![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ook opgevallen? Sinds gisteren wordt het CST meer en meer vervangen door het woord coronapas. De reden is simpel volgens onze vriend Van Ranst:
Citaat:
De vlag dekt de lading niet, en heeft dat eigenlijk ook nooit gedaan. Dus, Schoven van de wereld, koester uw suggestief veiligheidsgevoel nu ge int café omringd gaat zijn door enkel gevaccineerden, die door hun Ausweis ongehinderd het virus kunnen verspreiden VR had trouwens nog een moment van helderheid Citaat:
Soit, u weze dus gewaarschuwd, vanaf heden is niet langer het Corona Safe Ticket, maar de coronapas
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 27 oktober 2021 om 11:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() de kracht van het gedacht
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het bekt ook beter....
![]()
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() De naam doet nu eenmaal veel. Noem het niet de kim-dictatuur, noem het de democratische volksrepubliek korea. Noem het niet de extreem linkse groene praatbarak, noem het de hoge gezondheidsraad. Noem het niet het onverkozen politburo, noem het het een overlegcomité.
De meesten zijn toch te dom en ongeïnteresseerd om verder dan de naam te kijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Europees Commissaris
|
![]() Korona Unsafe Ticket
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het heet "Europees Corona Certificaat". Covid Safe Ticke komt van toen er nog geen Europees certificaat was. Van Ranst zou beter wat dimmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoals een wapen vergunning ![]() Ik zeg dat hier al heel lang: Van Ranst is een veel intelligenter mens dan hij op TV speelt. En soms ontsnapt het hem. Dan beseft hij dat, en gaat nadien weer de domme TV viroloog uithangen. Laatst gewijzigd door patrickve : 27 oktober 2021 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zuippas.
Bah daar distantieer ik mij van.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder de pas mag ik geen corona gaan verspreiden. Ik moet me immers aan veel meer beperkingen houden. Met de pas mag ik vrolijk in een discotheek corona in iemand zijn gezicht gaan hoesten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de pas mag je het ook nog eens legaal gaan verspreiden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het NODIG is en NUTTIG is dat iedereen zich vaccineert, dan is het toch ONVERANTWOORD om dat niet gewoon te verplichten ? Hoe kan men nu de vrije keuze laten waar een slechte keuze maatschappelijk dramatisch is ? Het is dan toch gewoon ongelofelijk roekeloos verzuim om geen vaccinatie verplichting in te voeren ? Aan de andere kant, zoals al vele keren herhaald, wetenschappelijk gezien heeft extra vaccineren geen significant effect meer op niks, omdat de vaccinatie graad al ver boven de vaccin efficientie zit, waarvan de getuige dat de ziekenhuis belasting nu gedomineerd wordt door gevaccineerden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Hij moet toch ook weten dat verdere vaccinatie een afnemend grensnut heeft van zo goed als nul? Mss bereidt hij de goegemeente op zijn eigen manier op de medische pas voor door nu reeds van corona pas te klappen?
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 27 oktober 2021 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of op zijn minst negatief zijn getest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want zo'n verplicht vaccin vind ik veel minder vrijheidsbeperkend/drastisch dan tal van andere maatregelen die ze zonder veel nadenken hebben ingevoerd (zoals nachtklok, verbod om in een privéwoning samen te komen, samenscholingsverbod,...). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1) oftewel denken die politici dat het probleem zwaar wordt, tenzij iedereen gevaccineerd is. Hoe denken zij dan dat ze het VERZUIM kunnen goedpraten om dat niet te dwingen ? Stel nu dat er binnenkort een lockdown moet komen "omdat er nog antivaxxers waren". Hoe krijg je dan uitgelegd dat je vaccinatie niet verplicht maakte ? Het is wel zo dat het bovenstaande totaal niet ondersteund is door wetenschappelijke en empirische cijfers, die eerder zeggen dat er al "teveel" is gevaccineerd om nog veel nut te hebben. Maar kom, politici snappen niet veel van cijfers en zijn dus dom genoeg om te denken dat 100% vaccinatie de enige oplossing is. 2) oftewel denken die politici NIET dat volledige vaccinatie het onderscheid maakt tussen zwaar probleem of situatie onder controle. Dan zijn er 2 mogelijkheden: 2a) oftewel denken ze dat het wel zal meevallen. DAN rekenen ze dus eigenlijk op een "goe poeier" effect door wat zinloze maar niet te ingrijpende maatregelen. 2b) oftewel denken ze dat het in elk geval een ramp wordt, en ze toch weer naar lockdowns moeten gaan en zo. Is het dan echt verstandig van nu zo een prutsen te doen ? ALS het een ramp wordt, EN ze nemen nu prutsmaatregelen om antivaxxers wat te pesten maar niet te dwingen, DAN is de deur toch open naar een enorm verwijt van verzuim (zie 1) ) ? Alles bij elkaar ziet het er naar uit dat ze: 1) weten dat ze toch niks kunnen doen 2) hopen dat het wel zal meevallen 3) door een prutsmaatregel te nemen die in de praktijk niks doet, kunnen beweren dat ze het opgelost hebben (goe poeier) zoals dat al iedere keer gegaan is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo goed als iedereen weet dat die paar percenten meer vaccineren niets gaat uithalen. Waarom doen ze het dan wel? Ze willen geen controle groep meer overhouden. Stel u voor dat over 20jaar van die snotneus wetenschappers gaan afkomen dat alle niet gevaccineerden 2jaar langer leven ofzo? Zonder controlegroep kunnen ze de schuld op corona zelf steken. Zoals ze nu ook doen met al die hart problemen. Vorig jaar niets over gehoord en nu het opeens opduikt bij de gevaccineerden, zou het door corona zelf komen. |
|
![]() |
![]() |