![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Kies maar | |||
VB |
![]() ![]() ![]() |
23 | 34,33% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
18 | 26,87% |
SP.A |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
OVLD |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
2 | 2,99% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,97% |
Andere partij als hier boven |
![]() ![]() ![]() |
5 | 7,46% |
Ongeldig |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,49% |
Ik ga niet (meer) stemmen |
![]() ![]() ![]() |
8 | 11,94% |
Aantal stemmers: 67. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Kiezen maar
![]() Laatst gewijzigd door De Prof : 7 februari 2021 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 100%
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Ik weet het momenteel niet goed.
Persoonlijk heeft N-VA mij teleur gesteld omtrent het zonnepanelen debacle. Demir is niet de oorzaak ervan. Maar de compensatie die zij voorstelt is ondermaats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zonnepanelenbezitter moeten niet van die N-VA hebben En de niet-bezitters ook niet omdat ze een half miljard in hun nek draait. Wij zijn op weg naar de Nieuw Kleine Alliantie !
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het minste wat ze kan doen is de compensatie gelijkstellen aan degenen die dit jaar panelen plaatsen. Ik weet dat dit maar een heel kleine compensatie is ten opzichte van hetgeen hen beloofd was. Anderzijds hoor je nu al dat DEMIR belastinggeld weggooit ten voordele van degenen die gratis stroom produceren. Wat ze ook doet, het zal nooit goed zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben géén helderziende, dat laat ik aan anderen over maar ik denk wel dat de N-VA een héél andere koers zal moeten gaan varen willen zij nog stemmen halen want anders zal het einde verhaal zijn.
![]() Het admiraal'zeilen' lukt ze zelfs niet meer. Onderstaande een rare vergelijking of net niet?? Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 7 februari 2021 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of blijft het bij uw, gebruikelijk inhoudsloos, gespam? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Als er verkiezingen komen gaat de N-VA electoraal klop krijgen En ik ben niet alleen met die inhoudelijke boodschap. Naast mij zijn er hier al twee andere inhoudelijk sterke deelnemers die dit toch wel zeer inhoudelijk gegeven met zoveel woorden duidelijk stellen.
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb VB gestemd omdat dit de enige partij is die zonder enige verantwoordelijkheid te nemen mag roepen wat ze willen omdat er toch niemand met hen rekening houd. Ik hoop daarmee dat er door het VB een meerderheid die niet mag meedoen gehaald wordt zodat de Franstalige partijen de verkiezingen winnen en het land kunnen blijven besturen zoals het hoort en zoals het altijd geweest is.
Vlamingen zijn ongeschikt om te regeren, ze maken gedurig ruzie onder elkaar en bevuilen hun eigen mensen, dus dat kan onmogelijk goed zijn voor en land. Laatst gewijzigd door TREBRON : 7 februari 2021 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er zelfs N-VA-ers zijn die om andere redenen dan de zonnepanelen hun buik vol hebben van hun partij bewijzen de verkiezingen én de peilingen. Toch is de N-VA nog altijd ruim dubbel zo groot als de meeste van de zeven partijen die de sinds vier maanden de muzikale macht met mekaar delen, maar die jij (oh toeval!) glad vergeet op te sommen. Nochtans zijn zij al jaaaaren onderweg naar nieuwe, kleine allianties. Zij zullen content zijn dat het kiesvee, zoals dat waar jij toe behoort, hun kat naar het kieshok stuurt.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Sedert welke eeuw heeft de N-VA iets te maken met die zonnepanelen??????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De N-VA zal ongetwijfeld klop krijgen zoals nooit tevoren. Zeker nu hun goudhaantje bij de hongerige mediavos werd gezet. Rarara, wat zal jouw inhoudelijke reactie zijn als Het Vlaams Belang de stemmen van de N-VA-kiezers binnenhaalt die niet zijn opgezet met de NPCC (Nieuwe Politiek Correcte "Centrum") koers van de N-VA? Wat gaat de inhoudelijke reactie zijn van de flamingantenhaters als hun favoriete partij ten prooi valt aan haar zélf geïnstalleerde kiesdrempel? Laat me raden.....Zij lapten de kiesdwang aan hun laars en zijn bijgevolg onschuldig?
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zowel de subsidies voor zonnepanelen als voor de windparken zijn realisaties van SP-a kopstukken. Freya en Johan. Dankzij de groenen gaat onze elektriciteitsrekening met 1/3 de omhoog. En daar komen de subsidies plus de Europese CO-2 boetes voor gascentrales bovenop als de Vivaldisten de kerncentrales sluiten. Santé!
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Dus u stelt dan maar VB voor want al de anderen zijn door en door gecorrumeerd door de grote Belgische alliantie...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door TREBRON : 7 februari 2021 om 12:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
https://www.n-va.be/nieuws/1500-mw-e...zonneplan-2025 https://www.n-va.be/nieuws/eigenaars...versubsidieren https://www.tijd.be/politiek-economi.../10279345.html Enz Enz... Volgende keer stel ik voor om zelf eens te googlen voordat u een vraag stelt. N-VA zit tot over haar nek in het zonnepanelendebacle !
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Zo veel mogelijk rechtse stemmen nutteloos achter het cordon. En alleen de racistische N-VA stemmen zullen naar het VB lopen. Ongveveer nog 7%, schat ik persoonlijk, van de niet eens meer 20% die de N-VA in de laatste peiling haalde. En de N-VA ? Dat zal een kleintje tussen de kleintjes zijn en zal voor het 8ste wiel aan de wagen mogen meespelen in Vivaldi-geel.
![]() |
![]() |
#20 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |