![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met genoeg meppen, doet zelfs een vrouw zoals Margaret Thatcher wat een sterkere persoon wil. Vrijwillig of niet.
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan toch wel een heel geslaagde .
Maar een beetje mager naar mijn goesting. Langs de andere kant, als ge algemene vorm ziet onder een doorsnee boerka, dan denk ik: "wie heeft die grote peer onder die ingeklapte terrasparasol gestoken?".
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat denk ik ook wel photoshop of komende van de één of andere duistere sekssite want ik denk niet dat men daar gaat kunnen met lachen bij de moslimgemeenschap ...
![]() Hoe behoort een moslima zich te kleden?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 12 september 2021 om 23:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Check die video op 0:53 ....
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten wij het simpel houden: "De éne tet is de andere niet!"
Met zen allen naar de 'tettendraad' dan maar, een doorgedreven studie ... In een ver verleden tussen pot en pint hangende zei er eens iemand tegen mij, "U bent een borstenwaanzinnige!!" Ik dankte hem voor de meervoudsvorm.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 14 september 2021 om 14:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |