![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() https://www.reuters.com/world/middle...es-2021-06-01/
The study found "there is a probable link between receiving the second dose (of Pfizer) vaccine and the appearance of myocarditis among men aged 16 to 30," it said in a statement. According to the findings, such a link was observed more among men aged 16 to 19 than in other age groups. Toch wordt het goedgekeurd voor die leeftijdsgroep die geen risico loopt vanwege corona. Meestal zou het om milde gevallen gaan maar wie laat schade aan het hart toe op jonge leeftijd? En wat als die schade toch blijvend is of tot sterfte leidt?
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 4 juni 2021 om 18:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen dat volk missen. Het zijn geen gepensioneerden he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen is het duidelijk dat jongeren en iedereen die gezond genieg is beter een besmetting krijgt om zich te beschermen tegen toekomstige SARS virussen.
https://forum.politics.be/showthread.php?t=259389 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar helaas heeft de jeugd nog niet de tijd gehad om een leven van politieke invloed op te bouwen en moet het dus de dictatuur van de ouderen ondergaan. En die dictators bekijken het niet rationeel, die bekijken het enkel vanuit hun eigen voordeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ze dat op de juiste manieren willen doen is natuurlijk een andere vraag. De meeste ouderen zijn egoïstisch, cynisch en graaierig geworden. Ze hebben hun idealen ingewisseld voor hun eigenbelang. Daarom zou stemmen boven de 70 verboden moeten zijn, net als het uitoefenen van eender welk openbaar of politiek mandaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Inenten uit solidariteit?
Zelfs kinderen , baby's worden door een Fauci verondersteld om solidair te zijn en zelfs een risico te accepteren die ze niet zouden lopen bij een covid infectie https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=168 met een link van cnn , dat nw waarvan je kan veronderstellen dat ze geen pik hebben op Fauci.
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik laat me inenten omdat ze mij dat vriendelijk gevraagd hebben.
Ook goed? ![]() Zo krijg ik ongetwijfeld geen last van de "oude" covid versies... Want de "nieuwe" betreft,wie weet het eigenlijk nog hé? Wat de "inenting" betreft jegens politici die een beetje te veel macht gekregen hebben,dan wel diegenen die faalden dat correct en tijdig in te dammlen nu en dan,dan wel het merendeel parlementairen dat schijnbaar geen enkele bijdrage geleverd heeft ondanks hun vergeoding van enkele duizenden euro's per maand,...wel........moet ik nog wel even geduld oefenen;DAT zal aan mij zijn,en hopelijk nog een paar miljoen andere kiezers... Dat laatste,dat zal de "solidariteit" jegens mekaar uitmaken,niet dat geprik. ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 5 juni 2021 om 10:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je krijgt geen recht om brood mogen te eten he. Je eet brood wanneer je denkt dat het goed is voor jou, en je gaat dat zelf kopen. Dat had met die vaccins hetzelfde moeten zijn he. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 juni 2021 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Herhaling: ik vertrouw er op dat de artsen die moeten oordelen of een covid-vaccinatie voor kinderen (of andere groepen van mensen) aangewezen zou zijn, rekening houden met de balans voordeel/nadeel van het individu en van de gemeenschap.
Zeveraars op dit forum, zoals er zeer weinig zijn, vertrouw ik dus niet. Ik reageer zelfs niet op hun opmerkingen enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 5 juni 2021 om 12:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Verbergt zich hierachter trouwens niet, in het licht van wat ik in mijn vorige bericht schreef, de 'moraal' van een Pheres? (Ken uw klassiekers!)
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 5 juni 2021 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Hoe zou jij weten of je een dokter kan vertrouwen of niet ? Wat als die dokter beseft dat de onmiddellijke executie van mensen boven de 70 het beste is voor de maatschappij ? Vertrouw je die dan ook ? Laatst gewijzigd door patrickve : 5 juni 2021 om 13:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar er zijn een paar algemene leidraden die het sommigen, waaronder mijzelf, gemakkelijker maken: ten eerste, zet alle zeveraars opzij die het over het "algemeen belang" en zo hebben. Dat is gelukkig iets dat ik van vroeger al geleerd had. Het algemeen belang is enkel maar zinvol als het uw eigen belang dient. En dan is dat gezever over die kindervaccins evident: als dat vaccin geen evident voordeel heeft voor die kinderen zelf, dan is het een slecht idee om dat te geven. Zoals het een slecht idee was om scholen te sluiten om ouwe pees zogezegd te redden. TELKENS men "voor het algemeen belang" mensen tegen hun eigen belangen laat ingaan, zijn we bezig met charlatans. Laatst gewijzigd door patrickve : 5 juni 2021 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |