Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 augustus 2021, 06:31   #1
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard Propageer het virus zo veel mogelijk !

Hiervoor:

1) laat je je vaccineren, dat geeft U een vrijgeleide

2) ga je overal rondlopen

3) probeer met alle mogelijke middelen te vermijden dat ze U testen (daarvoor helpt het gevaccineerd zijn).

4) als je denkt dat je het hebt, ga het zoveel mogelijk verspreiden, neem de bus, de tram, ga naar bejaardentehuizen, ga waar veel volk is, en probeer het zo weelderig mogelijk rond te strooien.

5) zet hierbij een masker op, dat maakt dat je "onverdacht" uw ding kan doen. Maskers houden het verspreiden niet veel tegen, en laten toe van uw te besmetten personen "een vals gevoel van veiligheid" te geven.

Het is pas als het virus enorm circuleert, en er niks tegen te doen is, dat het "normaal" zal worden om het te laten circuleren, en de waanzin eventueel zal kunnen stoppen. Zolang men denkt dat men het zal kunnen tegenhouden, gaat men in een totale zotte maatschappij blijven leven.

Help de maatschappij, besmet zoveel mogelijk anderen. Laat U daarvoor vaccineren, en draag een masker.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 06:42   #2
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Ik probeer herbesmet te worden maar dat is niet zo makkelijk, voorlopig is het zwembad de beste methode (wachtrij aan de glijbanen), drukke winkelstraten in Nederland en samenkomen met maten om te boardgamen. Familiefeesten zijn er momenteel niet, zelfs geen sterfgevallen.

Voetbal haat ik maar als ik weet heb van een groot scherm in een cafe dan ga ik met een gekleurd T-shirt ook eens gaan meeroepen met de bende.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 06:44   #3
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Ik probeer herbesmet te worden maar dat is niet zo makkelijk, voorlopig is het zwembad de beste methode (wachtrij aan de glijbanen), drukke winkelstraten in Nederland en samenkomen met maten om te boardgamen. Familiefeesten zijn er momenteel niet, zelfs geen sterfgevallen.

Voetbal haat ik maar als ik weet heb van een groot scherm in een cafe dan ga ik met een gekleurd T-shirt ook eens gaan meeroepen met de bende.
Ik vraag me af of we geen webstek zouden kunnen opstellen waar zieken en mensen die besmet willen worden, elkaar kunnen ontmoeten. coronadate of zo.

Ik denk wel dat we het anoniem zullen moeten doen.
Oud 6 augustus 2021, 06:46   #4
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Hiervoor:

1) laat je je vaccineren, dat geeft U een vrijgeleide

2) ga je overal rondlopen

3) probeer met alle mogelijke middelen te vermijden dat ze U testen (daarvoor helpt het gevaccineerd zijn).

4) als je denkt dat je het hebt, ga het zoveel mogelijk verspreiden, neem de bus, de tram, ga naar bejaardentehuizen, ga waar veel volk is, en probeer het zo weelderig mogelijk rond te strooien.

5) zet hierbij een masker op, dat maakt dat je "onverdacht" uw ding kan doen. Maskers houden het verspreiden niet veel tegen, en laten toe van uw te besmetten personen "een vals gevoel van veiligheid" te geven.

Het is pas als het virus enorm circuleert, en er niks tegen te doen is, dat het "normaal" zal worden om het te laten circuleren, en de waanzin eventueel zal kunnen stoppen. Zolang men denkt dat men het zal kunnen tegenhouden, gaat men in een totale zotte maatschappij blijven leven.

Help de maatschappij, besmet zoveel mogelijk anderen. Laat U daarvoor vaccineren, en draag een masker.
De bejaardentehuizen zou ik met rust laten, en ik dacht dat ik daarmee in het gezelschap van ene patrickve moest verkeren. Maar nu dus niet meer?
Oud 6 augustus 2021, 06:48   #5
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag me af of we geen webstek zouden kunnen opstellen waar zieken en mensen die besmet willen worden, elkaar kunnen ontmoeten. coronadate of zo.

De minderheid die vrij wil zijn, zal haar contacten moeten versleutelen, niet alleen bij deze coronawaanzin.
Oud 6 augustus 2021, 06:52   #6
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Alsof er nu géén rendez-vous-plaatsen etc. bestaan, beste salonrevolutionair. En zelfs in de eerste de beste sauna (drukbezocht door ouderen) moet je niet eens een masker dragen. Maar ziedaar een klavierheld die wat stoer doet maar in de praktijk zelfs achterblijft bij wat elke gewone burger sowieso kan doen. Kaviaaranarchist.
Oud 6 augustus 2021, 07:01   #7
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Der Wanderer Bekijk bericht
Alsof er nu géén rendez-vous-plaatsen etc. bestaan, beste salonrevolutionair. En zelfs in de eerste de beste sauna (drukbezocht door ouderen) moet je niet eens een masker dragen. Maar ziedaar een klavierheld die wat stoer doet maar in de praktijk zelfs achterblijft bij wat elke gewone burger sowieso kan doen. Kaviaaranarchist.
Ja maar je moet niet lezen wat er staat, je moet nadenken waarom het er staat. Ideaal topic om de gevaccineerde dwingelanden op dit forum eens een neus te zetten, al vrees ik dat hun intelligentie ontoereikend is. Ideaal om sommige antivaxxers hier een beetje te jennen. Heb je het niet door of speel je gewoon een ander spel?
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 07:02   #8
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zijn massa sauna's nog een ding onder hetro's?
Dat lijkt me volledig verschoven naar privé sauna's voor koppels.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 07:06   #9
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Zijn massa sauna's nog een ding onder hetro's?
Dat lijkt me volledig verschoven naar privé sauna's voor koppels.
Euh, ik bedoel gewone publieke sauna's he, geen sekssauna's.

PS: Die laatste soort bestaat nog wel her en der, ik vind bv. deze:

https://aquabella.be/
Oud 6 augustus 2021, 07:10   #10
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

De hammam is blijkbaar in het bijzonder 'high risk' (p. 7):

https://gov.wales/sites/default/file...m-covid-19.pdf

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 6 augustus 2021 om 07:10.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 07:10   #11
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alsof er nu géén rendez-vous-plaatsen etc. bestaan, beste salonrevolutionair.
Ik heb het over expliciete besmettingsafspraken, niet over "wat rondlopen en hopen dat je het opdoet".

Vind een corona besmette in uw buurt die bereid is om het door te geven, zodat je redelijk zeker kan zijn van je besmetting. Misschien bestaan die contact sites, heb je er ?

Bijvoorbeeld: "ik ben in de streek van Aalst en ben 3 dagen geleden positief getest, heb een loopneus. Ik moet mij isoleren thuis, maar wie wil kan een afspraak maken".

Of "ik zou een positieve test moeten kunnen bekomen volgende week, zijn er in de streek van Middelkerke mensen die recent positief getest zijn en mij willen ontmoeten "

Men kan zijn voorkeur geven over expliciete ontmoetingen, of "anonieme ontmoetingen op een drukke plaats", waar de besmette belooft om een tijdje te vertoeven, maar zonder zich gekend te maken.

Het zou immers kunnen zijn dat er "controles" gebeuren door instanties die ook op die site kijken of zelfs RV uitlokken.

Maar goed, misschien bestaat dat al, en heb je het daarover.

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 augustus 2021 om 07:12.
Oud 6 augustus 2021, 07:18   #12
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Ik heb het over expliciete besmettingsafspraken, niet over "wat rondlopen en hopen dat je het opdoet".

Vind een corona besmette in uw buurt die bereid is om het door te geven, zodat je redelijk zeker kan zijn van je besmetting. Misschien bestaan die contact sites, heb je er ?

Bijvoorbeeld: "ik ben in de streek van Aalst en ben 3 dagen geleden positief getest, heb een loopneus. Ik moet mij isoleren thuis, maar wie wil kan een afspraak maken".

Of "ik zou een positieve test moeten kunnen bekomen volgende week, zijn er in de streek van Middelkerke mensen die recent positief getest zijn en mij willen ontmoeten "
Dat is inderdaad nog moeilijk te vinden blijkbaar, wat me verbaast want je zou dat in het SM-milieu verwachten. Ik heb wel al eens een artikel gelezen waarin het ging over "dominatrixen" die hun slaven verplichten om zich te laten vaccineren. Eigenlijk doen die het werk van de moderne overheid dus.
Oud 6 augustus 2021, 07:23   #13
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is inderdaad nog moeilijk te vinden blijkbaar, wat me verbaast want je zou dat in het SM-milieu verwachten. Ik heb wel al eens een artikel gelezen waarin het ging over "dominatrixen" die hun slaven verplichten om zich te laten vaccineren. Eigenlijk doen die het werk van de moderne overheid dus.
Oud 6 augustus 2021, 07:28   #14
TV-verslaafde
Secretaris-Generaal VN

TV-verslaafde's schermafbeelding

Standaard

Zeg, jouw scenario's beginnen wel heel euh "wild" te worden.

Wanneer krijg ik eindelijk een pot.

Oud 6 augustus 2021, 07:29   #15
Der Wanderer
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
"I use bullwhips, but you can’t just bullwhip someone 10 foot away. You’re in a closed space, and it’s not always practical to just wear masks. I couldn’t work properly and do what I normally do if I have to keep my distance.”

https://www.rollingstone.com/culture...vid19-1201121/
Oud 6 augustus 2021, 07:45   #16
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Een idee zou zijn een marathon organiseren.
Allez, van 1 km of zoiets, om iedereen een gelijkekansenbeleid te geven (en ook om de onderlinge afstand zolang mogelijk te minimaliseren).
En na afloop, dan nog eens goed samen gaan na-hijgen.
En enkele trofeeen uitreiken, die alle deelnemers eens mogen vastpakken - misschien een doorgeef-estafette van de laatsten tot de winnenden.
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 08:05   #17
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TV-verslaafde Bekijk bericht
Zeg, jouw scenario's beginnen wel heel euh "wild" te worden.

Wanneer krijg ik eindelijk een pot.

Zolang ik win blijf ik spelen
Oud 6 augustus 2021, 08:36   #18
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik ben wat gaan neuzen. Er is zoiets als WP dating, een web server software die misschien gebruikt zou kunnen worden, maar die is betalend. Kent iemand open source vrije zulke dingen ?

edit: er is blijkbaar dit:

https://sourceforge.net/projects/ph7socialdating/

Iemand enig idee erover ?

Laatst gewijzigd door patrickve : 6 augustus 2021 om 08:43.
Oud 6 augustus 2021, 09:21   #19
Infowarrior
Parlementsvoorzitter

Standaard

Ik ben ondertussen karretje 122 aan het aflekken in de lokale Delhaize.

Nog 106 te gaan. Ik doe mijn best meester PVE, maar buiten een prikkelende tong en zware diarree voel ik nog niks van de coronatjes.
Infowarrior is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 augustus 2021, 09:52   #20
patrickve
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Ik ben ondertussen karretje 122 aan het aflekken in de lokale Delhaize.

Nog 106 te gaan. Ik doe mijn best meester PVE, maar buiten een prikkelende tong en zware diarree voel ik nog niks van de coronatjes.
Zie je, dat is het probleem, je weet niet welk karretje nu besmet is. Vandaar mijn idee van een "dating" site om corona door te geven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be