![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze vrouw spreekt werkelijkheid. Ze wordt geboycot door de media. Een live-uitzending waarin een parlementslid een speech van haar begon te quoten werd gewoon stil gelegd.
Zelf heb ik al heel wat oude getuigenissen van de oorspronkelijke bevolking van Australië gelezen. Wat de media, de universiteiten, de politiek ons voorhouden, ... dat de cultuur van de oorspronkelijke bevolking van Australië enkel maar goede kanten kent heb ik al lang achter me gelaten. Het geweld, de plaats van de vrouw, de behandeling van de kinderen, ... al lang voor de komst van de kolonisten was die onmenselijk. Het is totale waanzin vast te houden aan de cultuur van de oorspronkelijke bevolking van Australië. Dat is de echte oorzaak van alle miserie waar die mensen nu nog in leven. Maar dat is dus niet hoe de wereldwijde woke-elite het ziet. En dus worden we gebrainwasht. Altijd maar meer. De woke-ideologie dringt als een tsunami overal binnen. Dissidente stemmen worden overal geweerd en bedreigd.
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Een Australisch parlementslid, ik ben zijn naam vergeten, heeft ooit eens een antwoord gegeven op de vraag "hoe ze het Aboriginal probleem" konden oplossen. Zijn (niet gewaardeerd) antwoord was; "Betaal ze uit aan hun drinkplaatsen maar doe er op voorhand een middel in zodat ze onvruchtbaar worden, dan lost het probleem zich vanzelf op". Vermoedelijk wad die man van" Franstalige afkomst" want ooit heeft hier een Franstalige minister gezegd: "Geef geen enkele Vlaamsprekende een post waar hij kan van leven, dan sterft die taal vanzelf uit...."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind de uitspraak van het parlementslid over de onvruchtbaarheid walgelijk. Het is perfect mogelijk om als Aborigines mee te gaan in de vooruitgangsvaart van de mensheid. Je hoeft het verleden ook niet te wissen maar de wokevisie die stelt dat de Aborigines (of andere jager verzamelaars) volgens hun oude wetten moeten kunnen blijven leven is een even grote schande. Gedwongen huwelijken, de vrouw als bezit van de man, de doodstraf, kindhuwelijken, ... het kan allemaal volgens de meer dan 40.000 jaar oude wetten van de oorspronkelijke bevolking van Australië. En dan zijn er al tal van tradities verdwenen zoals het man worden door de penis met een steen in twee te snijden bij sommige groepen in de woestijn, het jonge meisje haar plaats in de samenleving leren door ze door een groep jongens in elkaar te laten slaan, ... . Neen, al dat woke 'dekolonisatie'-gedoe trekt op geen zak en werkt contraproductief. Men moet geen achterlijkheid inbrengen of cultiveren in de moderne samenleving, maar de restanten achterlijkheid uit de moderne samenleving verwijderen, de mensen te verheffen. Daarom: koloniseer Australië verder, dekoloniseer Brussel!
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over wie gaat het? De geketenden op wie jacht gemaakt werd, wiens kinderen ontvoerd werden om 'heropgevoed' te worden?
Niet vergeten. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind daar niks mis mee. Als een sterker volk aankomt, moet het originele dat zwakker is, eraan. Doe je dat niet, dan is dat gegarandeerde miserie achteraf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Autisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat lijken me eerder veroordeelde gevangenen te zijn. Ze zien er goed gevoed uit.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogal wat "nieuwe" Australiers ,eigenlijk het merendeel,kwam ook als gevangene toe....
Sukkelaars uit de gore achterbuurten van Londen,Birmingam....."Petty thieves" die door de "kangoeroe-rechtbanken" veroordeeld werden tot verbanning naar een van Zijne Majesteits strafkolonies...gezien het evident was dat de ontluikende industrie hen niet nodig had,de landbouw ook niet en Zijne Majesteits Marine en Leger hen niet wilden....Eigenlijk hun eigen moeder en vader (als die nog leefden) ook niet. tsja....wat doe je met overbodige jonge mannetjes......enkele generaties geleden wist men het wel...en het was niet bepaald "woke" en "poco"... Pech voor de "locals" die ook onder dit rechtssysteem vielen,het was naar onze begrippen meedogenloos,in het VK en in al zijn kolonies.....voor iedereen! ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 22 april 2021 om 17:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wat de witten wordt verweten de zwarten aangedaan te hebben deden ze ook zichzelf aan. De gestolen generaties. Weinigen beseffen dat dat met de beste bedoelingen gebeurde, en dat er ook witte kinderen uit Engeland bij waren. En ze werden allebei verkracht door de religieuzen. Ook vandaag de dag trouwens blijven stemmen opgaan om kinderen in sommige gevallen bij hun ouders weg te halen. Ik ben daar tegen maar ik wil maar zeggen, die idee speelt bij velen als ze zien hoe sommige ouders hun kinderen behandelen. Ik wil niets goed praten maar zo een foto zonder context plaatsen ... zie eens wat we ze hebben aangedaan ... subsidieer ze nu maar rot zodat ze zich elke dag kunnen bezuipen in outbackplaatsen waar geen leven is ,waar ze elkaar dan uitmoorden en hun kinderen verkrachten ... ja dat is de oplossing hoor ... vanuit een vals schuldgevoel dat doen wat niets opbrengt of nog erger ... goe bezig
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. Laatst gewijzigd door Vlad : 23 april 2021 om 03:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() welcome refugees