Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Bekijk resultaten enquête: Haat u ook de multicultuur?
Ja, want ik heb een bekrompen etterige persoonlijkheid gecombineerd met het intellect van een zak geroosterde pinda's. 1 5,00%
Ja, ik ben zo intolerant dat ik een acute aanval van aambeien krijg alleen al bij het lezen van het woord "couscous" of het woord "jellaba"! 2 10,00%
Ja, maar ik haat Kathleen Cools nog veel meer! 1 5,00%
Ja, ik ben namelijk enkel nog in staat mezelf en mijn huisdier te verdragen. 0 0%
Ja, en ik heb ooit nog meegedaan in een aflevering van "Jambers!". 1 5,00%
Ja, ik ben zo gefrustreerd en zo eng van geest dat zelfs deze enquete op mijn zenuwen werkt! 1 5,00%
Neen , want ik ben een normaal weldenkend goed mens. 14 70,00%
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2008, 23:28   #1
moser
Europees Commissaris

moser's schermafbeelding

Standaard Haat u ook de multiculturele samenleving?

De vraag is vrij eenvoudig me dunkt. Haat u ook de multiculturele samenleving? Misschien toch een woordje uitleg ? aucun problème! Ik zal het aan de hand van illustraties (=prentjes!) doen. Het gaat eigenlijk als volgt: blijkbaar zijn er mensen die de aanwezigheid van andere mensen niet kunnen verkroppen. Daar bestaat een vrij vernuftige oplossing voor die ik nu eventjes fijnzinnig zal demonstreren , als u het me toelaat.

Stap 1 : U pakt uw koffer ...

Stap 2: U neemt het vliegtuig

Stap 3 : en wij zingen met zijn allen: www.youtube.com/watch?v=dwnqqj5Q1BU
moser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2008, 23:37   #2
sfinx666
Banneling

Standaard Bye bye...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door moser Bekijk bericht
De vraag is vrij eenvoudig me dunkt. Haat u ook de multiculturele samenleving? Misschien toch een woordje uitleg ? aucun problème! Ik zal het aan de hand van illustraties (=prentjes!) doen. Het gaat eigenlijk als volgt: blijkbaar zijn er mensen die de aanwezigheid van andere mensen niet kunnen verkroppen. Daar bestaat een vrij vernuftige oplossing voor die ik nu eventjes fijnzinnig zal demonstreren , als u het me toelaat.

Stap 1 : U pakt uw koffer ...

Stap 2: U neemt het vliegtuig

Stap 3 : en wij zingen met zijn allen: www.youtube.com/watch?v=dwnqqj5Q1BU
Wat ik haat, is de kolonisatie van Europa door gelukzoekers met een islamietische achtergrond

Dus, Stap 4: De regering en de E.U., maakt werk van een grootscheeps familiaal terugkeerbeleid voor mensen die tot deze groep behoren.

Laatst gewijzigd door sfinx666 : 25 juni 2008 om 23:38.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 07:50   #3
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

De vraagstelling alleen bewijst al welke mentaliteit je hebt, je had op zijn minst een optie anderen kunnen toevoegen, ik zal het goede voorbeeld geven en een normaal antwoorden geven.

Neenen ja, ik ben niet tegen de multicultuur op zich, ik ben van mening dat er zeker culturen zijn waar we van kunnen leren zoals bvb. van de Grieken, zeer vriendelijke mensen die goed met stress omgaan. Ik ben WEL van mening dat onbeperkte multucultuur niet goed is, ieder heeft recht op zijn eigen cultuur maar deze vrijheid mag niet als excuus gebruikt worden om zich niet naar onze normen en waarden te voegen. Dit betekent onder andere dat men de gelijkheid tussen man en vrouw moet erkennen, dat men de bleefdheidsregels meot toepassen die in onze maatschappij gelden en dat men de taal leert. Men moet er ook voorzichtig mee omspringend at men niet iedereen binnenhaalt, hulp is een ding maar België mag en kan niet het OCMW van de wereld worden. De geloofsvrijheid moet stoppen waar dat het botst met onze morele en etische standpunten, rituele slachtingen, eremoorden, hoofddoeken,... men moet rekening houden met het effect op de omgeving. Ze zijn tenslotte naar hier gekomen, we moeten proberen een open geest te hebben maar het is aan hen om zich aan te passen, niet aan ons.

Laatst gewijzigd door Gwyndion : 26 juni 2008 om 08:03.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 07:53   #4
LastMohican
Banneling

Standaard

Ik sta open voor vele culturen... We kunnen veel opsteken van de Japanse cultuur, Griekse, Spaanse, etc...

Er is een cultuur die ik inderdaad tot in de topjes van mijn tenen haat en dat is de aggresieve islamitische cultuur. Dit omdat die in geen enkel opzicht te combineren is met onze Westerse identiteit en cultuur. Afvoeren dus die zooi !
LastMohican is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 07:59   #5
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

de term "multicultuur" werd pas uitgevonden omdat men moslims wenste te importeren en Eurabia wou stichten in ruil voor olie.

