![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn een stel achterlijke geiten die denken dat ze heel interessant zijn. Ze willen de jeugd eerst ingeënt hebben want die sukkelaars kunnen al een hele tijd niet de bloemetjes buiten gaan zetten, vinden ze. Omdat de jeugd trallali trallaa moet kunnen doen mogen er mensen sterven en het verzorgingspersoneel dubbele extra uren draaien.
"Maar ze kunnen al zo lang niet met hun vriendjes eens onbezonnen feestjes houden meneer". Oh wat erg. Ten tijde van de kampen waren er duizenden mensen die jaren lang hun naasten niet meer hebben gezien zonder er zelfs van te weten of ze al dan niet nog in leven waren en dan zitten wij hier te zagen en klagen dat we geen feestje mogen bouwen. Een echte schande is het, ze moesten door de grond zakken van schaamte die trutten. Die hebben er nog niet van gehoord zeker dat een inenting, wel voor een 70% kan beschermen maar dat ge desalniettemin toch nog besmettelijk kunt zijn en kunt overdragen, en dan zouden die trezen willen dat hun jongelen voorrang krijgen met de inentingen zodat ze kunnen 't varken gaan uit hangen. Die stonden ook blijkbaar niet vooraan toen ze hersenen aan het bedelen waren hoor. Laatst gewijzigd door Garry : 3 februari 2021 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En allemaal goed en wel maar 70 %, dat is zo ongeveer het zelfde als 7 "wel" en 3 "niet".
En wie zijn de 7 "wel" en wie zijn de 3 "niet". Dat wil zeggen dat, ook al zouden hun pubers eerst ingeënt worden om als een losgeslagen bende hun gangetje te kunnen gaan dat ze dan nog een groter gevaar betekenen. Laatst gewijzigd door Garry : 4 februari 2021 om 00:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een doomsday scenario vraagt dat er meer vruchtbare vrouwen dan er volwassen mannen overblijven.
Deze pandemie is geen doomsday scenario. Het is met moeite een hikje in de overbevolking. Dus het is puur emotie dat de hele "campagne" stuurt. Ik ben er eigenlijk verbaasd van dat onze overheid niet alle "Belgische" vaccins aan Westelijk Noordoost aarsneukistan heeft gedoneerd, samen met visa voor de overlevenden
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() 18 plus mensen met het syndroom van down kunnen ook binnenkort ingeënt worden.
Want ze zitten heel de dag binnen en komen amper onder mensen. Er was trouwens een man van 96 ingeent die ondertussen al dood is aan iets anders. Ge kunt anders ook gewoon de vaccins in de wc leeggieten. Da's makkelijker.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Eerst moet met een injectienaald het vaccin uit zo een ampulleke getrokken worden en dan zou de spuit geledigd moeten worden in het toilet... Met tientallen miljoen vaccins per maand ben je wel even bezig hoor.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik maak me er niet druk in. De inenting komt eraan of niet.
Waar ik wel over nadenk, is dat verschil tussen jong en oud. En eerlijk, laat ons zeggen dat er één spuitje is voor twee mensen, ikzelf en een jong meisje of jonge jongen. Veronderstel dat we allebei risicogevallen zijn en dat er gekozen moet worden. Dan zou ik toch zeggen dat ze het vaccin aan die jonge persoon moeten geven. Dat lijkt me logisch, zo iemand heeft het hele leven nog voor zich. Bij mij is dat niet zo, met hèèl veel chance nog een jaar of 30 en wie weet in welke ellende die 30 jaar verlopen. Nee, jongeren mogen best zo vlug mogelijk ingeënt worden zodat ze weer kunnen leven.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het argument keert zich een beetje tegen al die zever om wat ouwe pees langer laten te leven he. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die de kampen meegemaakt hebben, die zouden geen schrik hebben voor een besmettende puber he. Laatst gewijzigd door patrickve : 4 februari 2021 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar dat is niet meer relevant, want ik ben al ingeent.
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() en happy?
![]() |
#13 |
|
![]() He kijk, een corona-draad. De eerste op dit forum !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik die dacht dat het over inentingen tegen de forumziekte ging ....
![]()
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 4 februari 2021 om 18:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het vaccin is een experiment. De uitkomst is ongekend. Het zou verboden moeten zijn 't aan jongeren te geven zolang de uitkomst ongekend is. Kwestie van de toekomst (want dat zijn jongeren) te beschermen. Dat ze 't vaccin dus maar geven aan mensen die in 't beste geval nog dertig jaar te leven hebben.. wie weet in welke ellende.. Als het dan goed werkt, des te beter.. werkt het niet of nefast, wel.. niet veel gemis dan. 't Is niet dat ge u nog ging voortplanten hé? Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 5 februari 2021 om 02:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dit is duidelijk een meer positieve en realistische benadering dan dat zo genaamd pseudo-wetenschappelijk geleuter van veel anderen.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie eerst ?
800.000 kwetsbare Vlamingen krijgen voorrang voor vaccin: De Standaard Een aantal patiënten van 18 t/m 64 jaar + een aantal patiënten van 65 t/m 64 jaar. Telkens meerdere groepen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Sociale gevallen mogen ook voor van mij. Ik heb het dan vooral over de sociale gevallen die je in bepaalde wijken in Antwerpen vindt. Die hokken op mekaar, neuken alles dat beweegt en besmetten alles en iedereen dat ze aanraken met hun vuile lange met soa geïnfesteerde onstoken smegmalul.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Dit gebeurde ook vroeger, vooral tijdens de winter waar de griep en verkoudheden onvermijdelijk hard toesloegen. De griep schijnt blijkbaar door de belachelijke kroonmaatregelen bijna helemaal verdwenen te zijn. Dit is ongelofelijk achterbaks. De mensen dienen eindelijk eens te beseffen dat alle verkouden en griepachtige mensen nu als kroonzieken worden bestempeld. Men wil enkele machtslustige zaken doorduwen ook uit geldbejag (inenting -en smoelluiernijverheid). Kroonsmetstoffen werden reeds in de jaren zestig van de voorbije eeuw wetenschappelijk bericht en woekerden in het voorbije tienjaren onder de vreemde naam "Sars". Hierbij wordt u trouwens vriendelijk gevraagd om de ingelepelde hersenspoeling niet tot het ziekelijke te blijven verspreiden en vooral niet in het verkeerde onderdeel. Dit is hier Koetjes en Kalfjes (liever: "Stieren en Kalven"). De toezichthouders hebben een afzonderlijk onderdeel in dit overlegoord geschapen waarin alle kroonvolgelingen hun kroononzin kunnen herbergen. Gezonde, jonge mensen dienen niet ingeënt te worden. De inenting dient op volledig vrijwillige grond te berusten. Kroonbewijzen die aan bepaalde vrijheden worden verbonden zijn in strijd met de mensenrechten. De onderstaande vragen werden nog steeds niet door de kroonvolgelingen beantwoord. 1. Waarom onderneemt u geen ernstige poging om echt ongezonde zaken zoals roken, drankmisbruik, vetzucht, vervuiling, enz. te bestrijden? 2. Waarom bleef u tijdens de voorbije jaren niet in uw kot of droeg u toen geen belachelijk smoelluier? Met kroonvrije groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |