![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() "Several previous studies have also noted delta variants to be enriched among vaxxine breakthroughs; our data provides further support based on careful statistical analysis."
M.a.w. de Deltavariant komt het vaakst voor bij gevaccineerden, volgens deze studie zelfs 3x zoveel. Zou Geert Vanden Bossche gelijk krijgen? Hij was het toch die in deze richting voorspellingen maakte (ic vaccins zorgen voor afbraak immuunsysteem oid)? https://www.medrxiv.org/content/10.1....18.21264623v1 (Nog op preprint server, en niet ge-peer-reviewed. Maar ik zie niet in waarom de studie foute data zou bevatten; de betrokken wetenschappers hebben geen baat bij het publiceren van deze resultaten.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb het onderzoek niet gelezen en ga daar dus niets over zeggen, maar met je laatste zin ben je wel mis. Ten eerste hoeft er helemaal geen bewuste fout in te staan - er zijn massa´s papers waar onzorgvuldigheid of onbekwaamheid voor de fouten zorgen. Ten tweede heeft elke onderzoeker sowieso baat bij zijn publicatie, omdat hij verplicht is om jaarlijks te publiceren om zijn job te behouden. Die publicatiedruk is waarschijnlijk de grootste bron van bullshit-papers. Maar opnieuw, ik zeg niet dat dit onderzoek in die categorie valt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is wel aannemelijk, maar worden die gevaccineerden daar dan ook zieker door of moeten die vaker naar het hospitaal? Citaat:
https://www.nytimes.com/article/covi...a-variant.html Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 24 oktober 2021 om 14:47. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet gevaccineerden die reeds covid19 genazen, zijn beter beschermd tegen de delta variant dan gevaccineerden die geen covid19 hebben gehad.
Diezelfde studie zegt dat gevaccineerden wel minder kans hebben op herinfectie. Maar ze grijpen die cijfers uit zwart wit datapools he. Iemand die besmet is zonder symptomen (gevaccineerden dus) laten zich als gevolg niet testen en worden niet opgenomen in die datapool.
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Gaat puur om ernst en morbiditeit van het ziekte verloop denk ik
OP IC belanden: hoeveel procent niet gevaccineerden en wel gevaccineerden met of zonder een infectie ervoor, of herhalings infectie met delta of nieuwe varianten?? Weerstand is complex thema immuniteit is per persoon ook complex thema vitaliteit, bloed spiegels, % witte bloedcellen, enz.... ik ben geen medische expert nu komt zware griepgolf aan voorspellen medici.......... komt er dan een verplichte Griepprik QR code?? Verplichte Aids of SOA QR code zou men al 50 jaar geleden verplicht moeten stellen bij alle bordelen incl de hoertjes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Wat betreft Van den Bossche; OK ik zat er dus naast. Het moet een andere kerel zijn die er indertijd op heeft gewezen dat de virussen in een genetische rat race zitten die hen verplicht dusdanig te evolueren dat ze de vaccins kunnen omzeilen. Hoe dan ook; dat artikel van NYT gaat lijnrecht in tegen wat deze studie aantoont. Deze studie toont dat de laatste variant beter is om door het vaccin te breken, en dat artikel zegt dat booster shots dit net steeds meer zouden moeten voorkomen. Wat betreft je vraag; "maar worden ze er zieker van?" Daar gaat het in deze niet om. In EU worden resultaten van gevaccineerden steeds vergeleken met mensen die totaal geen bescherming (willen of mogen) hebben. Waar ik zit (Afrika) vergelijkt men resultaten van gevaccineerden met resultaten van mensen die kiezen voor vroegbehandelingsmethoden ...maar da's een heel andere discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |