![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Prachtig!
Zou bij ons ook moeten gebeuren. - de absolute neutraliteit van de Franse Republiek, ‘haar onwankelbare seculiere identiteit’, - de democratische keuze om geen enkele religie of cultus officieel te erkennen - een meldingsplicht van elke buitenlandse donatie boven de 10.000€/jaar. De Franse staat kan het geld aanslaan. titel: Het Islamistisch separatisme https://www.n-va.be/nieuws/het-islamistisch-separatisme Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tegenstand tegen zoiets (het geldt voor ALLE godsdiensten) gaat voornamelijk vanuit CD&V, uw eigen partij en het VB komen. ![]()
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
islam is de enige religie die hier voor zware tot zeer zware overlast zorgt, en is wat mij betreft voldoende.
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() All 1 van de drie die ik vernoemde is er tegen.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel mooi dat de Schoof hier progressiever reageert dan zijn eigen favoriete partij. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet tegen, maar voor mij volstaat de religie(s) droogzetten welke nodig zijn, en dat is enkel en alleen die fucking islam.
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans een oer-kaloot die op dat vlak niet direct mijn maat is.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja, het is schitterend wetgevend werk. Puik werk van Macron. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het is geweten van hem dat hij als kind met zijn hoofd tegen het wijwatervat is gebotst, en dat effect is niet uit te wissen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() We zijn al een tijdje het putje van het bad.
Niet voor niets werden de aanslagen in Parijs in molenbeek voorbereid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De beste Franse president sinds Pompidou. Hij stevent zonder probleem naar een tweede ambtstermijn. De zoveelste stilzwijgende aanwezigheid van Flupke De Winter bij het volgend partij congres van de RN (la Racaille Nationale) zal daar niets aan veranderen.
|
![]() |
![]() |