![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Schepen
|
![]() P-Magazine onthult in een artikel hoe Marc Van Ranst een Twitteroorlog ontketende tegen advocaat Michael Verstraeten, die met behulp van informatie via de Kruispuntbank en het Belgisch Staatsblad wil aantonen dat Van Ranst dubieuze inkomsten genereert, lees: zich schuldig maakt aan belangenvermenging. Bron:
https://pnws.be/marc-van-ranst-piswo...te-informatie/ Uit de inhoud: "Eén van de labo’s die dagelijks duizenden PCR-test te verwerken krijgen – en waarvan de kassa al anderhalf jaar lang overuren draait – is het labo van KU Leuven, waar Marc Van Ranst een vinger in de pap heeft. Of met andere woorden: volgens Verstraeten zorgt ‘onafhankelijk expert’ van de overheid, Marc Van Ranst, voor een continu geldstroom naar het Instituut waarvan hij zelf bestuurder is. Zeggen de begrippen ‘belangenvermenging’ en ‘Mexicaanse griep’ je nog iets? Nog een leuk weetje: minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke is professor aan de KU Leuven, in het vakgebied ‘overheid en beleid’. Om het bovenstaande te staven, had Meester Verstraeten enkele bewijsstukken van het Belgisch Staatsblad toegevoegd, waarna Van Ranst zich Twitter-gewijs begon te weren als een duiveltje dat in een zwembad wijwater was gevallen." Het artikel bevat foto's van door Van Ranst verstuurde Tweets waarin hij schermt met klachten en hoge boetes (tot wel 50.000 Euro) wegens "schending van de privacy"... Voelt de hooggeachte heer MVR zich in het nauw gedreven? ![]() Dit verwijt doet denken aan de onthulling dat zijn Nederlandse collega-topviroloog (en goede vriend) Ab Osterhaus ook bijzonder goed boert en intussen multimiljonair is geworden dankzij belangen in de pharma industrie: https://www.mediacourant.nl/2020/12/...-miljoen-euro/ Wie doet beter? Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 8 juli 2021 om 00:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() Wie twijfelt aan mijn woorden hoeft slechts te lezen wat de Nederlandse Marc Van Ranst (en goede vriend van "onze" Marc) over zijn medemensen verkondigt (en nee, u hoeft niet eens het artikel te lezen, het staat gewoon in de titel ![]() AB OSTERHAUS: 'IK HAAT MENSEN' Bron: zie hiernavolgende post Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 8 juli 2021 om 04:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Wie twijfelt aan mijn woorden hoeft slechts te lezen wat de Nederlandse Marc Van Ranst (en goede vriend van "onze" Marc) over zijn medemensen verkondigt (en nee, u hoeft niet eens het artikel te lezen, het staat gewoon in de titel) : VIROLOOG AB OSTERHAUS: 'IK HEB EEN HEKEL AAN MENSEN' Bron: https://www.volkskrant.nl/mensen/vir...nsen~b4e12b7f/ Voor wie nog niet wakker was: Het is dit type creaturen -namelijk mensenhaters- dat zich dag en nacht 24/24 uur inzet op tv en daarbuiten om jullie het vaccin aan te praten... Voor wat? Om de mensheid te redden? Zelfverklaarde mensenhaters die de mensheid willen redden? Hebben jullie het nu eindelijk begrepen, slimmerds? Ordinaire zakkenvullers zijn het die geen sikkepit inzitten met ons welzijn !!! ![]() Ze zijn net zo gewetenloos als de killers die Peter R. De Vries met vijf kogels doorzeefden! Dat is wat ik denk! Nee, niet denk: weet! Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 8 juli 2021 om 04:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe dan ook zou Van Ranst en Co een "conflict of interest" moeten bijvoegen bij elk advies dat hij geeft. Natuurlijk genereert hij inkomsten uit aandelen, vaccins en tests, we weten alleen niet hoeveel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat voor zo nen eerlijke communist als Mark, ja de dagen van de opperste sovjet en de weelderige datsja's voor de elite zijn in zicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() blink diene lantaarnpaal maar al op
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ook explodeert is de verkoop en bestellingen van super de luxe jachten.
Dat zal wel niet van steunmaatregelen komen. Marc coucke heeft er ook zijn geld in gestoken.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Schepen
|
![]() Zo dus wonen topvirologen die van miljoenen medeburgers eisen dat ze zich tijdens maandenlange quarantaines opsluiten in piepkleine studio'tjes en appartementen:
https://man-man.nl/woning-viroloog-a...haus-landhuis/ Genoeg privé-gazon, voor- en achtertuinen, bossen, serres, weides en landerijen-stoeterijen, paardenstallen,... om tientallen meters in het rond plezier te maken, geheel volgens de quarantaine-voorschriften... Met zo'n habitat als privébezit is het natuurlijk makkelijk zat om de rest van de bevolking toe te snauwen: 'Blijf in uw kot!' Laatst gewijzigd door Victor Magnus : 8 juli 2021 om 07:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is zowiezo al not-done en gezien het aantal bedreigingen die MVR krijgt is dat helemaal not-done. Hopelijk pluimt de Rechter Meester Flapdrol een beetje, dat is het enige wat dergelijk soort mensen begrijpt, gewone communicatie is niet mogelijk. Laatst gewijzigd door parcifal : 8 juli 2021 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat is geen grap hoor, mensen die de duivel in hun politiek en diens woordvoerders zien. Heed. Waarom censureren deze politici wat tegen hun kraam botst denk je? Omdat de waarheid hun boze plannen zou openbaren. Het is niet rechts dat je moet vrezen, maar mensen die geen politieke doelen dienen. Expect it like Jesus to come.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest: de voornaamste taak van diensthoofden aan d’univ (naast hun dienst leiden uiteraard) is geld voor hun dienst binnenhalen. Waarom denk je dat die allemaal in Commissies zitten waar het geld verdeeld wordt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij strooit geld zoals zout op de patatjes.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Werd zijn adres verspreid via een tweet of werd het op perkament genoteerd?
Trouwens: Ik wil een broek. Mijn vorige is kapot.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij eet geen patatjes, enkel rijst.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |