![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Welke heb jij?
https://www.hln.be/wetenschap-en-pla...d-is~a9dea89b/ Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks Laatst gewijzigd door Reverberation : 28 juli 2021 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het enige echt ambetante symptoom, verlies van smaak/geur, wordt dus blijkbaar niet door het vaccin verholpen. Dat was nochtans de voornaamste reden om de jongeren te motiveren om zich te vaccineren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat dat was om te reizen of naar Pukkelpop te gaan.
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie geen enquete?
Bon,geen symptomen hier,14 dagen ongeveer na mijn 2de Pfizerke... Ondertussen,voor zover ik begrijp is een "ideale" situatie om nu ongeveer besmet te raken met de "delta" variante...Na wat lichte ongemakken ben ik dan "helemaal mee",en mogelijks zelfs nog beter "gewapend" tegen de volgende??? Bon,volgende week ben ik terug tussen collega's,de meesten ondertussen ongemaskerd en enkele zelfs ongevaccineerd en,om het af te maken,een paar die teruggekeerd zukllen zijn van de "Costa del Contamination" (die moeten hun vrouw volgen hé,de sukkels.....) The Future Looks Bright! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik wil dat dit virus naar ongekende besmettingsmogelijkheden gaat. Dat wij om de 3 maanden miljoenen cases hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar dat mag niet, dan gaat het uitgewoekerd zijn VOOR de nazi's hun lelijke infrakstrukturuur hebben geinstalleerd gekregen.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Een nies produceert 10 keer meer druppels dan een hoest. De kracht bij niezen is ook veel groter, waardoor de afstand ook veel groter is. Een hoest voel je meestal ook meer aankomen dan een nies, dus meestal ben je al te laat als je niest.
A cough produces approximately 3,000 droplets, whereas a sneeze releases an estimated 40,000 (1–3). The recent pandemic of a novel infectious disease (coronavirus disease [COVID-19]) related to the severe acute respiratory syndrome coronavirus 2 (SARS-CoV-2) (4) highlights the importance of understanding the generation and fate of the droplets created by coughing and sneezing and other aerosol-generating procedures (AGPs), so as to provide a scientific basis for various preventive measures used to limit the transmission of infection. This work ha https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7462404/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen vaccin en ik had een paar weken koorts tot 39 graden, vermoeidheid en smaakverlies.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Hahahaha...
Nu de angst voor besmettingen niet aanslaat, proberen ze maar angst aan te jagen door de symptomen en klachten op te sommen van een banale verkoudheid of griep die we al eeuwen op eigen kracht overleven. Dat hebben we nog recent gezien bij snotterende jongeren met een banale verkoudheid die zogezegd de delta variant zouden opgelopen hebben. Iemand zo bang voor een verkoudheid dat ie in de rij gaat staan voor de reeks experimentele vaccinaties tegen het 'dodelijke' coronavirus? Eigenlijk: hoeveel prikken moeten er nog komen voor gevaccineerden eindelijk snappen hoezeer ze voor de gek gehouden worden? Prik 1 en 2 werken al niet, (beperkte immuniteit) daarvoor gaan we maar prik nummer 3 geven om dan de schade van alle prikken samen aan het natuurlijke afweersysteem, dat ze dan nog zelf bekennen, op te lossen door 10 boosters te geven om prik 3 aan te zetten tot zogenaamde bescherming dat ze niet kunnen bieden. Uiteraard krijgen die 10 vaccins dan de naam 'boosters' om te verhullen dat het weer dezelfde vaccins zijn die niet werken, die nog meer vaccinatie schade kunnen veroorzaken maar zo kan de carrousel van vaccinaties voor de winst van big farma eindeloos doorgaan. Boosters zijn VACCINS. Tot hoeveel prikken zijn gevaccineerden bereid om een banale verkoudheid te vermijden?
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze gaan het ooit wel laten waaien omdat er geen andere mogelijkheid is maar welke schade ze in tussentijd veroorzaken is nog onbekend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat heb ik alle jaren wel 1 of 2 keer, alleen is het maar 5 dagen dan. Vorig jaar was het weekend erbij.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 29 juli 2021 om 19:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijkt he, leven is elke dag een beetje meer sterven.
We hebben met een bestuur te doen dat moedwillig fouten maakt, toevallig globaal dezelfde lopende draad. Deze gehele aardkloot is aan de zinloosheid van de dood onderworpen, maar Ene kan het oneindige leven garanderen en wat deze beleidsmakers in geest uitbeelden; heeft niet onze beste interesse ter harte. Maar “takt is de mogelijkheid hebben iemand naar de hel te sturen en deze naar de trip te doen uitkijken.”
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben al een goeie maand volledig gevaccineerd.
Deze morgen had ik hoofdpijn. Kan het aan het vaccin liggen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is nu 16 augustus 2021, werk ligt stil door verschoven verlofdag voor gisteren. Gisterenavond laat voelde ik wat in mijn keel. Vannacht meer. Neus wat verstopt, stem wat minder. Allemaal "iets". Dat gaat erger worden, en duurt normaal 5 dagen vooraleer volledig weg. Dat is elk jaar zo geweest, vroeger in oktober, dan september, en laatste pakweg 5 jaar is de eerste keer (soms 2 keer) al in augustus. De kans bestaat dat sinds vorig jaar dit nu corona is. Ik, als mogelijk besmettelijke misdadiger, ga dus voor zover dat kan zonder het nodige werk te moeten laten, pogen dichter contact met anderen een tijd te mijden. En uiteraard ook, zien of ik het als niet gevaccineerde (net als vorig jaar iedereen) (weer) ga overleven. Tot voor vorig jaar, was geen kat die over verkoudheid of griep, ook virus, besmettelijk, ademhaling, viel. Welintegendeel. Als iemand wat verkouden / ziek was, zeiden de mensen kom rap binnen. Vorige herfst en winter heb ik wachtrijen oude menskes zien buiten aanschuiven voor de ingangsdeuren van buurtwinkels, in regen en wind. Het Nieuwe Normaal.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 16 augustus 2021 om 09:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk. Tegen al de rest ben je gevaccineerd.
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het een weekje geleden dan gehad.
Joepie immuun nu. Geen prik meer nodig. Vrijheid voor mij. Dansen en sjansen. Waar is mijn pas ?
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, een serologische test om antistoffen op te sporen moet even geldig zijn.
![]() |
#20 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Prikje in de vinger, wat bloeddruppels verzamelen in flacon en op 10 minuten terug buiten. 's Avonds een mail met bijlage ontvangen dat we beiden negatief getest zijn, geen aanwezigheid van anti-stoffen, dus. We hebben dus meer dan een jaar geleefd alsof er geen corona bestond (zeker ik, met dagelijks wisselende werkcontacten), maar zijn blijkbaar toch niet besmet geraakt. Ik veronderstel dus dat die uitslag even geldig is of zou moeten zijn, als die van een onbesmette gevaccineerde ?
Vrije meningsuiting bestaat niet, aangezien de Waarheid niet getoond mag worden, omdat de Grote Leugen regeert. Laatst gewijzigd door Diego Raga : 16 augustus 2021 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |