![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Italiaans ministerie van volksgezondheid "paste de definitie" aan....
Of hoe "Covid" inderdaad gewoon een snotvalling is. Leve het cofascisme!
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had dat niet iemand eerder gepost?
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Ja, gij..
![]() Ik las het gisteren al en bedacht dat 97,2% toch wel een bizar hoog percentage is. Nu, als dat klopt, dan valt covid reuze goed mee.. behalve dan voor mensen die al zwak/labiel/oud zijn en bij die laatsten is covid dan gewoon hetgene dat de knoop doorhakt. Alsof 't Pietje de Dood zelve is, die ongeduldig is en 't beu is dat die mensen in leven gehouden worden.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ja, het Italiaanse ministerie van volksgezondheid.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is uiteraard onmogelijk om te beweren dat covid veel minder doden heeft veroorzaakt dan de oversterfte he. Oversterfte is een redelijk betrouwbare schatter van echte doden van corona (jaja, er zullen ook maatregelen doden geweest zijn, maar als je ziet dat de oversterfte overeenkomt met de epidemische pieken, dan is het toch wel redelijk duidelijk dat de hoofdmoot corona doden zijn). Corona is geen heel zware ziekte, maar men moet ook niet lullen: er zijn wel degelijk een pak mensen gestorven aan corona. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ofwel zijn alle Covid doden effectief gestorven aan Covid, ofwel zijn er een pak extra doden door de maatregelen. Duidelijke cijfers die deze vergelijking maken heb ik echter nog niet gevonden, de set met aandoeningen verschilt telkens teveel. Ik kan mijn stelling dus nog niet aantonen. https://www.statista.com/statistics/...aths-in-italy/ Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 6 november 2021 om 09:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Daar komt dan eigenlijk nog een extra zacht 2019 voor wat de hoop nog wat groter maakte. En een feit is dat deze stokoude mensen dan opeens bij het eerste koudje of viruSje gelijktijdig sterven want bij zachte temperaturen werken hun levensverlengende medicatie nog redelijk goed. Dus de grootste hoop waren gewoon mensen die dat jaar sowieso zouden sterven en was het niet Corona dan had griep hun wel geveld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk, als covid maar voor een oversterfte van 10% zorgt, dan kan men ook aannemen dat covid maar 10% van de mensen die aan, zeg maar, een hartaanval zouden sterven, kan doden he. Maw, je gaat toch nog 90% van de hartaanvallen terugvinden, want die zijn helemaal niet aan/met/door covid gestorven en hebben daar niks mee te maken. Het is ook zelden zo dat *op een gegeven ogenblik* meer dan 10% van de bevolking "actieve covid" had. Als dusdanig is het dus ook niet zo dat mensen die aan een hartaanval zouden sterven op moment X, voor meer dan 10% *toevallig* positief zouden zijn op covid, en dus als covid dode worden opgeschreven en weggehaald uit de hart aanvallen groep. Men beseft niet hoe weinig covid mensen doodt he. Als dusdanig kan dat uiteraard het gros van de "normale" doden niet absorberen. Mochten de maatregelen heel veel doden veroorzaken en dus een significante oversterfte, dan zou die niet gaan volgens de pieken van de epidemie, maar wel *nadien*. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een oversterfte van slechts 4000 mensen kan makkelijk veroorzaakt zijn door het inperken van de zorg en mensen die te bang zijn om naar het ziekenhuis te gaan met klachten. Het gaat inderdaad wel over belachelijk lage aantallen voor iets wat ze een pandemie noemen. Oversterfte Vlaanderen https://www.statistiekvlaanderen.be/nl/sterfte maatregelen België in 2020 https://nl.wikipedia.org/wiki/Maatre...n_Belgi%C3%AB# |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
Ergo, de covid-aanpak is louter politiek.
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() ter illustratie het aantal doden voor de lockdown begon op 18 maart 2020
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() doden tijdens de lockdown
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
ja deze analyse is beter van jou, de babyboomers na WOII gaan nu ook samen dood, veel zijn 70+ dus dit valt toevallig samen met corona en is toch geen oversterfte door corona, puur ouderdom en veel levensverlengende operaties werden wel uitgesteld, dus liet men hen zo wettelijk legaal maar euthanaseren, hen onthouden van medische zorg en operaties. Echte MASSA Euthanasie is dit in feite, met grote gevolgen: 1) staat vangt de 30 procent overdrachtsbelastingen na overlijden, een aow minder he 2) erfgenamen ontvangen flinke kontante kapitalen van al hun overleden oma's en opa's , wat direct ook de huidige koophausse verklaart op de huizenmarkten. Heel veel opgepot kapitaal van die oudjes komt nu toch vrij, gaat om paar miljard euro denk ik. |
|
![]() |
![]() |