![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Telenet maakt als eerste reclame doorspoelen onmogelijk
Citaat:
De door ramen dansende juffrouw al reclame makende voor 4G is ook al passé dacht ik. (de reclame voor 4G bedoel ik de juffrouw is best een leuke) 7G and 8G Network Countries In het geval van de reclame-boodschappen aanpassing bij Telenet, zullen zij véél klanten verliezen, of gaat men dit gewoon blijven slikken? Ik heb er géén idee van maar of die aanpassing een goede zaak zal zijn daar heb ik mijn twijfels over.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 augustus 2021 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, ik starte er juist ook een draad over.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zag het
![]() Géén probleem dat het op verschillende manieren in het nieuws komt.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 10 augustus 2021 om 11:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Via tv Vlaanderen geen probleem met Telenet.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Pech voor u , gij waart 1 minuut later , nah !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op de BBC is er nog steeds geen reclame.
Maar dan nog, ik wil het wel eens zien dat ze een opgenomen programma, op usb of externe harddisc, onmogelijk door te spoelen bij reclame gaan maken.
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 10 augustus 2021 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar da' zijn concurrenten van mekaar !!
![]() Ik hou het bij FTA (Free To Air) , m'n Triax 88 ontvangt wat ik wil zien !! Wel helaas reklame via het commerciële Freesat , maar ja .... nog steeds doorspoelbaar !! Ook veel herhalingen !! ![]() Ook bij de Duitse & Franse FTA zenders hetzelfde !! Ook vrije Turkse commerciële op 42°& 7°Oost , maar die bekijk ik toch nooit !! Telenet mag hun troep houden , ik kijk soms VTM Films via VTMGO , https://vtm.be/vtmgo/films Helaas niet mogelijk met een reklameblokker !! ![]() ![]() En soms via VRTNU , oude series !! De playzenders van telenet , die zitten in mijne negeerput !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Netflix en Amazon prime, geen hinder meer van die zever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk er aan om Disney+ te nemen. Marvel en Star Wars francises.
Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 10 augustus 2021 om 22:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, het kan er wel eens voor zoegzn dat helemaal niemand nog tv kijkt en ze zichzelf helemaal doodknijpen
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al kijk ik ook nog gewoon tv, maar eigenlijk met alle online diensten die er bestaan, voor een habbekrats heb je ook satteliet en als je wat wil prutsen met die decoders kijk je dikwijls nog gratis ook. Je hebt ook van die Kodi streamboxen waar je van alles mee van het net kunt plukken. Maar dan moet je dat wel als hobby zien natuurlijk soms komt daar wat prutsen bij kijken en als ze hun security weer upgedate hebben, moet je weer een andere downloader downloaden of kodi distro installeren . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gratis kampionenen kijken en de 355 ste herhaling van bompa lawijt op vtm classics... komaan. productiehuizen van goeie Vlaamse fictie worden overigens zonder problemen betaald door Netflix en Amazon om goeie content aan te leveren. Er zit veel aanbod op van over heel Europa, dikwijls de betere Canvas serie zeg maar of documentaire. Zit ook crap tussen hoor daar niet van. Als ik dan naar de prijs van die streams of hoe het ding ook mag heten kijken en de prijzen van de films op teleslet, wel als ik 2 films huur is mijn Netflex abo al terugbetaald. en die Amazon Prime kost zo goed als niks, ook wel veel minder aanbod, Ik zou dat niet als mijn primaire stream abonnement nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Reclameblokken niet meer doorspoelen op tv: wat betekent dat voor jou en waarom doen de zenders dat?
Uit het artikel geplukt: Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze is ook een 'leuke':
Update: Telenet zet analoge tv-signaal stop. Wat nu? Hou daar even rekening mee zij die het analoge signaal nog steeds gebruiken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 augustus 2021 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Henri1 : 11 augustus 2021 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Besluitloosheid is a bitch, niet?
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat mensen dat niet doen valt dat te verklaren? Forumlid Jay-P zag het als besluiteloosheid. Ik zie het dan weer meer als: de mens is van nature een gewoonte'beest' Laatste jaren heeft de 'mens' zich al aardig moeten aanpassen aan de nodige meestal opgedrongen regels of systemen. ![]() Misschien is dat wel de 'geldige' verklaring dat de meesten hun abbo niet weten op te zeggen????
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 11 augustus 2021 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |