![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb behoorlijk wat voedselintoleranties.
Ik mag geen soja eten, geen lactose en geen gluten. Bovendien ben ik gevoelig voor bijna alles uit de Nachtschade familie: aardappels, aubergine, paprika's, tomaat,... Behalve een beetje gedroogde chilies die niet te heet zijn kunnen soms. Deze irriteren mijn gewrichten en maken ze stijf. Het plezier in voedsel consumeren is bij mij voor de helft verpest. Herkennen jullie dit fenomeen? Hebben jullie voedselintoleranties of allergieën? Hoe gaan jullie hiermee om? Laatst gewijzigd door Bhairav : 25 juli 2021 om 15:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opschrijven wat wel mag en daar dan mee leren werken als basis.
Glutenvrij kan alles tegenwoordig. Ik bestel ene keer in de maand op een webshop voor ongeveer 30 a 50 euro en dan kan de wereld vergaan, ik heb eten voor een maand. Maar ik koop nog wel veel vers tussendoor en wekelijks zware boodschappen via thuis levering. Gewoon zelf koken. Als stoner moet je toch uw talloor weten te pimpen zekers. Pizza is een 3min job + oventijd
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Eigenlijk ben ik dat creatief proberen zijn spuugzat. Ik ben trouwen ook autistisch, dat gedoe voor een stomme maaltijd hoeft echt niet voor mij. Laatst gewijzigd door Bhairav : 26 juli 2021 om 02:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ik mag van dokter geen 20 pinten meer binnenkappen op 1 avond omdat mijn spijsvertering dan overhoop ligt.
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ooit zei die tegen mij dat ik minder moest roken want mijn aders waren aan het dichtslibben. Waarop ik hem antwoordde: 'Maar ik drink ook veel en dan gaan die weer mooi terug open'. Bon... Hij kon der niet écht mee lachen.
© Het lezen van bovenstaande kan uw gezondheid ernstige schade berokkenen. Laatst gewijzigd door kojak : 26 juli 2021 om 02:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe is het verder afgelopen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
U zou met vier magen toch twintig pinten ofte 20x0.57 liter vocht kunnen verdragen. Welke vloeistof betreft het? Water of melk? Een lekker stukje runvlees kan trouwens lekker smaken en zit boordevol met eiwitten. Dit is uiterst geschikt voor de spierbouw. Met eiwitrijke groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gelukkkg ben ik weer aangesterkt en in vorm. Wie geen honger kende is nog kieskeurig en vaak te lui creatief met eten om te gaan ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Verdikken zal ik niet doen. Van nature niet, en met wat ik nu eet, zal het eerder vermageren worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon kiemen, mixen, kneden. Wel niet te nat kiemen of je hebt teveel pap wat het onwerkbaar maakt. Met rijstmeel kan je ook veel stoner fingerfood maken. Je kan ook 1 dag in de week vrijmaken en dan hoef je maar de overige 6 dagen alleen alles op te warmen.
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Opgewarmde maaltijden uit de vriezer moet ik niet hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() humorloze dokter, rap een andere zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gekookte broeksriem of schoenzool lijkt ook lekker te zijn als je honger hebt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ge koopt tarwe, spoelt dat, dekt het af om vocht te bewaren. Ge neemt de gekiemde tarwe (alleen gekiemde of ge hebt gluten he) en je draait er uw staafmixer door. Desnoods wat aandikken met glutenvrij meel of natter maken en efkes kneden. Voila ge hebt deeg voor pizza, lookbrood, brood, ... Belangrijk: zout toevoegen na het kiemen ![]() Ik heb altijd zelfgemaakt deeg in de frigo om meteen een pizza te maken.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juli 2021 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Ik ga niet eindeloos bereiden voor een paar happen. Laatst gewijzigd door Bhairav : 26 juli 2021 om 08:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is ene keer bereiden, deeg bewaren in de frigo en later in de oven steken. Ik zie de moeite niet? Dat is gelijk vrouwen die doen alsof hun huishouden veel werk is maar gewoon falen in organiseren.
The narrative changes over time. Laatst gewijzigd door CUFI : 26 juli 2021 om 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() |
![]() |
![]() |