![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OLED, QLED en aanverwanten....
Moeilijk te kiezen. Suggesties? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom zo'n mislukt bioscoopscherm kopen?
Om met de kartonnen doos uw buren te imponeren?
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geeft wel een extra dimensie aan de tetten draad zenne. ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zolang ge een philips ambilight koopt zit ge goed.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Kijkt ge veel sport ? Kijkt ge veel nieuws , Kijkt ge veel kabel tv ? Gamet ge veel ?
=> LED (QLED) Kijkt ge veel netflix, prime, dvd, 4k, HDR content...home cinema ? => OLED Waarom die opdeling ? OLED is veruit het beste beeld. Maar kan probleempjes hebben met inbranding op lange termijn als ge veel stilstaande content bekijkt. CNN heeft zo een vaste chyron vanonder die wel eens inbrandt na jaren gebruik.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou wachten tot de PS die extra belasting op pensioenspaarrekeningen heeft ingevoerd. Dan stijgen de uitkeringen voor de 4 generaties zetelhangenden niksnutten in hun zelfgekocht huis met 2 garages en 3 auto's en zwembad en is dat allemaal makkelijker te financieren.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Met OLED wel rekening houden met de lichtinval in de kamer.
Met veel licht beter een qled nemen imo. Verder, heb nu een OLED cx 48 op mijn bureau staan, en een B6 65" in de living. Zeer tevreden van.
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.philips.be/c-p/55OLED903...jdig-ambilight
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de tijd toen iedereen mijn 35" tv gigantisch groot vond?
Ik vind 'em trouwens nu nog altijd groot genoeg.
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van grotere schermen zouden de fabrikanten zich beter bezig houden met toestellen die automatisch wegzappen wanneer figuren als James Cooke, Axel Dwazeleire of Filip Geubels op het scherm verschijnen.
Die zou ik kopen, al hadden ze een 95 inch scherm.
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of toestellen die ten gepaste tijden kunnen roepen: "Hey, wordt eens wakker, je ligt al een uur te slapen, zou je niet beter gewoon te bed kruipen zodat je morgen weer niet heel de dag moet klagen over een stijve nek?"
Ook daar zou ik geld aan uit durven geven.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zalige tv. 4k HDR content is verslavend. Een dvd doet nadien pijn aan de ogen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met satelliet TV (DVB-S/S2(x)) incluis ??
DVB-T/T2 & DVB-C zit er sowieso standaard in , soms ook DVB-C2 !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 maart 2021 om 19:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 65'' Oled.
Vorige maand eentje gekocht voor 1595€. Beste koop van mijn leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Enkel DVB-S/S2(x) alhier , Edision OS mio 4K ![]() Ik gebruik nu nog enkel een draaibare schotel , Triax 88 ![]() Die Edision-ontvanger heeft ook DVB-T/T2 & DVB-C aan boord , maar .... die interesseren me letterlijk geheel geen fluit , wegens enkel betaal TV !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 maart 2021 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |