Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 november 2021, 03:46   #1
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard Apart CST voor wie zijn vaccin is uitgewerkt.

Moeten we niet gaan denken aan het intrekken van het CST van mensen die paar maanden zijn gevaccineerd met AZ en of J&J alsook diegene die meer dan 6 maanden geleden hun laatste prik Moderna of Pfizer hebben gekregen.

Die mensen gaan dan wel fier overal binnen en laten maar al te graag hun pasje zien maar uiteindelijk zijn die niet meer meer beschermd dan die niet gevaccineerde en alleszins een pak besmettelijker en of minder beschermd dan iemand met een negatieve test

https://www.demorgen.be/nieuws/dan-t...ijpt~bf7cc92b/

Een Zweedse studie bij 842.000 mensen toonde dat zij die Moderna kregen na een halfjaar nog voor 59 procent beschermd waren tegen infectie. Voor Pfizer/BioNTech was dat 47 procent. Bij mensen die AstraZeneca gekregen hadden, werd na 121 dagen geen bescherming meer teruggevonden.

Ga maar eens een restaurant of café binnen waar de meesten zijn gevaccineerd met AZ.

Die Van Ranst was toch met AZ gevaccineerd ? En al een hele tijd geleden ? En nu gaan dansen ? En dan komt die onwetende vertellen dat hij een CST heeft getoond.....Leest die dan geen wetenschappelijke studies ?Die is daar misschien een hoop mensen gaan besmetten.
Wat een top virologen zeg

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 november 2021 om 03:47.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 06:18   #2
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Inderdaad, zou niet meer dan logisch zijn! Hopelijk staat dit snel op de politieke agenda!

Hoe meer mensen last ondervinden van het cst, hoe sneller we er misschien vanaf geraken.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 06:46   #3
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN

Hoofdstraat's schermafbeelding

Standaard

In gidsland Israël is het al een maand geleden ingevoerd, na 6 maanden moet je een booster hebben voor je CST.

https://www.geenstijl.nl/5160813/i-h...-dont-want-to/

Pfizer sprak vroeger al van een jaarlijkse prik, dat wordt dus een 6 maandelijkse, iets wat we hier al vanaf het begin voorspelden.

https://www.cnbc.com/2021/04/15/pfiz...12-months.html

December 2020
https://forum.politics.be/showthread.php?t=256396

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 10 november 2021 om 06:48.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 07:58   #4
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Een Zweedse studie bij 842.000 mensen toonde dat zij die Moderna kregen na een halfjaar nog voor 59 procent beschermd waren tegen infectie. Voor Pfizer/BioNTech was dat 47 procent. Bij mensen die AstraZeneca gekregen hadden, werd na 121 dagen geen bescherming meer teruggevonden.

Ga maar eens een restaurant of café binnen waar de meesten zijn gevaccineerd met AZ.
Daar heb ik met Pfizer gevaccineerd zijnde toch geen last van ?
Het zijn de AZ gevaccineerden die moeten opletten.
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 08:12   #5
Gast_Peken
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Klopt maar ze verdienen dezelfde bescherming te krijgen als de niet-gevaccineerden toch? Of is het leven van een niet-gevaccineerde meer waard dan het leven van een AZ-gevaccineerde?
Gast_Peken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 08:23   #6
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Moeten we niet gewoon met al die zever stoppen?
Oud 10 november 2021, 08:31   #7
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog voor even. Ook aan ons rijk komt spoedig een einde
Oud 10 november 2021, 08:45   #8
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog voor even. Ook aan ons rijk komt spoedig een einde
Tegen het eind van het jaar zouden de 65+ toch hun derde prik moeten gekregen hebben.
Oud 10 november 2021, 10:16   #9
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Tegen het eind van het jaar zouden de 65+ toch hun derde prik moeten gekregen hebben.
Maakt niet uit. Allen die nu meer dan 4 maanden geleden werden geprikt met J&J of AZ zijn precies in dezelfde toestand als de niet gevaccineerde.

Van Ranst was een van de eerste die werd gevaccineerd met AZ. Die zijn laatste prik moet nu al meer dan 6 maanden geleden zijn gegeven wat wil zeggen hij op gelijke voet staat met een niet gevaccineerde. Dat die man na wat hij allemaal meent te weten over virussen transmissies en vaccins zo nog gaat gaan dansen gaat er bij mij niet in.

Bij mensen die AstraZeneca gekregen hadden, werd na 121 dagen geen bescherming meer teruggevonden.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 november 2021 om 10:17.
Oud 10 november 2021, 11:31   #10
denkimi
Banneling

Standaard

Citaat:
Maakt niet uit. Allen die nu meer dan 4 maanden geleden werden geprikt met J&J of AZ zijn precies in dezelfde toestand als de niet gevaccineerde.

Van Ranst was een van de eerste die werd gevaccineerd met AZ. Die zijn laatste prik moet nu al meer dan 6 maanden geleden zijn gegeven wat wil zeggen hij op gelijke voet staat met een niet gevaccineerde. Dat die man na wat hij allemaal meent te weten over virussen transmissies en vaccins zo nog gaat gaan dansen gaat er bij mij niet in.

Bij mensen die AstraZeneca gekregen hadden, werd na 121 dagen geen bescherming meer teruggevonden.
Van ranst die danst is een beetje als de dokters en verplegers die geen spuit willen, ze kennen de echte feiten achter de propaganda.

In zulke situaties is het altijd: luister niet naar mijn woorden maar kijk naar mijn daden.
denkimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 12:55   #11
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moeten we niet gaan denken aan het intrekken van het CST van mensen die paar maanden zijn gevaccineerd met AZ en of J&J alsook diegene die meer dan 6 maanden geleden hun laatste prik Moderna of Pfizer hebben gekregen.

Die mensen gaan dan wel fier overal binnen en laten maar al te graag hun pasje zien maar uiteindelijk zijn die niet meer meer beschermd dan die niet gevaccineerde en alleszins een pak besmettelijker en of minder beschermd dan iemand met een negatieve test

Die Van Ranst was toch met AZ gevaccineerd ? En al een hele tijd geleden ? En nu gaan dansen ? En dan komt die onwetende vertellen dat hij een CST heeft getoond.....Leest die dan geen wetenschappelijke studies ?Die is daar misschien een hoop mensen gaan besmetten.
Ben gevaccineerd met AZ.
Momenteel besmet met corona, moet tot en met zaterdag in quarantaine blijven.

Moest ik niet gevaccineerd geweest zijn, lag ik nu in de kliniek.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 12:57   #12
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kameraad is gevaccineerd met Pfizer, op hetzelfde moment als ik besmet geraakt, door dezelfde persoon.

We zijn beide even ziek.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 13:08   #13
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler Bekijk bericht
Ben gevaccineerd met AZ.
Momenteel besmet met corona, moet tot en met zaterdag in quarantaine blijven.

Moest ik niet gevaccineerd geweest zijn, lag ik nu in de kliniek.
Is dat zo ??

Dus jij weet hoe je toestand zou zijn mocht je niet zijn gevaccineerd. Straf.

Ik ken anders heel wat mensen die verleden jaar werden besmet en uiteraard niet waren gevaccineerd. Sommigen wisten zelfs niet dat ze besmet waren mochten ze niet zijn getest.

Ik vind het zelfs eerder teleurstellend dat jullie nog wel echt ziek zijn. Mijn tante van 90 werd verleden jaar ook besmet. Amper iets van gevoeld en toen nog niet gevaccineerd.

De klinieken liggen vol met gevaccineerde.

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 november 2021 om 13:12.
Oud 10 november 2021, 13:34   #14
patrickve
Secretaris-Generaal VN

patrickve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Kameraad is gevaccineerd met Pfizer, op hetzelfde moment als ik besmet geraakt, door dezelfde persoon.

We zijn beide even ziek.
Inderdaad. Nicht van mij, gevaccineerd met Pfizer, dokter, en haar man, gevaccineerd met A-Z, allebei even ziek geweest.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 15:01   #15
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Inderdaad. Nicht van mij, gevaccineerd met Pfizer, dokter, en haar man, gevaccineerd met A-Z, allebei even ziek geweest.
Inderdaad. Mijn 90 jarige tante. Verleden jaar positief getest in het WZC. Niks ziek geweest (nog) niks gevaccineerd en nog steeds springlevend.
Oud 10 november 2021, 15:31   #16
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

We zijn beide even ziek.
Ge kunt in uw bed liggen met griep tegenwoordig. Het is er het moment voor.
Als ge dan nog op de koop toe positief test bij den dokteur zal het aan de covid liggen zekers.
Oud 10 november 2021, 15:34   #17
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die laat zich misschien elke dag testen door een verpleegstertje.
Oud 10 november 2021, 15:35   #18
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die laat zich misschien elke dag testen door een verpleegstertje.
Dat is privé
Oud 10 november 2021, 15:39   #19
Der Wanderer
Europees Commissaris

Der Wanderer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Misschien omdat hij het gezondheidsrisico van corona voor hemzelf sowieso niet de moeite vindt? ...

Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 10 november 2021 om 15:39.
Der Wanderer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 november 2021, 17:07   #20
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

CST . Is dat hetzelfde als EU Digital COVID Certificate ?
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be