![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enkele weken terug werd mijn broer in de fietsenstallingen van het Kortrijkse station lastiggevallen door drie Turken. Ze pakten hem zijn mp3-speler af en bedreigden hem geweld, wat gelukkig niet gebeurd is.
De politie heeft de drie daders opgepakt. Wat er ondertussen mee gebeurd is, weten we niet. Een vraagje. Waarom smijt men deze criminele buitenlanders het land niet uit i.p.v. iedere keer weer de verkeerde beslissingen te nemen en écht hulpbehoevende buitenlanders niet toe te laten en uit de illegaliteit te halen? Dit zou toch een leuke en eerlijke voorwaarde zijn voor buitenlanders, Volg je onze wetten: ok, je mag hier blijven. Klop je iemand in elkaar, steel je, weiger je te werken: terug naar af, terug naar je land. Laatst gewijzigd door Nick_ : 12 december 2004 om 15:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
iedereen heeft behoefte aan geld. Stop de consumptie en er zal geen geweld meer zijn. Ten tweede, leef je in een gewelddadige wereld, leer jezelf verdedigen, Ten Derde, je spreekt over mensen terugsturen, maar als die mensen de Belgische nationaliteit hebben, zul je ze moeten verbranden op Vlaamse grond. Want geen enkel ander land zal hen terugnemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ach Zo Die Bruin Apen Hebben Het Recht Om Ons Te Bestelen,koriander Dat Ze Het Eens Bij Mij Broberen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
ik heb liever strenge maatregelen, dan primair racisme |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Wat ik hier denk is verre van racisme, me dunkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() Waar ga je 'autochtone' Belgen dan naar toe sturen die zelfde feiten plegen ?
Trouwens : hoe lang moet je al 'Belg' zijn als je voorouders van buitenlandse afkomst zijn, alvorens je daar zelf niet meer op aangesproken wordt ? by the way : ik vraag me af wat het Groen!-logo bij je naam staat te doen met zo'n standpunt groet |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ze de Belgische nationaliteit bezitten vind ik het fout ze terug te sturen. Wat beter is is een harde aanpak, niet gebaseerd op kleur of aankomst. In het andere geval ben ik het wel eens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat jij nog heel jong moet zijn, dat je dat niet weet. Nu is er de laatste paar jaren wel enorm veel veranderd in het discours van de partijen en in de "kwaliteitskranten". Een paar jaar geleden was hetgeen jij nu stelt pure "Blokpraat"... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het trouwens zo goed als onmogelijk is, om achter iedere mening van een partij te staan. De verschillende onderwerpen en problemen zijn gewoon te uiteenlopend. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |