![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() God verbiedt dat ze hier een medisch experiment worden van de BigData Gestapo 5.0 die niet eens verkozen zijn.
Maar stel, er wordt besloten ZELF te kiezen wat men vaccineert en je wilt daarvoor betalen: komt dit vaccin dan met een verzekering?
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 15 juni 2021 om 10:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met een uitvaartverzekering.
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet ik dan de tiran zijn en het geheel verbieden?
“Maar als iedereen het doet” en “ik wil niemand besmetten” en “ik wil mijn vrijheid terug.” Dat ze zichzelf niet bezig horen en zien hoe “wappie” dat is verbijsterd mij. Moderna geeft toch ontstekingen op het hart he? Het valt op welke groep Pfizer krijgt en welk plebs Moderna en AstraZeneca. Geen toeval, alles in deze charade is pure moedwil.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij hebben toch ook recht op een vaccin waar geen dierlijk materiaal of foetale stamcellen werden gebruikt?
Makkelijk kritiek weg te zetten als anti vax, maar sommige mensen denken liever nog voor zichzelf.