![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken de groep niet, noch de titel.
Maar de voornaamste lyric gaan ongeveer als volgt: "I want no excuse, just want you to use me. Take me and abuse me. money talks, money talks, dirty daddy wants you, dirty daddy needs your love" Ben daar al effe aan't op denken, maar kan er maar niet op komen. Iemand? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is dat niet van Janet Jackson?
ok niet dus. ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() misheard lyrics: Dirty daddy wants you (dirty cash I want you)
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Dus:
Adventures Of Stevie V - Dirty Cash uitvoerder .......................titel |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Wow, heb da effie gedownload, kreeg plots nen onaangename jaren tachtig flashback waarin marina's met permanent-krullen; haarlakkuif, wielrennersbroek, witte pofbloes met zwarte bollekes, en fluo armbandjes en oorbellen staan te shaken in "Dancing De Mallemolen" in Stabroek.
Aaaaaarghh!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dejohan, aan je foto te zien waren de eighties nochtans jouw gloriejaren...
Zeker dat je nooit met één van die Marina's hebt staan slowen op total eclipse of the heart? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Blijkbaar gaat echt iedereen er vanzelf van uit dat ik dat ben op die foto. Een tip: "In the Gloria".
Het spijt me Gentenaar, maar in de jaren tachtig zat ik nog met een sponsen broekske in de zandbak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Ik had ogen, oren, puberende nichten en televisie tot mijn beschikking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() dejohan schreef:
Citaat:
Valt dat even tegen! Schrap mijn stem voor jou dan maar op het topic "aangenaamste forumgebruiker". ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Dirty Cash en de "Adventures of Stevie V." Een hit uit het begin van de jaren 90 als ik me niet vergis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Everytime schreef:
Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |