![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() ONderwerp
Onderzoek gedragsmaatregelen welbevinden RIVM GGD Nederland NOTEN: 1) onderin dus de laatste twee open vragen en mijn antwoorden, ja er is al een hele bittere, verharde Corona Derde Wereldoorlog met aanzienlijke financiele verarming en inkomens dalingen in alle landen. Ik denk dat in Nederland en Belgie nu heel veel mensen vereenzaamd zijn en de geestelijke, sociale, seksuele en psychische schade in de maatschappij is groter dan de economische schade in euro's. 2) MOET RIVM mij nu betalen vanwege deze geestelijke mishandeling door de corona isoleercel politiek?? Iemand opsluiten in isoleercellen is een zware straf terwijl er geen enkel strafbaar feit is begaan. 3) Zet ook eventueel jou eigen antwoorden hier als je ook hebt meegedaan aan dit nationale onderzoek van RIVM en de GGD in Nederland of evt in Belgie en Vlaanderen. 4) IK maakte de opmerking dat RIVM ook vragen moet stellen aan niet blanken en niet ariers in relatie tot de corona Derde Wereldoorlog omdat de meerderheid van de blanken nu een grotere vreemdelingenhaat voelt dan voor de COVID19 oorlog. De extreem rechtse en Harde Nazi/ KKK/ AWB sentimenten zijn toegenomen bij blanken denk ik vaak. Blanken hier moeten dit toch openlijk gaan vertellen denk ik, omdat open communiciatie en informatie uitwisseling tussen de hoger Ubermenschen en lagere Untermenschen nu het aller intelligentste is, pb mij eventueel je xenofobe haatgevoelens als blanke man, want ik heb deze data nodig nu, om een intelligente oplossing te ontWIKKELEN, OA The Back to HOme movement he, jou identiteit hou ik absoluut geheim ok. Pb mij gerust en evt krijg je mijn email adres om je duisterste haat gevoelens aan mij toe te vertrouwen. Verbaal in woorden je Extreem Rechtse HAAT uiten is het Beste nu denk ik in plaats van een machine geweer te pakken om alle Untermenschen een kopje kleiner te maken. ---------------------------------- kopie mijn opmerkingen en de uitnodigings email met herinnering vragenlijst > ---------- Oorspronkelijk bericht ---------- > Van: waldo d <waldo@ziggo > Aan: waldo dewanand d <waldo@ziggo Aart Tuynman <aart_>, "Jan Soullié (den haag)" <jan@ > Datum: 23 oktober 2021 om 15:09 > Onderwerp: Fwd: Herinnering - Onderzoek gedragsmaatregelen en welbevinden - zestiende ronde > > > Heeft u nog opmerkingen over de coronamaatregelen in het algemeen, dan kunt u dat hieronder schrijven. > > Ik heb geen smartphone en ben niet gevaccineerd, dus nu kan ik nergens naartoe gaan, en ben al een paar keer toegang geweigerd. Ik vind dit geestelijke mishandeling van mij asl psycihatrische patient en moet rivm maar aansprakelijk stellen voor de geestelijke schade. > > > > ----------------------- > > Heeft u nog opmerkingen over de vragenlijst, dan kunt u dat hieronder schrijven. > > > Ook al ontvangt u geen reactie van ons, we waarderen uw feedback zeer. Uw opmerkingen worden zorgvuldig verwerkt en meegenomen voor de verbetering van de vragenlijst. > > > u moet ook vragen stellen hoe niet blanken en niet ariers omgaan met de corona Derde Wereldoorlog, want ik maak nu meer haat en agressie mee en er is meer haat tegen gekleurde buitenlanders, negers, zwarte hindoes, en moslims. Dus aub ook vragen hierover stellen, als Rassenonderzoek en verslechtering, radicalisering rassen oorlog/ relaties tgv corona oorlog. Meerderheid blanken haat nu alle niet ariers ok, er komt een bloedbad aan, Derde Wereldoorlog met bloedige Holocaust. Ik ben bang voor toekomst in blank/ nazi Nederland, blanken zijn hoger, sterker, superieur, almachtig, halfgoddelijk, langer, groter geschapen, en als blanken ons gaan aanvallen dan zijn wij totaal verloren hier, want blanke mannen zijn sterker en intelligenter dan ons Untermenschen, koelies, negers en afro mixen die minderwaardiger zijn, zwakker, dommmer, Lager IQ hebben, meer aapgenen hebben ok, sorry harde science is zielig voor Untermenschen zoals mijzelf. > > > -------------------------------------------------- > Dit was de laatste vraag. > > Uw antwoorden zijn opgeslagen, u kunt dit venster sluiten. > > HARTELIJK DANK VOOR HET DELEN VAN UW MENING EN ERVARING! > Heeft u vragen over het coronavirus? > > Heeft u klachten die kunnen passen bij het coronavirus? Maak een afspraak voor een coronatest. Bel 0800-1202 of maak online een afspraak via www.coronatest.nl. > Voor meer informatie over zelftesten, kijk op: Zelftesten en het coronavirus | Coronavirus COVID-19 | Rijksoverheid.nl > Voor medische vragen met betrekking tot uw eigen gezondheid bel uw huisarts. > Voor vragen over mentale gezondheid, zie www.steunpuntcoronazorgen.nl (ook als u COVID-19 heeft of heeft gehad) > Als u (anoniem) online wilt chatten, mailen of bellen kunt u naar www.mindkorrelatie.nl. > Voor vragen en richtlijnen over het coronavirus, http://www.rijksoverheid.nl/onderwer...virus-covid-19, telefoonnummer 08001351 en http://www.rivm.nl/coronavirus-covid...gen-antwoorden. > Voor (praktische) hulpvragen Rode Kruis Hulplijn: 070-4455888. > Voor ouderen met vragen ‘hart onder de riem’ Anbo: 0348-466666. > Voor jongeren met vragen, ook over vaccinaties: GGD www.jouwggd.nl (chatfunctie voor jongeren). > Voor een luisterend oor, De Luisterlijn: 088 0767 000 (24/7). > Ouders die vragen hebben over de zorg en opvoeding van hun kinderen kunnen chatten met de JGZ (jeugdartsen/-verpleegkundigen) via: chat-client-ggd-ouderchatgroeigids.serviant.nl of kijken op www.nji.nl/coronavirus. > Als u vaak negatieve gedachtes hebt, is het aan te raden er met iemand over te praten. Vindt u het lastig om met bekenden te praten over uw gedachten aan de dood of suïcide? Via 113 kunt u meer informatie vinden, gratis (anoniem) online chatten en bellen met de hulplijn: 0800-0113. > Voor de resultaten uit de eerdere rondes kunt u deze website van het RIVM bezoeken. http://www.rivm.nl/gedragsonderzoek/...en-welbevinden > > Hulp nodig? > Mail naar [email protected] > > ------------ RIVM en GGD email aan mij om de vragenlijst in te vullen: > > > >> ---------- Oorspronkelijk bericht ---------- >> Van: RIVM en GGD’en <[email protected]> >> Aan: waldo@ziggo >> Datum: 22 oktober 2021 om 15:21 >> Onderwerp: Herinnering - Onderzoek gedragsmaatregelen en welbevinden - zestiende ronde >> >> >> Rijksoverheid >> >> Beste heer/mevrouw, >> >> Hartelijk dank dat u meedoet aan het gedragsonderzoek van het RIVM en uw GGD naar de coronapandemie. Sinds april 2020 hebben al meer dan 180.000 mensen aan dit onderzoek meegedaan. >> Het doel van het onderzoek is om beter inzicht te krijgen in hoe mensen omgaan met de adviezen en maatregelen om het coronavirus te bestrijden. We kijken ook naar wat mensen vinden van de maatregelen en hoe het met ze gaat. >> >> Bent u heel kritisch over de maatregelen? Heeft u zich niet laten vaccineren? Ook dan horen we graag van u. Alleen dan kunnen we een zo volledig mogelijk beeld krijgen van wat inwoners van Nederland ervaren en vinden van de huidige situatie. >> >> Nu veel van de coronamaatregelen zijn vervallen, blijft uw deelname nog steeds belangrijk. Op die manier kunnen we zien hoe de resultaten van het onderzoek veranderen door de tijd heen. >> >> Wij hopen daarom van harte dat u opnieuw bereid bent om de vragenlijst van de 16e ronde van het onderzoek in te vullen. >> >> Uw antwoorden worden gebruikt om het RIVM, het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, de GGD’en en professionals in het land belangrijke aandachtspunten mee te geven. De data worden ook voor andere onderzoeken en publicaties vanuit het RIVM op het gebied van welbevinden en gedrag in de coronaperiode gebruikt. De resultaten van dit en ander onderzoek kunt u vinden op Gedragswetenschappelijk onderzoek COVID-19 | RIVM. Ook kunt u hier informatie vinden per thema zoals jongeren, ouderen en vaccinatiebereidheid. >> >> >> Vragenlijst >> U kunt meedoen door via onderstaande link de vragenlijst in te vullen. Het invullen duurt ongeveer 15-20 minuten. U kunt de vragenlijst invullen tot en met zondag 24 oktober 2021. >> >> LET OP: dit is uw persoonlijke link voor deelname aan dit onderzoek, het is heel belangrijk dat alleen de persoon die zich eerder heeft opgegeven voor deelname aan dit onderzoek van het RIVM deze vragenlijst invult. Niet iedereen krijgt namelijk dezelfde vragen. >> >> Alvast bedankt voor uw deelname! >> >> Start de vragenlijst >> Als bovenstaande knop niet werkt, kopieer de onderstaande link en plak deze in de adresbalk van uw browser. >> >> https://research2evolve.survalyzer.e...jnpqb/s8e9ym5f >> >> Samenwerking met Research 2Evolve >> Het RIVM en de GGD’en werken voor de uitvoering van het onderzoek samen met Research 2Evolve, een onafhankelijk onderzoeksbureau. Het bureau staat borg voor een vertrouwelijke en zorgvuldige behandeling van de onderzoeksgegevens. >> >> Contact >> Voor technische vragen kunt u contact opnemen met de servicedesk van Research 2Evolve ([email protected]) . Voor inhoudelijke vragen kunt u een e-mail sturen naar [email protected] . >> U ontvangt deze uitnodiging, omdat u zich heeft aangemeld om vaker mee te doen met dit onderzoek van het RIVM over de maatregelen om de verspreiding van het coronavirus tegen te gaan en uw welzijn tijdens deze pandemie. U kunt zich altijd, zonder een reden te geven, via de link onderin de mail afmelden voor dit onderzoek. >> >> M et vriendelijke groet, >> >> Het RIVM en de 25 regionale GGD’en van Nederland >> Ik wil mij afmelden voor dit onderzoek >> >> --------------------------------- |
![]() |
![]() |