![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Giuliani verkoopt gepersonaliseerde filmpjes voor 225 euro
https://www.standaard.be/cnt/dmf20210811_93529244 Laat me raden: voor 500 euro komt hij bij je thuis een verjaardagstaart bakken. Ondertussen kloppen Stan van Samang, Van de Veire en Sean D'Hondt zich voor de kop dat zij er ook geen geld voor vroegen
Laatst gewijzigd door koe de poing : 11 augustus 2021 om 18:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Man, dat moet je willen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die z'n filmpjes steekt waar ze het daglicht niet zien , bv: de diepvriezer !!
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 12 augustus 2021 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Daar is geen plaats want daar zit Hallo Piet al.
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hier heb je een gratis filmpje met hem:
https://youtu.be/8tFUaKXdH-0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die ze dan in z'nnen eigen beerput ramt , nondekutverdomme !!
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 augustus 2021 om 20:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat die ze dan in z'nnen bloedeigen stinkbeerput ramt , nondekutverdommemiljaarde !!
![]() ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 13 augustus 2021 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ik zie het Vlaamse zangers ook nog wel doen:
en voor de bomma haar verjaardag een persoonlijke groet door Willy Sommers (500€), Luc Steeno (200€) of Jos de zingende friturist (gratis bij aankoop van een groot pak friet met stoofvlees)