![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oplichters komen nu gewoon aan huis en bestelen je aan de keukentafel
U kan ook terecht bij (zie onderstaande) mocht u op die manier 'aangevallen' geweest zijn. Meldpunt
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zalig. Chapeau. Ge moet wel stalen zenuwen hebben he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat ik van het standpunt uitgaan dat de meeste mensen nog altijd véél te goedgelovig zijn? En dan komt er een technicus aan de bel 'rinkelen' ... Men kijkt door de deurspiopn en vraagt dat hij/zij een legitimatiekaart kan tonen. Die kaarten worden ook al nagemaakt maar kom ... Nodigde u niemand uit dan lijkt mij het best om de deur gewoon gesloten te houden onder het luid scanderen van: "Bol Af!!!" (uw eigen digitale camera-bewaking met PIR-functie niet vergeten, opnamefunctie (foto en video) Te ver gezocht of te dramatische actie? ![]() Hoorde ik laatst van iemand die een sociale woning betrekt dat men er daar niet echt blij met is dat er mensen zijn die zo een digitale camera type deurspion installeren. Of dat (bovenstaande) op waarheid berust daar heb ik totaaaaaaal géén idee van. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 2 juli 2021 om 14:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slachtoffers goed kiezen. Daar begint het bij.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afspraak maken op een bepaald uur en de politie bellen om daar te zijn als ze aankomen.
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() de echte banken zijn ook oplichters
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vrij recent ...
Overheid waarschuwt na grote cyberaanval: ‘Schakel deze software meteen uit’ Over welke software het gaat daar heb ik geen idee van maar het zou een ransomware aanval zijn. Het federale Computer Emergency Response Team, CERT
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij bedrijven zitten er dus okk veel domoren.
![]() |