In alle andere gevallen van migratie was er ofwel assimilatie ofwel ontstond er één mengcultuur.

multi-cultuur is niet houdbaar. Zeker niet als het zoals nu gaat over een ideologie die haaks staat op onze normen en waarden;

Citaat:
Ik ben WEL van mening van onbeperkte multucultuur, ieder heeft recht op zijn eigen cultuur maar deze vrijheid mag niet als excuus gebruikt worden om zich niet naar onze normen en waarden te voegen.
In dat geval heb je géén multi-cultuur. Vanaf het moment dat je (en dat is je volste recht) eist dat nieuwkomers de hier geldende normen en waarden gaan gebruiken, dan heb je het niet meer over een multi-cultuur.

Het is trouwens opvallend dat ongeveer �*lle migranten zich op ongeveer twee generaties naadloos inpassen in wat ooit "onze" westerse cultuur was. Het is enkel de islam die zich zeer strikt afzet tegen de cultuur van de landen waarin ze zich komen nestelen.

Multicultuur is daarom het poco woord voor een zeer duidelijk voelbaar islamitisch kolonialisme en regelrechte bezetting en uitbuiting. Zie de vlekken in en rond de Europese steden. Of willen de voorstanders van multicultuur dat OOK multiculturele gemeenten noemen? Mollahbeek? Saharabeek? De Parijse banlieus? Amsterdam? Rotterdam? ... MULTI-cultuur? of gekoloniseerde gebieden?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 26 juni 2008 om 08:00.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 08:15   #6
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Mogelijk Circe, ik ben gewoon van mening dat multucultuur gaat zolang deze binnen het akder van onze beschaving past, zodra dit niet kan en ze weigeren zich aan te passen (zoals doorgaans moslims die de koran letterlijk toeapssen of mensen die de sharia willen invoeren en toepassen) horen ze hiet niet thuis.
Oud 26 juni 2008, 09:07   #7
shaddy
Banneling

Standaard

de Koran zegt duidelijk dat ongelovigen vuil zijn (9-28). Dat bevestigt Ayaan Hirsi Ali ook in haar boek "Mijn Vrijheid". In de islam zijn er 10 dingen die onzuiver zijn: urine, sperma, uitwerpselen, lijken, bloed, honden, varkens, zweet van dieren die onzuivere dingen hebben gegeten, alcohol en ongelovigen. Christenen worden constant als varkens bestempeld en men mag ze niet bevrienden (3-28). Daarom moet er terreur in hun harten gezaaid worden (8-12).

Dit haat ik is er ook een optie om dit aan te kruisen. het langdurig racisme van de islammietjes hier in vlaanderen. uw enquete SUCKS
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 10:31   #8
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht
Ik sta open voor vele culturen... We kunnen veel opsteken van de Japanse cultuur, Griekse, Spaanse, etc...

Er is een cultuur die ik inderdaad tot in de topjes van mijn tenen haat en dat is de aggresieve islamitische cultuur. Dit omdat die in geen enkel opzicht te combineren is met onze Westerse identiteit en cultuur. Afvoeren dus die zooi !
Daar sluit ik me bij aan, de islamietjes kunnen wat mij betreft met zen allen, zonder uitzondering, de pot op. Oververzadiging ligt aan de basis van dit standpunt.
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 10:38   #9
Gwyndion
Minister-President

Standaard

Hij moet ofwel een trol zijn ofwel een hypocriet. Zijn titel is "Haat u ook ..." wat aangeeft dat hij deze zelf niet kan uitstaan
Oud 26 juni 2008, 11:01   #10
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Hij moet ofwel een trol zijn ofwel een hypocriet. Zijn titel is "Haat u ook ..." wat aangeeft dat hij deze zelf niet kan uitstaan
Ach ja zielig die zwarten van nu.
Oud 26 juni 2008, 14:23   #11
Bometal
Burger

Standaard

don't feed the troll
Bometal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 14:40   #12
Gargamel
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
de Koran zegt duidelijk dat ongelovigen vuil zijn (9-28). Dat bevestigt Ayaan Hirsi Ali ook in haar boek "Mijn Vrijheid". In de islam zijn er 10 dingen die onzuiver zijn: urine, sperma, uitwerpselen, lijken, bloed, honden, varkens, zweet van dieren die onzuivere dingen hebben gegeten, alcohol en ongelovigen. Christenen worden constant als varkens bestempeld en men mag ze niet bevrienden (3-28). Daarom moet er terreur in hun harten gezaaid worden (8-12).

