![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was een trigger voor allelei malloten.
Nu zitten we ermee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu zitten we met bijwerkingen of wat?
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Jullie twee vormen wel een mooi duo.
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ik dacht dat het ging over de Amerikaanse peuters wiens iq grenst aan de debiliteit door de lockdowns ...
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar ik ben geroepen waakzaam te zijn. Wanneer nu de grootste verliezer van de politiek een killswitch in handen krijgt, leugenaars van vorige pandemieën aan het woord laat, die opnieuw liegen om onveilige vaccins uit te rollen en wanneer mensen sterven dat weg relativeren op jaarlijkse doden door een andere kwaal; mogen ze hun vaccin bijhouden.
Niet mijn geloof of de wetenschap houdt me tegen te vaccineren, ik vertrouw deze politiek niet en zij hebben heel wat veiligheidsnormen terug geschroefd. Voor de pandemie werden deze vaccins onveilig geacht wegens teveel neveneffecten; die fascisten bieden het mij gratis aan en creëren een klimaat van stigma rond wie weigert. Zij hebben de pandemie wellicht moedwillig erger gemaakt om zich te verrijken en terwijl bazaar in mensen te spuiten dat geen rationeel mens zo gehaast zou doen.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lol, Trump wordt door zijn eigen supporters uitgejouwd omdat hij vaccinatie aanbeveelt.
https://twitter.com/atrupar/status/1429255690682572805? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat is nu UW positie ? Heeft Trump daar nu gelijk of niet ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vaccin geven die geen vaccin is maar gentherapie.
Jullie houden van leugens duidelijk. Ik zal er eentje bijdragen. De nazi's hadden ook een therapie voor de joden. Grote Auschwitz therapie, of in de gelatiniseerde versie: Terapia Magna Auschwitzciense Op deze manier konden ze elk onderzoek ontkrachten met het woord: “therapie” Er kwamen daar veel joden op af.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 augustus 2021 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Welk genoegen of kick krijg jij persoonlijk door aanvallen op ongevaccineerden, telkens en telkens opnieuw? Nogmaals: Wat kan het jou schelen of iemand anders zich laat vaccineren of niet? Waarom weiger jij anderen hetzelfde recht als gij om zelf te beslissen of ze zich laten vaccineren of niet? Of is het afgunst dat jij nu met een ei zit over wat er je nog allemaal zou kunnen gebeuren door je eigen schuld en ongevaccineerden die zorg niet hebben? Onverdraagzaamheid omdat ongevaccineerden niet zo dom waren om zich te laten vangen en gezond blijven terwijl jouw gezondheid nu door vaccinatie onzeker en een vraagteken blijft voor de volgende jaren? Absoluut willen gelijk hebben als gevaccineerde? Enkel de tijd zal dat leren en dan nog is het persoonlijk...maar het blijft een feit dat in tussentijd de gezonde ongevaccineerden toch alvast de angstige zorg voor vaccinatieschade door allerlei bijwerkingen niet hebben. Wat hebben ongevaccineerden jou persoonlijk aangedaan? En leg nu eens uit vanwaar al die aanvallen en rabiate haat jegens ongevaccineerden die ook enkel maar hun recht op keuze door zelfbeschikking gebruiken, net hetzelfde als gij?
![]() |
![]() |
#14 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb nooit geweten dat iemand hard tekeer ging omdat anderen hun pillen tegen hoge bloeddruk niet namen. Maar dat mensen vaccins moeten nemen, dat is blijkbaar nu tot een normale religieuze dwangmatigheid verheven. Let wel, dat wil niet zeggen dat pillen tegen hoge bloeddruk, of vaccins, niet nuttig kunnen zijn voor zekere patienten. Maar in deze is er iets religieus, omdat men aanvankelijk die mens heeft wijsgemaakt dat het een collectief nut heeft. Ondertussen is dat dus allang tegengesproken, maar eens dat geloof is ingesteld, kan een fanatieke gelovige daar moeilijk op terugkomen. Het zou immers zijn eerdere gedrag als belachelijk moeten laten ervaren. Laatst gewijzigd door patrickve : 22 augustus 2021 om 16:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zinloos om antivaxers aan te vallen. Het is voor hun eigen rekening en overtuiging, en hun overtuiging schaadt mij niet zolang ze niet opdringerig worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zeg nee en ik blijf daarbij. Ik moet wel zeggen dat de stigmatisering mij ernstig begint te treffen. En ik verwacht dat dat nog veel erger gaat worden
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 22 augustus 2021 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Omdat hij dom is. Domme mensen die het van zichzelf weten en daarom zwijgen, daar kan ik nog begrip voor opbrengen. Domme mensen die verstandige mensen de les proberen te lezen, daar heb ik een hekel aan.