![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Pikant thema, onderzoek:
Superieure produkten van de blank, Europees, Westerse beschaving 1) Inleiding: Ja ik was zonet bezig ruzie te maken met een hindoe ingenieur via de telefoon toen viel dit thema op mijn tong en inderdaad dacht ik, mooi thema. Waarom willen nu minstens 50 miljoen zwarte INdiase meiden naar de blanke Westerse wereld komen?? Ik las hierover in INdiase media en al die Indiase meiden dromen nu over een paradijselijk leven met een blanke Superman in Europa, Canada, UK of Amerika. Waarom zouden wij de grenzen niet eenzijdig WAGENWIJD open kunnen doen voor al deze lieve zwarte meiden uit India, die goed kunnen koken, huiselijk zijn en hun blanke man gaan gehoorzamen en braaf voor hem gaan baren?? 2) Dit zijn volgens mij de belangrijkste Superieure produkten van de blank, Europees, Westerse beschaving op aarde in ONS HEDEN: (Het blanke Barbaarse Verleden is nogal wrang, bloedig, zielig en pijnlijk) 2.1) Superieur, welvaartsvaste sociale vangnet, oa ABW, Bijstand, WWW, WIA, UWV, Wajong, AOW, IOAW, WAO, COA, (welke vergeet ik, betreft Nederland, Belgisch sociaal vangnet ken ik niet goed) 2.2) Superieure massa produktie van kapitaal goederen voor massa consumptie, dankzij de industriele revolutie, als de meest superieure uitvinding van de hogere blanke man. Sedert 17de eeuw barstte dit los, industriele massa produktie, tot op heden. 2.3) Superieure logistiek, voorraad beheer, keten logistiek, transport efficientie, infrastructuur, asfalt wegen, grote transport units, gigantische container schepen, enz enz 2.4) Hele reeks van uitvindingen door superieure Blanke Hetero mannen, ik vraag mij altijd af hoeveel van deze uitvinders nou blanke HOMOFIELE mannen waren: vb auto, telefoon, televisie, mobieltjes, vliegtuigen, bommenwerpers, raketten, parachutes, enz enz (NOOT: veel negers voelen zich zielig, lamlendig, onderontwikkeld, als echte primitieve aapjes, afgunstig, jaloers en OERSTOM, als zij deze lijst zouden aanschouwen en ik ken negers heel goed. OOk zwarte Hindoe aapjes kijken heel zielig als zij dit alles ontdekken, en kunnen dan wel slim praten van ja, wij hebben de heilige koe uitgevonden, MASSALA (Curry) en het superieure Hindoe kastenstelsel, dus wij zijn ook slimmerikken hahaha ) Vul de lijst zelf verder aan en geef je mening. Waldo & Wieroe & Co PS de blanke man moet toch zijn blanke landje niet gratis weggeven als blank hoertje aan de Untermenschen en hard vechten om zijn mooiste en meest superieure, blanke hoertjes te behouden voor eigen consumptie en genot. Echte MANNEN vechten voor hoertjes en maagden. Laatst gewijzigd door dewanand : 30 augustus 2021 om 21:47. Reden: tikfoutjes |
![]() |
![]() |