Dit haat ik is er ook een optie om dit aan te kruisen. het langdurig racisme van de islammietjes hier in vlaanderen. uw enquete SUCKS
Als ik het goed begrijp zou men dus hun pietje moeten afsluiten.
Evenals hun aars.
Ze vergeten ook dat ze producten zijn,afkomstig uit sperma.
En in feite zijn ook HUN lijken dan onrein.
Bloed hebben ze ook niet nodig zo te zien,allemaal vies spul.

In feite is de koran dus een boekske dat hen aanmaand van uit te sterven.
Gargamel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 14:59   #13
toccata
Europees Commissaris

toccata's schermafbeelding

Standaard

Ik ben niet tegen multiculturele samenleving
wel tegen het feit dat men wantoestanden bij 'bepaalde' bevolkingsgroepen angstaanvallig verzwijgt/goedpraat, zo komt er nooit een oplossing
sucky poll btw

toccata is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 15:01   #14
FDM
Banneling

Standaard

alle toeristen van de wereld op mijn kap laten teren is blijkbaar = normaal weldenkend goed mens

[ de economische vluchtelingen van 2050 dat zijn wij , noem eens een paar landen die klaar staan om ons op hun kap te laten leven ]
FDM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 15:07   #15
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LastMohican Bekijk bericht

Ik zou het niet beter kunnen formuleren.
Maar het staat voor linkies zo cool om mensen met gezond verstand af te doen als marginaal.
Ik denk dat we stilaan in tijden terecht komen waarbij die 'marginalen' toch gelijk krijgen.
Maar wat is het moeilijk om dat toe te geven.
Maar net DAT noemt men bekrompenheid, beste topicstarter.
BTW : Waar ben je nu opeens ? Eén van je eigen opties genomen ?

Laatst gewijzigd door hurricane : 26 juni 2008 om 15:10.
hurricane is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2008, 17:24   #16
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Mogelijk Circe, ik ben gewoon van mening dat multucultuur gaat zolang deze binnen het akder van onze beschaving past, zodra dit niet kan en ze weigeren zich aan te passen (zoals doorgaans moslims die de koran letterlijk toeapssen of mensen die de sharia willen invoeren en toepassen) horen ze hiet niet thuis.
Ik deel die mening ook.

En die poll is een beetje ongenuaceerd opgesteld. Mijn mening zou zijn: ik heb niets tegen vreemde culturen, maar ze moeten hier het mooi weer niet komen maken.

Ik haat de multicultuur niet, maar wel de multikul die het nu geworden is. Ik ben een weldenkend mens en stel me hier en daar wel vragen.

Nee, de pita bar, de chinees en het couscousrestaurant moeten in mijn ogen niet dicht zolang ze zich aan de regels houden. Maar de haatprekers die ons niet respecteren enkel op ons geld uit zijn, die mogen van mij wel een kaartje retour krijgen.
Oud 28 juni 2008, 04:38   #17
Wolf
Lokaal Raadslid

Standaard

Andere culturen kunnen zeer mooi zijn. Het is fantastisch om op reis te gaan naar een vreemd land en daar te genieten van de verschillen.

MAAR dat wil niet zeggen dat wij onze eigen cultuur moeten vervangen door een andere. Of dat wij ons moeten gaan aanpassen aan de nieuwkomers. Vlaanderen moet Vlaams blijven, Europa moet Europees blijven.

En zij die naar hier komen en hun eigen cultuur meebrengen met als doel de autochtone cultuur van het gastland te vernietigen, moeten terug oprotten naar hun thuisland.

OR THERE WILL BE TROUBLE!
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2008, 08:20   #18
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FDM Bekijk bericht
alle toeristen van de wereld op mijn kap laten teren is blijkbaar = normaal weldenkend goed mens

[ de economische vluchtelingen van 2050 dat zijn wij , noem eens een paar landen die klaar staan om ons op hun kap te laten leven ]

De marokkaantjes met hun villa in de berberse bergen op kosten van de hardwerkende vlaming?
Oud 28 juni 2008, 18:52   #19
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Ik heb eigenlijk niets tegen de multicultuur zolang die ene 'cultuur', nl. islam, er niet bijhoort. In mijn streek is het best plezant met de Latino's, hun eten, muziek en joy of life.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juni 2008, 19:47   #20
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik heb eigenlijk niets tegen de multicultuur zolang die ene 'cultuur', nl. islam, er niet bijhoort. In mijn streek is het best plezant met de Latino's, hun eten, muziek en joy of life.
volledig akkoord hoor.

Ik vraag me altijd af hoe Europa er zou hebben uitgezien (snik!) als ze in plaats van die onintegreerbare islamieten gewoon wat gastarbeiders uit zuid amerika hadden gehaald.

Kan je het je voorstellen? De braziliaanse schonen ? Een paar stoere Mexicaanse spetters? Een paar knappe Argentijnse binken... Het is om tranen in de ogen van te krijgen wat een zonnige zangerige speelse leuke maatschappij we hadden gekregen!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be