![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is het Covid-19 de laatste tijden wel het grootste probleem om over 'na te denken' in 'ons' land de wereld?
Waren er géén andere problemen die véél erger zijn zoals migratie en omvolking, de staat zelf? De vaccinatie 'tegen' het virus zelf sommigen zien dat zo: Dit is geen vaccin, maar genetische modificatie van UW lichaam. Of het klopt wat er op die site geschreven staat daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur steken maar het was toch leuk om eens even te lezen. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2021 om 08:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Pardon, klimaatverandering.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Wait and see.
En koop een roeiboot. ![]() p.s Xandernieuws, Really? ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 19 juni 2021 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om even op e door u geposte afbeelding voort te gaan: Ik was mijn handen al jaar- en dag dagelijks meermaals, in de onschuld uiteraard, in de onschuld!!! ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 19 juni 2021 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei het hier net nog -vlak nadat ik als een geleerde over mijn kinhaar wreef-: het probleem is dat corrupte lieden crises gebruiken er allerlei aan toe te voegen en mee te geven, waardoor de mensen tot alternatieve bronnen keren en het echte gevaar nooit zien komen.