![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan niet alleen hoesters in openbaar.
Maar terug tot uw zinnen komen ? Volgens mij kan ik dat niet direct meer overwinnen. Het voelt aan alsof er een dubbele moordaanslag op mijn karakter en identiteit is gepleegd. Ik durf ook niet meer in het echte leven ondernemen, alles is veranderd. Laatst kreeg ik een aanbieding die echt wel interessant bleek en opties bood, maar ik durfde er niet op in gaan wegens onvoorspelbaar beleid. Vlak voor corona had ik me bijna geëngageerd dmv vrijwilligerswerk. Mijn grootmoeder zaliger deed vele goede werken en door haar overlijden ontstond een gat. Dus ik voelde een roeping, een zeker plichtsbesef. Stel u voor dat corona een week later was uitgebroken en ik dat gat had ingevuld? De psychologische schade had een tienvoud van nu geweest. Is mijn probleem psychologisch of zijn deze omstandigheden iets wat weinig mensen als normaal kunnen verteren?
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lijkt me meer PTSD
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waartegen een schadevergoeding meer zal helpen dan psychotherapie.