![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat te lezen in de GVA.
Het gaat samengevat om een 47 jarige vrouw die werd tegengehouden door een bende jongeren toen ze haar zoon kwam afhalen van de tennisles. Drie van de vier bendeleden zijn opgepakt. Het gaat om de broers Zakaria (19) en Otman (20) en hun vriend Yassin (18) . Niets aan de hand, zegt Verhofstadt. De veiligheid is erop vooruitgegaan. De cijfers bewijzen het. Zeg dat maar aan de vrouw in kwestie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
"Fight, you might die. Run, you'll live. At least a while... And dying in your beds, many years from now. Are you willing to trade all of that, from this day till that for one chance, just one chance to come back here, and tell our enemie that they may take our lives, but they never take.. OUR FREEDOM. CONQUERER!!!!" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Flauw hoor...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gaat misschien over het falen van één van de verkiezingsthema's van onze regering. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Altijd dat gezwam van gooi het maar ver weg en is dat nu zo erg van jouwentwege godverdomme! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() OK we zijn weer weg....
Laat jullie maar eens goed gaan! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() ik heb mijn bekomst wel gehad voor vandaag wat betreft Vlaanderen72-pesten. Het wordt moeilijk om origineel te blijven
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb met deze posting gewoon het onderwerp 'veiligheid' weer naar boven willen halen, want ik heb de indruk dat er zo weinig mogelijk over gesproken wordt in de per en door de 'politiek correcte' politici.
Wanneer ze erover praten, meestal uit nood, dan hoor je dat alles veel beter is dan vroeger. Het is er allemaal op verbeterd. Dat stoort mij geweldig, want ondertussen blijft het maar verergeren. Het feit dat de namen van de jongeren 'allochtoonse' namen zijn is toeval. Ik heb nergens in de gazetten een groepsverkrachting gelezen door Jan, Piet en Swa. Voor degenen die dan weer klagen dat het de GVA betreft, het is zo dat groepsverkrachtingen in andere gazetten, zeker twee maanden voor de verkiezingen, niet worden gemeld. Allochtone voornamen worden in de meeste kranten helemaal vermeden. Kwestie van een bepaald probleem te verzwijgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn jullie er heus van overtuigd dat een allochtoon per definitie meer geneigd is om crimineel te worden?
Syrie, nochthans een land vol allochtonen, bezocht ik recentelijk. Ik heb daar toen 1 van mijn koffers per ongeluk op de markt laten staan. Toen ik twee uur later terug ging stond mijn valies er nog. In Belgie ook eens proberen? Of is dit een verkeerd voorbeeld? Zolang u niet ziet dat er gelijke rechten en plichten moeten zijn en u de vreemdeling met hetzelfde respect behandelt dan de Belg en zolang u niet inziet dat de problemen van sociale aard zijn, dan zullen er problemen met allochtonen zijn.
![]() |
#16 |
Vreemdeling
|
![]() Verhuizen lijkt me voor u een goede oplossing !
Doe ons nog groetjes uit Syrie. Da-ag !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Staat er hier nu ERGENS dat hij bedoeld dat allochtonen allemaal criminelen zijn ?
De pot op met jullie "politiek correct" denken ja. Zeveraars, blijf bij het onderwerp !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk niet dat de Verenigde Staten een toonbeeld zijn van gelijke rechten en plichten voor vreemdelingen, laat staan immigratie. Toch hebben de meesten het er, al bij al, veel beter dan in hun land van oorsprong. Wat het fenomeen groepsverkrachtingen betreft: In alle westerse grote steden tot en met Sydney heeft men met een gelijkaardig fenomeen te kampen. Ook in Brussel was (is) er zo'n plaag. Pittig detail: Sommige bendeleden gingen gewoon vrijuit omdat ze nog steeds minderjarig waren. Het is duidelijk dat deze jongeren een gebrek aan normen en waarden hebben, allicht duidt dit op een gebrek aan degelijke opvoeding van thuis uit. Vervolgens duidt het ook op de minderwaardige positie van de vrouw binnen sommige culturen.
![]() |
![]() |
#19 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat: