![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Welk vaccin kreeg u of zal u krijgen (enkel indien bevestigd) | |||
Pfizer |
![]() ![]() ![]() |
12 | 50,00% |
Moderna |
![]() ![]() ![]() |
4 | 16,67% |
Astrazeneca |
![]() ![]() ![]() |
3 | 12,50% |
Johnson & Johnson |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Sputnik |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Sinovac |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Een combinatie |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Geen vaccin voor mij |
![]() ![]() ![]() |
5 | 20,83% |
Aantal stemmers: 24. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Vul in.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar is de enquête ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sterk aangedrongen te wachten tot we zelf kunnen kiezen na betaling.
Momenteel is er nog geen enkel ethisch verantwoord vaccin op de markt. Deze bestuursleden lijken me ook geen lieden om uw leven aan toe te vertrouwen. :s
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb bedankt voor astra zeneca
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() ik heb ook bedankt, moest normaal vandaag mijn eerste prik Pfizer gaan halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Kosten maken mij niets uit, niet slechter van worden is nog af te wachten, en als het echt blijkt dat een nieuwe gevaarlijke variant binnen komt, dan kan ik nog afwachten en eventueel nog laten vaccineren rekening houdend met wat de cijfers me vertellen. Met wat ik het voorbij jaar gedaan heb, vergeleken met andere brave mensen die toch corona kregen, dan kan het bijna statisch niet anders dan dat ik ook corona gehad heb. Misschien zelfs al begin van vorig jaar. Ik ben dan vorig jaar ook nog 2 keer gaan skiën waaronder 1 keer in Ischgl. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [IMG]https://i.pinimg.com/originals/a0/80/a6/a080a670fb8f450e47ddab267fc7fb5c.jpg
Koekoe koekoe. COVID-19 MRNA VACCINE MODERNA (CX-024414) https://dap.ema.europa.eu/analytics/...&P3=1+40983312 • COVID-19 MRNA VACCINE PFIZER-BIONTECH https://dap.ema.europa.eu/analytics/...&P3=1+42325700 • COVID-19 VACCINE ASTRAZENECA (CHADOX1 NCOV-19) https://dap.ema.europa.eu/analytics/...&P3=1+40995439 • COVID-19 VACCINE JANSSEN (AD26.COV2.S) https://dap.ema.europa.eu/analyticsS...&P3=1+42287887
Job 13:5 Laatst gewijzigd door CUFI : 15 juni 2021 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat zijn punt gewoon is dat hij geen geneesmiddelen gaat slikken tegen iets dat voor hem geen probleem is of hij als dusdanig ervaart. Ik kan hem daar geen ongelijk in geven, voor zoverre zijn visie dat hij er geen probleem mee ervaart juist is.
Er zijn mensen die pillen pakken als ze acné hebben, en anderen die zich dat niet aantrekken, he. Zeggen dat het beter zou zijn dat ze daar pillen voor pakken, is niet evident waar. De overheden en propagandisten hebben alles totaal verkeerd aangepakt, zelfs de communicatie over vaccins. Door zo opdringerig daarmee te doen, vanwege dada's van virologen en hun curves en modellekes, wekken ze juist een soort weerzin op bij mensen, terwijl een vaccin gewoon een geneesmiddel is, dat je neemt als je denkt dat je er voordeel aan hebt. In plaats van gewoon te zeggen: bon, er zijn vaccins, nadat we eerst de oudsten zelf vaccineren omdat die ons de meeste last hebben berokkend en we zo het gros van het gezaag kunnen afhouden en tevens goeiekoop testpubliek hebben dat er nog voordeel bij heeft ook, gaan we die gewoon ter beschikking laten van de vrije markt, en mensen, koop U een vaccin als het U zint en daarmee is de kous af, hebben ze er een soort van politieke inzet van gemaakt, die meer weerzin wekt dan wat anders. Het is nu vrij moeilijk om objectief die vaccins als nuttige geneesmiddelen te zien, en niet als een of ander politiek drukkingsmiddel he. Hoewel het dat gewoon is: een geneesmiddel. Laatst gewijzigd door patrickve : 15 juni 2021 om 19:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Ik heb de brief net ontvangen maar hij steekt al in de kachel. Niet gelezen dus ik weet het niet.
De overheid heeft alleszins geen zaken met het feit of ik me al dan niet laat vaccineren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Misschien ga ik later wel voor novavax of iets anders, wie weet.
Het is niet dat ik tegen vaccinaties ben, en ik ben er ook van overtuigd dat het voor de ouderen net zoals een griepprik een welgekomen iets is. Maar ik ben zeker tegen alle dwingelandij die er het laatste jaar gebeurd is en ook zeker tegen de onlogische vaccinatiepaspoort. Zeker omdat de huidige vaccins niet waterdicht zijn. Ik heb dan ook nog nooit een griepprik gehad en ik neem ook geen pilletjes tegen een kater. (puistjes heb ik gelukkig nooit gehad) |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Schepen
|
![]() Ik heb mijn uitnodigingsbrief voor vaccinatie ongeopend ingelijst en aan de muur gehangen. Over een paar decennia laat ik hem vervuld van trots zien aan mijn kleinkinderen met de boodschap:
'Kijk kindjes, dit is hét bewijs dat jullie grootvader zijn rug heeft recht gehouden tijdens die zogenaamde pandemie en niet is meegegaan in de collectieve waanzin van toen, waar jullie nu op school op terugkijken met hetzelfde afgrijzen waarmee jullie kennis nemen van de Holocaust. Dankzij mijn houding zijn jullie gezond en wel geboren kunnen worden!' ![]() En wisten jullie dat de politici van toen dat toelieten in een periode waarin aan het licht kwam dat zij voordien ook oogluikend hadden toegelaten dat vervuilende fabrieken de bodem vergiftigden van onze boeren, met als gevolg dat wij burgers (zonder dat te weten) jarenlang vergiftigde eieren, groente, fruit en kraantjeswater tot ons namen? ![]() Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 15 juni 2021 om 19:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ik heb ook het heel jaar ook nog geen stok in mijn neus gehad. Als iemand mij zou beschuldigen van risico contact geweest te zijn, dan zou ik dat betwisten.
Ik ben de laatste 3 maanden ook 3 keer naar Duitsland geweest. Normaal zou je getest moeten zijn, een hoop papieren invullen en maar maximum zoveel uur daarblijven of anders moest je eerst in quarantaine. Ik heb me daar geen kloten van aangetrokken en ben altijd zo aangereden. 1 keer werd ik midden in Duitsland door de douane aan de kant gezet. 1 wagen voor mij en een achter mij. Die mannen zwaar bewapend. Ik dacht oei, die gaan mijn corona papieren nakijken. Die hebben heel mijn auto doorzocht, mijn valies met kleren gans overhoop. Was het gewoon een controle op drugs of andere zaken. 1 politie agent op het laatste. "Jij houdt u toch een beetje aan de maatregelen?" Ik zeg ja. " Ah want alle nederlanders die we tegenhouden, die lachen met coronona. Vond ik wel grappig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 15 juni 2021 om 21:02. |
|
![]() |
![]() |