![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Al een geluk dat er mensen tegenwoordig overal filmpjes kunnen opnemen zodat de dader duidelijk in beeld kom en men zijn afkomst kan vaststellen.
Want in Die Zeit wordt er met geen woord gerept over de afkomst en wordt er gevraagd geen beelden te delen op sociale media. ![]() https://www.zeit.de/gesellschaft/202...f-in-wuerzburg Enfin, weer een goede les realiteitsbesef voor onze politiek correcte, blinde en onder een WO2 complex gebukte barmhartige Duitsers. https://www.hln.be/buitenland/minste...evat~ac3c5d8b/
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jamaar, de poco's zijn te druk bezig met een "nazi-monument" in Zedelgem
https://forum.politics.be/showthread.php?t=259767
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Belangrijk toch dat nazi monument, tis potverdorie al 70 jaar geleden en ze kunnen er nog niet over zwijgen, ge kunt denken hoe hun zieke geest werkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht men die gelyncht hebben , tja .... Wie voor zulke nog enig respect durven tonen , F.O. , spring in een beerput !!!!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Propagandamateriaal van IS gevonden bij dader dodelijke mesaanval in Duitse Würzburg: https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210626_94237569
Volgens Der Spiegel noemt de verdachte zijn daad zijn eigen Jihad. Toch wordt er nog getwijfeld aan het motief. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Minister-President
|
![]() En nog nen lafaard op de koop toe, en men wil hem dan nog afschilderen als een ad
psychiatrische patiënt. SStenigen die gast als voorbeeld. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door wagner.666 : 26 juni 2021 om 17:57. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij mentaal gestoord is kun je als gegeven beschouwen, het is een inteelter, natuurlijk is die mentaal gestoord.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die "Schaffen" dat daar schijnbaar niet zo goed als ze gedacht hebben. Ze hadden er voordien reeds last mee waarom breng je zo iemand niet terug van waar hij komt?
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit vereist extra teddybeertjes en bloemen op de plaats van de misdaad!
![]() Ik hoor dat men zelfs de Duitse vlaggen halfstok gehangen heeft....om...euhm...Zeg niet dat het ter nagedachtenis van de slachtoffers was hé....Die Moffen-vod symboliseert ondertussen een staat die niet geinteresseerd is in gewone burgers anders dan hen belasten en allerlei zever en onaangepasten op te solferen... En om het geheel nog ziekmakender te maken : "Hij was bekend bij de politie"... DIT,mensen ,is de weg om uiteindelijk maar een dikatuur te WENSEN.Je zou bijna denken dat er om gedaan wordt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
mooi ok alle Rechtse Internet media moeten zich nu bundelen denk ik, in heel europa Gaat om Survival of the Fittest nu, de invasie is nu kritisch geworden, nog 18,1888 jaar linkse lobotomie en zelfmoord politiek en Eurabia is een hard feit. Wie is voorstander van nieuwe europese kruistochten??? NOOT: ik ben zelf minderwaardige bruine INdiase Hindoe aapje, en diverse hindoe meiden die ik ken willen ook nu een Europese Kruistocht met verplichte etnische zuiveringen, via massale verplichte zelfdeportaties, zonder mensen te laten lijden of te vermoorden ok. Dit is POST HITLER Tijdperk en Kennis staat nu voorop, Humanisme is ook norm nu bij alle Blanke Neo Rechtse stromingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En in Afrika staan ze klaar met miljoenen om te vertrekken. Elk jaar meer en meer. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie zijn de slachtoffers?
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze misschien (merkel) en al diegenen die nog steeds niet begrijpen of niet willen begrijpen dat het "Paard van Troje" op 'wandel' is? Het gaat van kwaad naar erger ... ![]() Zelfs in de filmprent 'Annie' is het weeskind al vervangen door een donker getint kind, voor wie er naar gekeken heeft tenminste. En zo zijn er véééééééél veranderingen aan de gang in reclameboodschappen en andere die omvolkingsgericht zijn. De haarsnit van de 'poedel' is ook enorm populair de laatste tijden. Misschien zijn er velen die al de veranderingen dramatisch inschatten maar toch ... Je hoeft nu echt niet van extreem-rechtse mening zijn om in te zien dat het serieus fout loopt in de EU met de deuren maar open te blijven zetten. Zie ik dit alles te zwartgallig in dat kan best zijn maar toch ...
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 juni 2021 om 09:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allah Akbar roepen en thuis IS propaganda hebben liggen maar het is geen terroristische aanslag hoor. Gewoon een wat verwarde man.
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat ze in Afrika massaal klaarstaan om te vertrekken is juist. Het lijkt alsof je dat een goeie zaak vind maar leg mij eens uit wat er positief is aan massa-immigratie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
En positief vind ik massa-immigratie niet, maar de Vlaemse en Waelse stemmers willen nu eenmaal meer migratie. Anders zouden ze zo niet massaal op O-Vld, CDV, NVA, Groen/Ecolo, Vooruit, PS, MR, FR, cdh etc... Vlaams Belang mag dat wel we grootste partij zijn. Maar het overgrote merendeel stemt op meer en meer migratie partijen. En die miljoenen migranten die hier aankomen mogen natuurlijk ook stemmen, en die stemmen niet voor partijen tegen migratie. Waarom zouden ze? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Er bestaan nog simpele zielen hier op het forum, of zouden dat jongeren zijn die nog aan moeders borst hangen 80%
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Vlaams Belang had maar 810.177 stemmen van de 6.780.538 stemmetjes in 2019 ![]() Laatst gewijzigd door Boa : 27 juni 2021 om 18:15. |
||
![]() |
![]() |