![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Bij mij heerst er grote onduidelijkheid wat er nu wel of niet in de fora Politiek -binnenland -internationaal mag?
Mag bijvoorbeeld een nieuwsbericht over een aardbeving in die fora? Of zijn daar andere fora voor? Alvast bedankt Vriendelijke Groeten, Sinan |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Volgens mij is de regel: het nieuwsbericht op zich heeft niks met politiek te maken. Als je er echter een mening aan toevoegd. "de aardbeving is de schuld van het kapitalisme(of van de vreemdelingen)", "België zou direct hulp moeten bieden", ... dan kan het volgens mij wel.
Anders hoort het niet echt thuis op een politiek forum. Het is nog altijd niet de krant hé.
[SIZE=1] ![]() Laatst gewijzigd door boer_bavo : 26 december 2004 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Wat boer_bavo zegt is inderdaad de manier waarop het bepaald wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |