![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() [size=-1][font=Verdana] Ik moet er even tussenuit en jullie kunnen me helpen...
Virgin Express heeft een nieuwe actie gelanceerd waardoor 250 mensen een duoticket naar Valencia kunnen winnen. Hoe kunnen jullie mij laten winnen? Surf als de bliksem naar http://frederikmisplon.wilnaarvalencia.com en breng je stem uit. Als ik genoeg stemmen haal sleep ik zo'n duoticket in de wacht... en wie weet mag jij wel met me mee dan... Dus als je me een beetje ne toffe vindt en me een plezier wil doen... stem me dan naar Valencia. Vind je me helemaal niet fijn? Ook geen probleem... je kan een tijdje van mij verlost zijn... door me naar Valencia te stemmen. Alvast bedankt. [/font][/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Spammer!!!!!!!!!!!! Bannen die kerel!!!!!!!!!!!! ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Moderator zijn heeft zo zijn voordelen hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag gedaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik beloof da'k terug zal komen met leuke foto's die ik dan online zal zetten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Als ge me trouwens meerdere pleziertjes wil doen... stem dan ook Politics.be als site van het jaar 2004 op http://www.sitevanhetjaar.be
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Krijg ik dan een tegoed van 10 scheldtirades op 't forum?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat dacht je anders van een enkele reis naar Irak?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Vwala se, meerdere pleziertjes gedaan
![]()
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bij instanties staan we eigenlijk beetje verkeerd gecatalogeerd... we hadden meer op onze plaats geweest onder media/cultuur... maar kom... daarover zagen we niet. Het is al schitterend dat we genomineerd zijn als 'professionele' site.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb je naar Valenzia gestemd, om redenen die ik niet aan je neus ga hangen ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Staatssecretaris
|
![]() alee,om da gij het zij! zitte na nog ni op die vlieger
Laatst gewijzigd door doornroosje : 20 november 2004 om 00:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Drie redenen om mij naar Valencia te sturen:
UITGAAN Valencia wordt wel eens de gezelligste stad van Spanje genoemd. Maar volgens mij heeft dat ook zijn keerzijde. Al die sfeervolle pleintjes, volksfeesten, bars en bruisend uitgaansleven is heel vermoeiend. En dan zijn er nog al die gezellige winkelstraten, je zou alleen maar veel geld kwijt zijn. Daarom is het misschien beter dat ik ga. Doe jezelf dus een plezier en stuur mij in plaats van zelf te willen gaan. STRAND Valencia heeft niet alleen een grote zeehaven, het heeft ook prachtige zandstranden waar je kan luieren in de zon. Allemaal mooi natuurlijk, maar zeg nu zelf, is er iets meer lastig dan zand in je schoenen? Bespaar jezelf dit ongemak en stuur gewoon mij naar Valencia. KLIMAAT In dit deel van Spanje is het klimaat heel mild met een gemiddelde jaartemperatuur van 19° Celcius. Valencia heeft bovendien zachte winters met maar weinig regenval. Niet echt avontuurlijk, hé? Niets voor jou, eigenlijk. Allez, ik zal dan maar gaan, zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() kan je spaans?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister
|
![]() Ik ga zowiezo niet op vakantie, ik zou niet weten hoe mezelf bezig te houden zonder computer.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 1 stem voor u vanuit de VS, ik zal morgen van op het werk nog eens stemmen als ik eraan denk.
![]()
![]() |
#19 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Topic hoog houden
![]() Wat ne moderator zich allemaal permitteert hé |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kunnen we ergens een tussenstand zien ?
|
![]() |
![]() |