![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand geloofd de grote leugenaar nog (of is het gewoon incompetentie?) maar volgens Alexanderke gaan er vanaf september terug grote indoorevenementen mogen georganiseerd worden als de vaccinatiecijfers goed zijn.
Hij zegt evenwel niet of dit cijfer 80% of 99,99% zal moeten zijn en aan welke voorwaarden(!). Hij is ook totaal onwetend over de vrees van een zwaar griepseizoen en andere infecties die dan automatisch meer de kop op zullen steken, vanwege de eerdere maatregelen. De Croo een debiel noemen is een belediging voor de ongevaarlijke debielen onder ons maar ik doe het toch maar. De Croo, je bent een debiel en een leugenaar! ![]() . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 27 juli 2021 om 06:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Infowarrior : 27 juli 2021 om 07:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij zou beter beloven om de belastingen terug te dringen naar ten hoogste een Europees gemiddelde, en tegelijk een plan voorleggen om de staatsschuld af te bouwen.
Maar ja, dat zijn twee dingen die nogal liberaal zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() sander de sos
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja wie daar voor gestemd heeft mag zich toch eens flink achter de oren krabben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ik veronderstel dat na pukkelpop bijna niemand nog zal geloven in die leugens.
Fool me once. |
![]() |
![]() |