![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie vaccinatie weigert, wordt niet opnieuw : "Het is eten wat de pot schaft"
Naast dat zou je u in extremis kunnen afvragen: "Wat schaft de pot eigenlijk juist?" Wie weigert is zijn/haar plaats kwijt een boodschap gebracht door minister van Volksgezondheid Wouter Beke (CD&V) en Dirk Dewolf, de topman van het Vlaams Agentschap Zorg en Gezondheid. p.s. Lees ook over de 'bug' in het systeem. Detail uit de tekst: Citaat:
Is het toedienen van een vaccin wel een aanrader bij mensen die al een massa andere medicatie nemen, andere kwalen hebben? Is daar al enige duidelijkheid over. Mocht daar duidelijkheid over bestaan dan denk ik niet dat de meeste mensen een probldeem hebben om zich te laten vaccineren. Maar het geblaat rond het hele Covid-19 verhaal is groot, zelfs ik zondig met dit schrijven naar forum dezes toe. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 maart 2021 om 09:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ttz, gelijk wie die een INSPANNING deed om proberen een besmetting met corona te vermijden VOOR ZICHZELF heeft er alle belang bij om zich te vaccineren. Nog anders: gelijk wie die geprobeerd heeft van gene corona op te doen, niet om iemand anders te beschermen, maar omdat hij denkt dat hij er zwaar ziek zou kunnen van zijn, heeft belang om zich te vaccineren, en dat met gelijk welk vaccin. Mensen die enkel maar "de regeltjes" volgden om boetes en zo te vermijden, maar wie het totaal niet kan schelen of ze corona opdoen of niet, die hebben evenmin een reden om zich te vaccineren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als de bevolking haar vaccin niet mag kiezen, is het dus daarbij bewezen aan een massa experiment onderworpen te zijn.
Bedankt alleszins ons de stuipen op het lijf te jagen met fake news, kennissen en vrienden het faillissement in te jagen, kinderen te muilkorven en perspectief ontnemen. Ik hoop dat jullie lobbyisten lang kunnen genieten van het grotere goed.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Je ziet ik ben niet te fier om je een vraag te stellen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Een kip die gouden eieren legt, slacht men niet..
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is logisch natuurlijk...(allee,toch nog eens iets logisch in die ganse materie )
Wie geen gebruik wil maken van de GRATIS aangeboden vaccinatie ,die nog voor onbepaalde tijd onderhevig zal zijn aan strakke planning wegens logistieke redenen, moet ook niet komen zagen. Als de vaccinatiecampagne afgelopen is ,zullen vaccinaties beschikbaar komen via uw huisarts (consultatie,betalend uiteraard) en tegen het tarief voor dat vaccin (en het zal misschien meer dan,zeg, 12 eurokes per shot of zo zijn hoor.....). En eerlijk gezegd zou het SCHANDALIG zijn dat de ziekenfondsen dan serieus zouden tussenkomen....na alle moeite en miserie die gedaan is om vaccins,gepland en en masse,toe te dienen... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 20 maart 2021 om 12:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() Ik mag het hopen, geen zin om gestalkt te worden met herhaaldelijke uitnodigingen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik stel mij de vraag hoelang het gaat duren tot hiermee rekening zal worden gehouden binnen de hospitalisatieverzekering. Niet gevaccineerd impliceert geen terugbetaling indien covid gerelateerd, wat ik nog zie gebeuren. En dan het vaccinatiecertificaat. Geen reizen naar het buitenland. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die laatsten zullen zich wel laten vaccineren als ze er geen principieel probleem mee hebben. En zeker als het gratis is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat me verbaast is dat er ook een hoop smerige kut-hypocrieten rondlopen die wel bier zuipen met hopen en een ton hebben, leverwaarden om van te huilen , maar dan geen vaccin willen omdat "ze niet weten wat de pot schaft", en dan gaan ze naar het frituur zichzelf volproppen met de goorste vetzakkerij. Of een "kapsalon" bestellen. Jaja, ik zie u al uw hoofd schudden, maar zo'n idiote debiele gatachterlijke mensen bestaan wel degelijk, het goorste uitschot dat ge u kunt indenken. Ge wilt die graag een pakske durex geven.
vBulletin software 4.2.2 en 4.2.3 had een data breach in 2015. Er wordt aanbevolen een hogere versie te gebruiken om zo e-mails en wachtwoorden te beschermen. Dit forum draait versie 3.6.8 uit 2007, gebruik dus een uniek en veilig (lang) paswoord. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de toekomst zie ik het vaccineren tegen Covid zoals dit nu gebeurt met het jaarlijks seizoensprikje. Vrijwillig, en als het niet baat en je gaat dood dan heb je pech. Niet gevaccineerd, dan verhoog je de kans op pech. Tenzij de ontwikkeling van de vaccins evolueert, zie ik voorlopig toch twee prikken per jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben daar blij mee dat ze mij na weigering gerust gaan laten.
Geef mijn portie maar aan fikkie. Eindelijk eens goed nieuws.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 maart 2021 om 13:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Die griepprik nemen maar een zeer beperkt aantal mensen dacht ik. Vooral wat oude mensen. Kunnen ze die spuiten niet gewoon in onze arm laten steken dat lijkt me simpeler. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 20 maart 2021 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 20 maart 2021 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk, binnenkort gaat dat gedaan zijn, want het gaat stilaan duidelijk worden dat er wel degelijk een kleine kans is om eraan te sterven. Nog eens, dat is geen reden om geen vaccin te nemen. Maar het is wel een reden om het U niet te dwingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie weigert is zijn/haar plaats kwijt, dat is een bekend marketingtruukje: schaarste voorwenden om mensen aan te zetten om te kopen - hier om zich zéker te laten vaccineren, laat je kans bij de russische roulette zeker niet voorbijgaan!!
Manipulatie om bange mensen wijs te maken dat ze uit de boot zouden kunnen vallen zodat twijfelaars overtuigd kunnen worden om toch op de eerste uitnodiging in te gaan. Nooit gedacht dat een bug in het dure, technologisch geknoei van overheidsinstellingen nog een voordeel zou kunnen zijn. Steek die eenmalige uitnodiging tot proefkonijn maar waar de zon nooit schijnt.
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het hoeft natuurlijk niemand te verwonderen dat jij weer geen graten zieten in de onwaarschijnlijke schending van onze privacy.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |