keer.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Menen jullie dit nu echt?
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou dan een dumb-phone moeten hebben met een 40 inch scherm !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 17 juni 2021 om 20:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ging gemakkelijk eigenlijk. Appje downladen op de smartphones, met Itsme identificeren en klaar was kees. Eergisteren.
QR code staat na 2 spuiten Pfizer netjes op mijn smartphone. Geldig tot 20 mei 2022. Op de smartphone van mijn vrouw is het enkel nog even wachten op haar 2e spuit AstraZeneca. Laatst gewijzigd door Micele : 18 juni 2021 om 09:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is 'r een sextetten feeschje aan 't opbloeien? ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet gedownload, ging behoorlijk vlot.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het al een compliment van jou dat je vindt dat ik kan denken.
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is hier iemand aan het hengelen?
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er is ook geen enkele wet die me verplicht zo een ding te hebben. Buiten heb ik gewoon een simpel ouderwets piepklein GSM toestelletje bij me. Ik ben bereikbaar en kan anderen bereiken. Meer moet dat niet zijn. |
|
![]() |
![]() |