![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Joop Klepzeiker achterna
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Waarom eten Belgen geen bananen?
Ze kunnen de rits niet vinden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Een brief van een Belgische aan haar zoon
Beste zoon, Ik schrijf je deze brief om je te laten weten dat ik je schrijf. Mocht je hem niet ontvangen, verwittig mij dan zodat ik hem nogmaals kan versturen. Ik schrijf wel heel traag, want ik weet dat je niet vlug kan lezen. Onlangs heeft je vader ergens gelezen dat de meeste ongevallen gebeuren op minder dan 1 kilometer van de woning. We hebben dus besloten om te verhuizen en verder weg te gaan wonen. Het is een fantastisch huis, met een ingebouwde wasmachine. Ik weet alleen nog niet juist hoe het werkt, want gisteren heb ik er de was in gedaan en de spoeling doorgetrokken. Sindsdien heb ik de was niet meer teruggezien. Het weer is hier niet zo slecht. Verleden week heeft het maar 2 maal geregend. De eerste keer gedurende 3 dagen en de tweede keer gedurende 4 dagen. In verband met de jas die ik je gekocht heb: nonkel Jef heeft me gezegd dat de knopen te zwaar wegen en het dus meer zal kosten om hem op te sturen. Ik heb de knopen er dus maar afgedaan en in de zakken gestoken. Grootvader is intussen begraven. We hebben toevallig zijn lichaam gevonden met de verhuis: hij zat verstopt in de linnenkast sinds we de laatste keer verstoppertje gespeeld hebben. Daarentegen hebben we nonkel Isidoor ook niet meer gezien sinds hij vorig jaar overleden is. Je vader is gepromoveerd op het werk en is heel fier. Hij heeft nu 500 personen onder zich. Hij maait nu het gras op het kerkhof. Je zus Julia, je weet wel, die die met haar man getrouwd is, is bevallen. We weten echter nog niet of het een jongen of een meisje is. Ik kan je dus nog niet zeggen of je tante of nonkel bent geworden. Als het een meisje is,zou je zuster haar naar mij genoemd hebben. Het is wel vreemd om je kind “mama” te noemen. Je andere zus, Mia, is ook al 5 maanden in verwachting. Je weet dat ze een losbol is en dus heb ik haar maar gevraagd of ze wel zeker is dat het kind van haar is. Vorige week heeft je broer Jules zijn autodeur dichtgeslagen en zijn sleutels op het contactslot laten zitten. Hij is met de bus naar huis moeten gaan om de reservesleutel te halen om ons uit de auto te kunnen halen. Zo mijn zoon, ik schrijf ons adres niet op de omslag van deze brief want ik ken het niet. De vorige bewoners hebben het nummer meegenomen om het op hun nieuwe huis aan te brengen. Mocht je Margriet zien, doe haar dan de groeten van ons. Als je ze niet zou zien moet je haar niets zeggen. Je liefhebbende moeder. PS: ik dacht met deze brief nog wat geld op te sturen maar ik had helaas de omslag al dichtgeplakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit forum wordt belaagd door Nederlandse kansparels!
Stuur ze terug! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe kan je een Hollander keihard pesten?
Hem opbellen om te zeggen dat hij gierig is en direct inhaken. Als hij dan wil zeggen dat dat niet waar is, moet hij terugbellen en dat kost geld.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge weet toch wat de meerderheid der Nederlanders doen nadat ze wereldkampioen voetbal zijn geworden hé....
Die zetten hunne playstation af en gaan slapen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als jij "gierig" zegt, dan verstaat de Hollander "verstandig kunnen omgaan met geld, in tegenstelling tot mezelf"
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, dit is wel héél cliché maar toch ...
Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Twee Belgische dieven besluiten om in de nacht een overal te gaan plegen op een bank. Ze hebben de overval goed voorbereid en besproken zodat ze op de bewuste nacht zonder enige problemen de bank binnen kunnen komen. Die nacht breken ze in en zonder dat ook maar één van de alarmsystemen afgaat komen ze in de kamer met alle kluizen. De eerste Belg krijgt één van de kluizen open, maar schrikt zich een bult wanneer hij erachterkomt dat er alleen één potje yoghurt staat. De twee Belgische criminelen beginnen nu alle kluizen open te breken en ze vinden elke keer weer een potje yoghurt. De ene Belg zegt: “We zijn voor de gek gehouden! Laten we alle yoghurt opeten om hen terug te pakken”. "Strak plan," zegt de andere en direct beginnen de twee alle yoghurt op te eten. Wanneer alle yoghurt op is, vertrekken de twee inbrekers met een volle buik.
De volgende dag staat er op de voorpagina van Het Laagste Nieuws: “Onbegrijpelijke inbraak in de spermabank” Laatst gewijzigd door WYSIWYG : 3 augustus 2021 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom doen Nederlandse mannen hun ogen dicht tijdens "de daad"?
Zo zien ze niet dat het uit hun eigen zak komt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat geven Nederlanders elkaar met Nieuwjaar?
Een hand. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe weet je dat je boven Nederland vliegt?
Er hangt overal wc-papier aan de wasdraad te drogen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een Duitser, Nederlander en Belg worden in Saoedi Arabië gepakt omdat ze alcohol gedronken hadden, wat streng verboden is. De Sultan laat ze voorkomen en vertelt ze: "Voor het gebruik van alcohol, wat streng verboden is, krijgt ieder 50 stokslagen. Maar, omdat jullie buitenlander zijn en daarvan niks wisten, wil ik jullie genadig zijn. Voor de straf voltrokken wordt, heeft ieder nog een wens."
De Nederlander begint: "Ik wens dat jullie me eerst een kussen op mijn rug binden, voordat de stokslagen beginnen." De wens wordt vervuld, maar het kussen begeeft het na 25 slagen. De Duitser, die dat ziet, wenst dat er 2 kussens op zijn rug gebonden worden. Dit wordt gedaan, maar ook hier begeven de kussens het. Wel pas na 35 slagen. Nu vraagt hij aan de Belg:" Wel Belg, omdat ik zo'n grote fan ben van jullie voetbal en jullie de scheidsrechter al tegen je hadden op het WK, ben ik je bijzonder genadig: je mag 2 wensen doen!" "Ok", zegt de Belg, al gedaan, "ten eerste wil ik geen 50 maar 100 stokslagen." De Nederlander en Duitser kijken elkaar vragend aan! "Ok", zegt de Sultan, "ik begrijp het niet, maar je wens wordt vervuld. En je 2e wens?" "Bind de Nederlander maar op mijn rug!" |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat staat er in een Nederlands kookboek?
- Leen een ei. - Schep een beetje water uit de sloot. - Doe het water in een kom en voeg het ei toe. - Plaats het geheel in de zon. - Wacht 10 minuutjes. - Smakelijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |