![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De regering gaat de huisartsen minder werk geven.
De patiënten zullen geen arts meer moeten consulteren om getest te kunnen worden. Er gaan overal "walk in testcentra" opgericht worden waar iedereen zonder afspraak een test kan ondergaan. Mooi in de theorie . Nu de praktijk. De Croo weet nu nog niet hoeveel "walk in testcentra" gaan opgericht worden. Hij weet ook niet waar die "walk in centra "gaan opgericht worden en hij weet zeker niet wie die " walk in test centra" gaat bemannen. (De vaccinatiecentra kampen nu al met een gebrek aan vrijwilligers om hen te laten draaien.) Waarschijnlijk hoopt hij dat de huisartsen de" walk in centra "gaan oprichten bemannen in hun eigen praktijk. Zo is de cirkel terug rond. ![]() Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 26 november 2021 om 19:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() walk in superspreadingscentra.
![]()
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Testen kan ook bij de apotheek, en gratis.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkel sneltesten .
De PCR testen, de meest gevoelige en meest betrouwbare testen, waar ook het meeste werk aan is kan je niet in een apotheek krijgen . Die kan je enkel in een testcentrum of bij een arts laten uitvoeren "Sommige landen aanvaarden enkel een PCR-test en daarvoor kan je niet terecht in een apotheek, maar moet je naar een testcentrum of een arts. " https://www.apotheek.be/nl/News/Page...-je-weten.aspx Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 26 november 2021 om 21:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al die testen hebben nog niet veel zoden aan de dijk gebracht.
Vaccinatiecentra zijn veel meer efficiënt tegen de epidemie dan testcentra. Men zou de medewerkers van de testcentra veel nuttiger werk kunnen laten doen in de vaccinatiecentra en het testen afschaffen en vervangen door de regel dat al wie symptomen heeft gewoon thuis moet blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest volstaat het certificaat van een gratis sneltest bij de apotheek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kijk, zoals in de vorige postings gezegd heb je een negatieve PCR test nodig voor bepaalde landen, en voor de rest volstaat een negatieve sneltest bij de apotheek. Ik vraag mij af hoeveel er niet onnodig voor een PCR test gaan. Dus, in plaats van thuisblijven bij mogelijke symptomen, ga naar de apotheek. Maar ja, we weten het, vriend FVDB heeft aangeraden om in je kot te blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus de besmettingen gaan dus zo: gevaccineerde, niet-gevaccineerd, gevaccineerde, niet gevaccineerde. Als je dus iedereen vaccineert stoppen de besmettingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sedert ik er van gehoord heb ben ik er nog steeds niet uit wat het NUT is van die "testcentra",die "contact tracing" (waarvoor ik eergsiteren een job-aanbieding gekregen heb van een interim bureau waarvoor ik vele jaren geleden nog interim voor gewerkt heb)etc.....
Het virus zit OVERAL,tot op 5 meter zelfs van mijn gemakkelijke zetel hoor ik net van een buur.....misschien zelfs al in mij........ ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 27 november 2021 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() waren ze vorig jaar niet bijna ne sinterklaas aan het lynchen?
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Massa vaccinaties, virus sturen richting vaccinatie nutteloos maken. Van efficientie gesproken.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een niet gevaccineerde heeft een veel grotere besmettingskracht dan een gevaccineerde . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Jaloersheid is een ondeugd! Ze blijven beiden even ontvankelijk voor het virus, ziezo!
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.hln.be/binnenland/booste...aken~a84663ed/ Dus de vaccins werken wel degelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |