![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten we niet gaan denken aan het intrekken van het CST van mensen die paar maanden zijn gevaccineerd met AZ en of J&J alsook diegene die meer dan 6 maanden geleden hun laatste prik Moderna of Pfizer hebben gekregen.
Die mensen gaan dan wel fier overal binnen en laten maar al te graag hun pasje zien maar uiteindelijk zijn die niet meer meer beschermd dan die niet gevaccineerde en alleszins een pak besmettelijker en of minder beschermd dan iemand met een negatieve test https://www.demorgen.be/nieuws/dan-t...ijpt~bf7cc92b/ Een Zweedse studie bij 842.000 mensen toonde dat zij die Moderna kregen na een halfjaar nog voor 59 procent beschermd waren tegen infectie. Voor Pfizer/BioNTech was dat 47 procent. Bij mensen die AstraZeneca gekregen hadden, werd na 121 dagen geen bescherming meer teruggevonden. Ga maar eens een restaurant of café binnen waar de meesten zijn gevaccineerd met AZ. Die Van Ranst was toch met AZ gevaccineerd ? En al een hele tijd geleden ? En nu gaan dansen ? En dan komt die onwetende vertellen dat hij een CST heeft getoond.....Leest die dan geen wetenschappelijke studies ?Die is daar misschien een hoop mensen gaan besmetten. Wat een top virologen zeg ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 november 2021 om 03:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, zou niet meer dan logisch zijn! Hopelijk staat dit snel op de politieke agenda!
![]() Hoe meer mensen last ondervinden van het cst, hoe sneller we er misschien vanaf geraken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In gidsland Israël is het al een maand geleden ingevoerd, na 6 maanden moet je een booster hebben voor je CST.
https://www.geenstijl.nl/5160813/i-h...-dont-want-to/ Pfizer sprak vroeger al van een jaarlijkse prik, dat wordt dus een 6 maandelijkse, iets wat we hier al vanaf het begin voorspelden. https://www.cnbc.com/2021/04/15/pfiz...12-months.html December 2020 https://forum.politics.be/showthread.php?t=256396 Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 10 november 2021 om 06:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zijn de AZ gevaccineerden die moeten opletten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Burger
|
![]() Klopt maar ze verdienen dezelfde bescherming te krijgen als de niet-gevaccineerden toch? Of is het leven van een niet-gevaccineerde meer waard dan het leven van een AZ-gevaccineerde?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moeten we niet gewoon met al die zever stoppen?
![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van Ranst was een van de eerste die werd gevaccineerd met AZ. Die zijn laatste prik moet nu al meer dan 6 maanden geleden zijn gegeven wat wil zeggen hij op gelijke voet staat met een niet gevaccineerde. Dat die man na wat hij allemaal meent te weten over virussen transmissies en vaccins zo nog gaat gaan dansen gaat er bij mij niet in. Bij mensen die AstraZeneca gekregen hadden, werd na 121 dagen geen bescherming meer teruggevonden. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 november 2021 om 10:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In zulke situaties is het altijd: luister niet naar mijn woorden maar kijk naar mijn daden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Momenteel besmet met corona, moet tot en met zaterdag in quarantaine blijven. Moest ik niet gevaccineerd geweest zijn, lag ik nu in de kliniek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus jij weet hoe je toestand zou zijn mocht je niet zijn gevaccineerd. Straf. Ik ken anders heel wat mensen die verleden jaar werden besmet en uiteraard niet waren gevaccineerd. Sommigen wisten zelfs niet dat ze besmet waren mochten ze niet zijn getest. Ik vind het zelfs eerder teleurstellend dat jullie nog wel echt ziek zijn. Mijn tante van 90 werd verleden jaar ook besmet. Amper iets van gevoeld en toen nog niet gevaccineerd. De klinieken liggen vol met gevaccineerde. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 10 november 2021 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad. Nicht van mij, gevaccineerd met Pfizer, dokter, en haar man, gevaccineerd met A-Z, allebei even ziek geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ge dan nog op de koop toe positief test bij den dokteur zal het aan de covid liggen zekers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 10 november 2021 om 15:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |