![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Rocklegende Eric Clapton komt met protestlied tegen verplichte vaccinatie: ‘Dit moet stoppen’
Eric Clapton - This Has Gotta Stop (Official Music Video) Citaat:
![]() p.s. Een aanrader, de muziek bedoel ik, niet het product waar hij over zingt. (nog in bezit die vinyl's) Cocaine
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 augustus 2021 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() et alors?
clapton is like mambo nobody is interested in his nonsense clampton is as well as mambo a handful of idiots nobody cares about
*Jambon gooide zijn masker af voor de Waalse ondernemers vorige zomer in Namen: Die transfers, die onafhankelijkheid, die Vlaamse eisen dat was politieke marketing* Laatst gewijzigd door Zephyrkaos : 29 augustus 2021 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Clapton is een briljant muzikant en heeft net als iedereen recht op zijn eigen mening. Maar zijn muzikaal talent legt natuurlijk geen gewicht in de schaal van van zijn opinie over niet-muzikale onderwerpen.
Zoals Cat Stevens (voor mij) fantastisch mooie nummers heeft gebracht. Maar op een zeker moment overgestapt is op de shariah. Je kan de mooie nummers blijven koesteren en toch de shariah afwijzen, zie je ?
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Iedereen heeft recht op zijn mening, maar niet op zijn eigen feiten.
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |