![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
De Jürgen Topics over Jürgen Conings worden gegroepeerd in dit subforum |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() zeker teveel Rambo gekeken??
of teveel crystal meth geconsumeerd slechte jeugd, te kleingeschapen?? impotentie? misschien moeten zijn 23.000 Fans op facebook maar alvast geld inzamelen voor een massief gouden standbeeldje voor hem he?? -------------------- Typisch he klassieke psychopaten stoornis, noemt men: 'INSTANT HERO SYNDROOM'. (Ik heb het nu vooral over mijzelf, 2 jaar psychiatrie, isoleercellen, flinke ladingen pillen haha haha anders zou ik ook zo eindigen denk ik. heb hindoe hitler vadertje, narcist psychopaat, en nu ok ik ben ongeneeslijk ziek en zal of euthanasie worden of gewoon zelfmoord. Ze moeten echt snel zelfmoordpillen legaliseren en vrij verkopen overal in automaten. IRON LAW OF MOTHER NATURE: THE WEAK MUST PERISH AND DIE ) It is difficult to deal with a narcissist when you are a grown, independent, fully functioning adult. The children of narcissists have an especially difficult burden, for they lack the knowledge, power, and resources to deal with their narcissistic parents without becoming their victims. Whether cast into the role of Scapegoat or Golden Child, the Narcissist's Child never truly receives that to which all children are entitled: a parent's unconditional love. Start by reading the 46 memories--it all began there. http://narcissistschild.blogspot.com...-syndrome.html ---------------------- ----------------------- zielig zielig zielig Moskee in Maasmechelen is ook doelwit van voortvluchtige Belgische militair 22 mei 2021 11:20 Laatste update: 5 uur geleden 459 NUjij-reacties Delen via Whatsapp Delen via Facebook Delen via Twitter Delen via Linkedin Delen via email Niet alleen de Belgische viroloog Marc Van Ranst, maar ook een moskee in het Belgische Eisden (gemeente Maasmechelen) zou een doelwit van de voortvluchtige Belgische militair Jürgen Conings zijn, meldt de Belgische krant Het Nieuwsblad zaterdag op basis van bronnen. Het nieuwsmedium heeft ook de afscheidsbrief van Conings in handen. https://www.nu.nl/klopjacht-belgisch...-militair.html Reacties hopeloos ok Luneau 5 uur geleden Hoe ik kijk naar deze ontwikkelingen? Zorgwekkend natuurlijk. Vooral dat er zich blijkbaar 23.000 sympathisanten voor deze man zijn. Natuurlijk zullen die vast niet allemaal toegang hebben tot hetzelfde soort wapens, maar ook zonder die wapens kunnen die mensen een hoop kwaad berokkenen aan de maatschappij. Wat we hier eigenlijk live zien, is een radicalisatieproces. En die mensen hebben het zelf niet eens door en maken zichzelf wijs dat ze een soort van "verzetsstrijders" zijn, terwijl ze juist een terrorist steunen. Respect???? 60 Reacties???? 20 Reageer Veritas 5 uur geleden Hoe triest is dit! Een (binnenlandse) terrorist bereidt aanslagen voor op onschuldige burgers, en ruim 23.000 mensen steunen dit! Het toont maar weer eens de slechte kant van sociale media aan. Mensen, denk toch eens na. Iedereen wil zo snel mogelijk van Corona af, de burgers, de virologen, de regering, noem maar op. Je kunt discussiëren (en het oneens zijn) over hoe we dit zo snel mogelijk voor elkaar krijgen, maar één ding is zeker: het aanzetten tot haat en geweld lost nóóit iets op! Respect???? 44 Reacties???? 15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze lijden aan holocaust envy
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |