![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slimme ouders, slimme kinderen.
Titel: Eerste 12-jarigen in Vlaanderen krijgen coronaprik in Genk: “Met veiliger gevoel op kamp vertrekken” https://www.hln.be/genk/eerste-12-ja...6e3ca692d12d59 Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() We blijven hoopvol dat er genoeg mensen ons uit deze lockdown willen halen en stoppen met onze vrijheid te boycotten, zoals de antivaxxers nu doen. Ze verdienen een gevangenisstraf.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() De vrijheid ging toch komen als de oudjes en kwetsbare gevaccineerd waren. Toen ze dat vertelden wisten ze toch dat de jongeren niet gevaccineerd gingen zijn en dus besmet gingen zijn. Het is omdat jullie zo een kort geheugen hebben dat ze jullie continu kunnen blijven voorliegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Staatssecretaris
|
![]() Ah, de antivaxxers hebben de vrijheidsberovende maatregelen ingevoerd?
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() De kans dat hun bus onderweg een zwaar ongeval krijgt is groter dan de kans dat ze hebben op grote miserie met corona. Maar ze voelen zich zo veilig met hun spuitje!
![]() |
![]() |
#6 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik denk zelfs dat de niet-gevaccineerden onder de 50 jaar, dit en volgend jaar minder last zullen hebben van de varianten dan de gevaccineerden zelf. Ge kunt dus niet de schuld blijven steken op het vaccinvrije bevolkingsdeel, gezien de stijgende besmettingen in bv Engeland en Israël ook de gevaccineerde bevolking ook prijs heeft. Btw, het zijn niet de ongevaccineerden die stonden te roepen voor lockdowns en vrijheidsberoving, dat waren de talloze schoofse ijsboerkes die alles slikten wat de leugenmedia in hun oren blies en in blinde paniek de zeverpraatjes van hun 'leiders' geloofden en stonden te juichen toen alles op slot ging. Je hebt gekregen wat je vroeg, awel, leer er nu maar mee leven.
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als we niet leren dat corona ooit eens zal mogen vrij waaien, en ik kan mij geen beter moment indenken dan nu, dan gaan we ALTIJD gemaatregel en gezever hebben, want het gaat ALTIJD willen waaien. En met vaccins kunt ge U misschien 6 maanden "waaien" kopen, maar meer niet. En als we het nu laten waaien is het niet erg. Het was vorig jaar al niet erg, maar het is nu nog 10 keer minder erg, want het gros van de risico personen hebben nu een vaccin dat hen een factor 25 of zo beschermt. Binnen enkele maanden is die foetsie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik mag nu zelfs mijn maat in het bejaardenhuis gaan bezoeken. En op moto-toertocht gaan, ttz van het een terras naar het andere te rijden met een groepje. Maar juist: ik mag nog niet alles. Mocht een van mijn maten in het ziekenhuis geraken met covid, dan denk ik niet dat ik hem mag gaan bezoeken. Spijtig hé.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alls rationaliteit is weg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze willen geen weeskinderen.
Hoe humaan van hun.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 juli 2021 om 16:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Het is net andersom. Het IJsboertje en zijn gehersenspoelde geestgenoten houden het dwaas kroonverhaal in stand. Als het merendeel van de bevolking het nepnieuws, de "kroonmaatregelen" en de "inspuitingswoede" nu naast zich neer zou leggen, was het kroonverhaaltje met een vingerknip gedaan. Wij hebben het maatschappelijk wezen nooit door griepachtige ziekten ontwricht. Waarom nu wel? Voor het Groot Nieuw Begin met de Betere Wederopbouw van Klaas Zwaab! De mensen die dit kroonverhaal op touw gezet hebben en eraan meewerken verdienen een straf. Hoogachtend
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Tja, moeder Stephanie van de 12-jarige Maddie de Garay vindt zichzelf nu vast niet meer zo slim nu ze haar dochtertje, aan een rolstoel gekluisterd na de 2 prikken covid-19 vaccinatie van pfizer, levenslang zal moeten voortduwen....en dan nog de financiële kosten niet meegerekend want die zijn uiteraard ook voor eigen rekening door vrijwillig te vaccineren. Net zoals voor Candace Hayden, Brianne Dressen, Sheryl Ruetgers etc.... Citaat:
En zelfs specifiek voor jongeren: de hartspierontstekingen.. Citaat:
![]() Slimme ouders? Ja, de ouders die de gezondheid van hun kinderen beschermen tegen onnodige en potentieel dodelijke vaccinatie.
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 10 juli 2021 om 16:56. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reacties op HLN zijn weer schitterend.
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
GANS dit gedoe is gewoon gans de actieve maatschappij, en vooral de jongeren, helemaal opofferen voor de pret van wat bejaarden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat gezien de wijze waarop bejaarden verder vaak worden behandeld in bejaardenhuizen etc. bedenkelijk is qua geloofwaardige motivatie. Reden te meer om achter het gebeuren aan de oppervlakte (en tot die oppervlakte behoren het gros van de politici, journalisten en medici) meer te vermoeden.
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heerlijk toch. Epicaricacy galore ![]()
![]() |