![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Elke keer ik me er aan waag buiten te komen tref ik meerdere burgers met symptomen die aerosolen verspreiden zonder hun mond te bedekken.
Ik stel voor dat mensen die symptomen hebben en het nodig achten hun medeburgers in levensgevaar te brengen zwaar te beboeten. Een mens kan nergens heen of treft vetzakken van mensen die solliciteren naar.....
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 24 juli 2021 om 12:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze bezorgen toch hosties aan huis tegenwoordig? ![]() En er is nog altijd Rent-a-Priest voor als je dringend persoonlijke verlossing nodig hebt. Laatst gewijzigd door parcifal : 24 juli 2021 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kom idd niet meer buiten. Gedaan ermee. Alles wordt wel online besteld. Echt ik walg van mijn medeburgers. VETZAKKEN
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 24 juli 2021 om 12:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En wat afstand houden, maar als jij daar graag een muur tussen hebt is dat ook ok he. Maar krijg je dan geen huidhonger? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die passeren en hoesten. Ik neem in de toekomst een stok mee om tussen hun spaken te gooien. Dat zal ze leren het stomme kalf
Hallelujah anyway Laatst gewijzigd door CUFI : 24 juli 2021 om 12:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is er iets aan te doen?
Na 2 jaar coronafascisme en mensen die zich aan de daadwerkelijke wetenschap hielden kapot te pesten, lopen er nu gevaccineerden die geen enkele maatregel naleven en meer hoesten en slijm verspreiden dan mensen die niet gevaccineerd zijn. De volgende golf is op dit wanbeleid.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren naar de zoo geweest.
Der was daar een nijlpaard dat geeuwde. Een dozijn idioten sloegen op de vlucht. De wereld is om zeep.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vele gevaccineerden laten zien hoe egoïstisch ze zijn.
“Ikke gevaccineerd dus ik mag ziektekiemen verspreiden.” Terwijl vele risicopatiënten deze vaccins niet kunnen nemen wegens allergie of andere. Laat ze maar terecht de annalen van de geschiedenis ingaan als “vaccinazi’s”.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet regelmatig niezen en snotneuzen van de tocht omdat ze overal de ramen open zetten. Wat nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
U lijdt aan ziekelijk smetvrees. Een overdraging van een griep -of verkoudheid in de buitenlucht is verwaarloosbaar. De uitgeademde druppeltjes kunnen zich meer dan voldoende verspreiden. Mensen, hoe vaak zij zich ook wassen, zitten nu eenmaal vol met splijtzwammen (bacteriën) en smetstoffen (virussen). Deze splijtzwammen en smetstoffen zijn echter niet allemaal schadelijk. Vele zijn zelfs noodzakelijk. Zal u zich nu ook van uw wederhelft afzonderen om mogelijke overdracht van ziekteverwerkers te voorkomen? Te netjes leven verzwakt net uw weerstand. Overgewicht is inderdaad walgelijk. Citaat:
Citaat:
De ingespoten mensen hebben na hun inspuiting ook opvallend meer last van hoest -en niesbuien. Die inspuitingswoede schijnt allesbehalve gezond te zijn. Met gezonde groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Tja , wanneer ik buitenkom , misschien valt er wel een nijlpaard op mijne kop , welk uit een vliegtuig is ontsnapt , tja , dan is het ook afgelopen !! Of een fietser die mij aanrijdt , en ik sterf door de botsing !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En als ge dan toch buiten gaat, niest of hoest niet richting uw medeburger zonder uw teut af te dekken.
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal ze gelijk in een wurggreep nemen tot ze haar boete komen opschrijven. Mijn gedacht.
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat je vaccineren dan kan je je buiten wagen zonder je te storen aan andere mensen die wél al gevaccineerd zijn.
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen met hooikoorts niezen en hoesten ook. Ik ben maanden geleden al volledig gevaccineerd maar ik heb astmatische longen. Voor onverdraagzame zeveraars blijf ik niet binnen. En een mondmasker draag ik alleen in de supermarkt. Nu gij weer.
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens mij is dit onderwerp zwaar sarcasme.
Ik herken dat aan mijn lachspieren.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het onderwerp wel. De draadstarter is volgens mij een oude bekende. Een die geen lachspieren heeft.
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan het niet ingehouden worden; neem uw plooi aan de elleboog. En draai dan uw hoofd niet naar uw medeburgers. Tis niet omdat mensen gevaccineerd zijn ze als boeren kunnen leven he. Let wel, ik ben zelf een vieze maar ik hoest niet op mijn medemensen en ga al voor corona als een malle met die zaken om. Ieder zijn quirks.
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In feite zou nu in deze tijd hoesten zonder af te schermen als poging tot doodslag gezien moeten worden.
En wie met symptomen dan nog eens gebruik maakt van het OV berechten als een seriemoordenaar.
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
(Dat gezegd zijnde zie je soms wel grove egoisten: bv. mensen die alvorens zich met alcoholgel in te smeren en zelf een masker op te zetten eens goed hoesten en niezen in de ruimte zonder masker etc. Of ouderen die weigeren om hun masker goed te dragen nadat ze eerst de hele maatschappij hebben gegijzeld etc. Niet dat ik nu voor maskers ben, ik vind dat in de zomer alle maatregelen kunnen wegvallen - en dan wellicht voorgoed - maar niettemin.)
![]() |